بهترین تلفن های بی سیم برای صرفه جویی در مصرف برق با قیمت مناسب

منبع: تالاب

124

1400/3/18

19:52


بهترین تلفن های بی سیم برای صرفه جویی در مصرف برق با قیمت مناسب

بهترین تلفن های بی سیم برای صرفه جویی در مصرف برق با قیمت مناسب

بهینه‌سازی مصرف برق، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بشر در عصر حاضر محسوب می‌شود. به همین دلیل، مصرف مناسب انرژی یکی از نقاط قوت تجهیزات مختلف الکترونیکی است. تلفن‌های بیسیم نیز این قاعده مستثنی نبوده و بسیاری از برندهای فعال در این زمینه، تلاش می‌کنند تلفن‌های خود را با کمترین مصرف برق روانه بازار کنند. اگر به دنبال بهترین تلفن های بی سیم برای صرفه جویی در مصرف برق با قیمت مناسب هستید، پاناسونیک اولین و بهترین انتخاب شما خواهد بود. قیمت تلفن پاناسونیک در نگاه اول شاید بالا به نظر برسد، اما با تنوع بالایی که در این محصولات وجود دارد شما بنابر نیاز خود می‌توانید تلفن های بسیار ارزان و در عین حال با کیفیتی نیز از این برند خریداری نمایید.

شارژدهی مناسب باتری یکی از امتیازهای تلفن‌های بیسیم پاناسونیک به شمار می‌رود. کاربرانی که از این محصولات استفاده کرده‌اند، به خوبی می‌توانند این ادعا را تایید کنند. از طرفی دیگر، تنها به صرف کم مصرف بودن، نمی‌توان یک تلفن را انتخاب و خریداری کرد. قابلیت‌های مناسب و البته قیمت مناسب نیز برای مشتریان این دستگاه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم به معرفی آن دسته از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک بپردازیم که علاوه بر مصرف مناسب برق، مقرون به صرفه نیز باشند.

 

آشنایی اولیه با شارژدهی باتری تلفن های بیسیم پاناسونیک

همان‌طور که می‌دانید تلفن‌های بیسیم از دو بخش تشکیل می‌شوند: بخش اول دستگاه پایه نام دارد که به منبع مستقیم برق شهری و هم‌چنین خط تلفن مخابرات وصل می‌شود. بخش دوم نیز گوشی یا گوشی‌های بی سیم هستند که از طریق امواج وایرلس، با دستگاه بیس یا پایه ارتباط برقرار می‌کنند.

 

گوشی‌های بیسیم برق مورد نیاز خود را از طریق باتری‌های مخصوص تامین می‌کنند. (برای شارژ کردن این باتری‌ها، باید گوشی را برای مدت زمان مشخصی، روی دستگاه پایه قرار دهید). منظور از شارژدهی باتری تلفن بیسیم، مدت زمانی است که با هر بار شارژ کامل، می‌تواند روشن مانده و قابل استفاده باقی بماند. شارژدهی تلفن‌های بی سیم معمولا به دو صورت شارژدهی مکالمه (در حالت استفاده مداوم) و شارژدهی استندبای (در حالت آماده به کار) بررسی می‌شود.

بهترین تلفن های بی سیم برای صرفه جویی در مصرف برق با قیمت مناسب

در میان برندهای سازنده تلفن بیسیم، محصولات شرکت پاناسونیک در زمینه شارژدهی باتری تقریبا بدون رقیب هستند. بنابراین اگر به دنبال گوشی‌هایی هستید که با هر بار شارژ شدن، مدت زمان بیشتری قابل استفاده باشند، ما به شما تلفن‌های بیسیم Panasonic را پیشنهاد می‌کنیم. بدیهی است که هر چقدر شارژدهی یک تلفن بی سیم بالاتر باشد، مصرف برق آن نیز کاهش پیدا می‌کند (زیرا با گذشت زمان، به تعداد دفعات کمتری برای شارژ شدن نیاز دارد)

ما در ادامه به بررسی بهترین تلفن‌ بیسیم پاناسونیک از نظر شارژدهی باتری و مصرف برق می‌پردازیم. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

 

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGB110

این تلفن ساده و در عین حال باکیفیت، از نظر شارژدهی مکالمه فوق‌العاده عمل می‌کند. شگفت‌زده می‌شوید اگر بدانید تلفن KX-TGB110 با هر بار شارژ کامل، می‌تواند تا 10 ساعت شارژدهی مکالمه را به کاربران خود عرضه می‌کند. برای استفاده از این گوشی، لازم است دو عدد باتری نیکل متال هیدرید را در محفظه پشتی آن قرار دهید.

از دیگر ویژگی‌های این تلفن مقرون به صرفه پاناسونیک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایشگر 1.4 اینچی و تک خطی

برخورداری از نور صفحه کلید

دفترچه مخاطبین 50 شماره‌ای

قابلیت انتقال تماس

کالر آیدی

امکان تنظیم صدای زنگ

دارای ساعت هشدار

B110 را می‌توان به عنوان یک تلفن بیسیم ارزان و در واقع ارزانترین تلفن بیسیم موجود در بازار کشور دانست. لازم به ذکر است که این محصول ساده، از قابلیت‌های مناسبی هم برخوردار است.

 

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG1711

این تلفن را نیز می‌توان در ردیف ارزان‌ترین تلفن‌های بیسیم موجود در بازار دانست. 1711 از نظر شارژدهی مکالمه تقریبا تمامی انتظارات کاربران را برآورده خواهد کرد. با یک شارژ کامل، می‌توانید تا مدت 15 ساعت روی شارژ باتری‌های آن حساب کرد. لازم به ذکر است برای استفاده از این محصول، به دو عدد باتری قابل شارژ AAA نیاز دارید.

بهترین تلفن های بی سیم برای صرفه جویی در مصرف برق با قیمت مناسب

در ادامه شما را با مهم‌ترین قابلیت‌های تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG1711 آشنا خواهیم کرد.

دفترچه مخاطبین 50 شماره‌ای

فرکانس 1.9 گیگاهرتز

قابلیت پاسخ‌گویی با زدن هر کلید

دارای ساعت زنگ‌دار

صفحه کلید باکیفیت

صفحه نمایش 1.25 اینچی و خوانا

دارای کالر آیدی و شماره‌گیر مجدد

افرادی که به دنبال یک تلفن ساده، ارزان قیمت و صد البته باکیفیت هستند، تلفن KX-TG1711 را باید در راس فهرست خریدهای خود داشته باشید.

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG3411BX

تلفن بیسیم 3411 از آن دسته تلفن‌هایی است که نمی‌توانید به راحتی قید خرید آن را بزنید. کاربرانی که تجربه استفاده از این محصول را داشته‌اند، به خوبی این ادعا را تایید می‌کنند. شارژدهی بالای مکالمه، یکی از مهم‌ترین نقاط قوت KX-TG3711 محسوب می‌شود. با 7 ساعت شارژ کردن این گوشی، می‌توانید تا 10 ساعت روی شارژدهی آن حساب کنید.

 

علاوه بر شارژدهی بالای مکالمه، دیگر قابلیت‌های مهم تلفن پاناسونیک 1711 عبارتند از:

صفحه نمایش نورانی

قابلیت اتصال به دیوار

دفترچه مخاطبین 50 شماره‌ای

امکان تنظیم صدای زنگ

دارای کالر آیدی و شماره‌گیر مجدد

دارای 14 ملودی و 6 آهنگ برای زنگ

فرکانس 2.4 گیگاهرتزی

تلفن KX-TG3711 برای سالمندان عزیز نیز یک انتخاب فوق‌العاده مناسب محسوب می‌شود. زیرا علاوه بر سادگی و کارایی مناسب، از کیفیت صدا و کلیدهای خوبی هم برخوردار است.

 

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG1611

شرکت پاناسونیک این تلفن را به طور ویژه برای مشتریانی طراحی و روانه بازار کرده است که تنها به دنبال یک گوشی ساده برای مکالمات تلفنی روزانه هستند. KX-TG1611 ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد و تا سال‌های سال، شما را از خرید یک تلفن بیسیم جدید، بی‌نیاز خواهد کرد. از نظر شارژدهی مکالمه نیز 1611 در میان محصولات هم‌رده، تقریبا بی‌نظیر است. در صورتی که باتری‌های این گوشی را به صورت کامل و به مدت 7 ساعت شارژ کنید، می‌توانید تا 15 ساعت با آن به مکالمه بپردازید.

از دیگر قابلیت‌های تلفن پاناسونیک KX-TG1611 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت اتصال به دیوار

صفحه نمایشگر نورانی و 1.2 اینچی

دفترچه مخاطبین 50 شماره‌ای

سیستم آلارم پیشرفته

دارای کالر آیدی و شماره‌گیر مجدد

50 متر آنتن دهی در فضاهای بسته

300 متر آنتن دهی در فضاهای باز

به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت تلفن بیسیم 1611 می‌توان به طراحی ساده و زیبای آن اشاره کرد. گوشی بیسیم این مدل به قدری سبک است که حتی بعد از ساعت‌ها مکالمه مداوم نیز، دست شما را خسته نخواهد کرد.

 

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG3611BX

3611 یکی از پرفروش‌ترین تلفن‌های بیسیم در ایران و سراسر جهان محسوب می‌شود. این تلفن در عین داشتن

قابلیت‌های مناسب، از امکانات فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار است. مصرف برق این محصول نیز بسیار مناسب است

و با یک بار شارژ، می‌توانید تا 5 ساعت روی شارژدهی آن حساب کنید. برای استفاده از تلفن بیسیم KX-TG3611

باید از دو عدد باتری قابل شارژ AAA استفاده کنید.

دیگر مشخصات طلایی و ویژگی‌های مهم این تلفن زیبا و خوش‌ساخت، عبارتند از:

دارای بلندگوی دیجیتال

قطع صدای زنگ در ساعت‌های از پیش تعیین شده

دارای تکنولوژی بهبود کیفیت صدای دیجیتال

صفحه نمایش نورانی

نمایش اطلاعلات تماس گیرنده

قابلیت انتقال تماس

پشتیبانی از قابلیت شماره‌گیری مجدد

اگر به دنبال یک تلفن بیسیم با مصرف برق مناسب هستید، ما به شما KX-TG3611BX را پیشنهاد می‌کنیم. مطمئن باشید این دستگاه، کاملا ارزش پولی که برای آن پرداخت می‌کنید را خواهد داشت.

 

سایر فاکتورهای مهم در انتخاب تلفن بیسیم

 آیا برای انتخاب و خرید یک تلفن بیسیم، فقط شارژدهی مکالمه اهمیت دارد؟ پاسخ این سوال قطعا منفی است! ملاک‌های زیادی هستند که شما باید در هنگام انتخاب یک مدل از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، باید به آن‌ها توجه داشته باشید. مهم‌ترین قابلیت‌هایی که باید در این زمینه مد نظر داشته باشید عبارتند از:

قابلیت منشی تلفنی

کیفیت صفحه نمایش و صفحه کلید

دفترچه مخاطبین

برد یا آنتن دهی

تعداد گوشی‌های بیسیم

پشتیبانی از مسدود کردن تماس‌های مزاحم

پشتیبانی از روم مانیتورینگ

در کنار همه این موارد، باید به قیمت نیز اشاره داشته باشیم که همواره برای مشتریان، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

کلام پایانی

شارژدهی مکالمه و مصرف مناسب برق یکی از مهم‌ترین فاکتورهای یک تلفن بیسیم باکیفیت است. ما در این مقاله ضمن معرفی تلفن‌های بیسیم پاناسونیک با مصرف انرژی بهینه، به قیمت این محصولات نیز توجه ویژه‌ای داشتیم.

در پایان لازم به تاکید است که انواع مختلف تلفن‌های بیسیم پاناسونیک را تنها از نمایندگی‌های معتبر و مراکز فروش مجاز این شرکت، خریداری نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو