دانلود بازی The Last Spell برای کامپیوتر – نسخه ALI213

دانلود بازی The Last Spell برای کامپیوتر – نسخه ALI213


منبع: دانلود ها

156

1400/3/18

19:42


بازی The Last Spell نبردی را به نمایش می‌گذارد که در سرتاسر سرزمین پخش شده و این شما هستید که در یک اقدام ناامیدانه قصد دارید که به همه آن‌ها خاتمه بخشید. توپ های عظیمی در این نبرد استفاده می شود که همه چیز را از بین برده و غبار ناامیدی را به سرزمین پهن می کند. همه جا این نبرد وجود دارد و کسانی که وارد این غبار شوند، کشته خواهند شد. این غبار بنفش رنگ بوده و می تواند مردم را دیوانه کرده و یا تاثیرات دیگری روی آن‌ها بگذارد. به همین دلیل یک پناهگاه تاسیس شده است و می توانید از طریق آن ها آمادگی کسب کرده و به سراغ انبوهی از هیولاهای خونخوار بروید. شما می توانید شب ها از پناهگاه بیرون آمده و به دور از این غبار، به شکار دشمنان خود بپردازید.

The Last Spell (Early-Access) PC-ALI213

دانلود-بازی-The-Last-Spell

بازی The Last Spell جهانی را نشان می دهد که دچار لعن و نفرین شده است و باید شبانه روز از دیواره هاای خود محافظت کنید. شاید همه در نهایت بتوانند نجات پیدا کنند، اما این شما هستید که باید قهرمانان خود را به صف کرده و از آن ها برای پایان دادن به همه چیز استفاده کنید. بازی در سبک تاکتیکی و نقش آفرینی دنبال شده و می توانید در طول روز آن را تجربه کنید. باید دقت خود را بالا برده و بتوانید چگونگی ساخت شهر از نو را فرا بگیرید خرید یک شمشیر می تواند اولویت بالایی برای شما باشد. این شمشیر است که از شما در برابر نیروهای پلید دیگر محافظت خواهد کرد.

در بازی The Last Spell می توانید برخی از هیولاهایی را مشاهده کنید که طیف وسیعی از سلاح‌ها و قدرت را در اختیار داشته و در برابر آن ها شانس کمی برای مقوامت خواهید داشت. باید بتوانید سطح قهرمانان خود را بالا برده و بهترین استراتژی نبرد را انتخاب کنید. می توانید کلاس قهرمانان خود را شکل داده و کم کم رویه خاصی را در بازی پیش بگیرید. گیم پلی بازی هم نوبتی و می تواند جالب باشد.

info

War was rampaging all over the land for decades. In a desperate move to end it all, the mages provoked The Cataclysm. Massive balls of pure magic obliterated nearly everything. A strange purple mist propagated everywhere. They say that those who entered the mist were killed, driven mad, or worse…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i5-3470 or AMD FX-8370

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650, 2 GB or AMD Radeon HD 7770, 2 GB

DirectX: Version 9.0

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-8400 or AMD Ryzen 5 2600

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB or AMD Radeon HD 7870, 2 GB

DirectX: Version 9.0

Storage: 2 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 3م ژوئن 2021 در این نسخه لحاظ شده است.

—————–

دانلود بازی The Last Spell (Early-Access)-ALI213 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو