بهزاد فراهانی با دختر و پسرش فیلم می‌سازد

منبع: ایران آرت

130

1400/3/18

16:07


شقایق فراهانی همراه با برادرش آذرخش فراهانی در فیلم سینمایی "مهمانی از کارائیب" به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی به ایفای نقش می‌پردازند.

ایران آرت: «مهمانی از کارائیب» اولین تجربه فراهانی در مقام کارگردانی است که قصه‌ای عاشقانه را روایت می‌کند.  فراهانی فیلمنامه این اثر را بر اساس رمان «مهمانی از کارائیب – شبی با کاسترو» به قلم خودش نوشته و حمیدرضا قطبی نیز به عنوان مشاور کارگردان او را همراهی کرده است. 

تاکنون رضا بابک، شقایق فراهانی و آذرخش فراهانی مقابل دوربین مرتضی پورصمدی رفته‌اند و بازیگران متعدد دیگری نیز در ادامه کار به جمع هنرمندان این اثر عاشقانه اضافه خواهند شد.

شهرام متولی‌باشی مدیر صدابرداری، محسن صادقی‌نسب سرپرست گروه کارگردانی، مهدی سهرابی دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز، نوید فرح‌مرزی طراح چهره‌پردازی، مرجان گلزار طراح صحنه و لباس، جواد راهزانی مدیر تولید، رویا بابابیگی منشی صحنه، احسان میقانی مدیر تدارکات، حبیب مجیدی عکاس، مهدی گودرزی فیلمبردار پشت صحنه و مریم قربانی نیا مشاور رسانه‌ای این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «مهمانی از کارائیب» آمده است: «خیاطی کارکشته عاشق بانویی شده که همسرش را اعدام کرده‌اند. خیاط به دلیل دلبستگی به رفاقت با دوستش، شجاعت بیان این عاشقانگی را ندارد و بانو نیز به دلیل وفاداری به شوی رفته‌اش دهان می‌بندد و دل را لجام می‌زند. این عشق پنهان داستان ناتمام بسیاری از مردان و زنان شرقی است؛ عشق‌هایی که سرانجامش را باید در فلسفه شرق جست...».

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو