ساخت فصل ۳ «بیگانه‌ای با من است» منتفی شد

منبع: برترین ها

83

1400/3/19

10:41


بهروز مفید تهیه‌کننده سریال «بیگانه‌ای با من است» از ساخته نشدن فصل سوم این مجموعه و علت آن خبر داد.

خبرگزاری صبا: بهروز مفید تهیه‌کننده سریال «بیگانه‌ای با من است» از ساخته نشدن فصل سوم این مجموعه و علت آن خبر داد.

ساخت فصل ۳ «بیگانه‌ای با من است» منتفی شد

اوایل اسفندماه سال گذشته بود که در نشست خبری عوامل و بازیگران «بیگانه‌ای با من است» صحبت‌هایی از احتمال ساخت فصل سوم این سریال تلویزیونی به تهیه کنندگی بهروز مفید شد.

حال پس از گذشت نزدیک به ۴ ماه از انتشار این خبر برای اطلاع از جزییات فصل جدید سریال «بیگانه‌ای با من است» با بهروز مفید تهیه‌کننده پروژه تماس گرفتیم. مفید در گفتگو با خبرنگار صبا درباره فصل سوم این سریال گفت: گمانه‌زنی هایی برای ساخت فصل سوم وجود داشت اما قرار نیست ادامه این سریال ساخته شود.

به گفته این تهیه‌کننده، به ساخت فصل سوم «بیگانه‌ای با من است» فکر شد اما به دلیل آماده نبودن زمینه‌های ساخت مانند قصه‌ای برای پرداخت به آن، این پروژه کنار گذاشته و منتفی شد.

او در پایان درباره علت این تصمیم بیان کرد: فاصله خیلی زیادی بین کار اتفاق افتاد و از ابتدا نیز ساخت ادامه آن پیش‌بینی نشده بود به همین دلیل نویسنده نیز قصه و طرحی برای فصل جدید در ذهن نداشت.

پیش از این ۲ فصل از این سریال روانه آنتن شد که آرش معیریان کارگردانی فصل ۲ و احمد امینی کارگردانی فصل یک این سریال را به عهده داشتند.

داستان «بیگانه ای با من است» به نویسندگی فروغ فروهیده درباره نسا با بازی شبنم قلی‌خانی است. او که دختری از طبقه پایین جامعه است با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جا به جایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است داستان پر فراز و نشیب این سریال را رقم می‌زند.

از بازیگران فصل اول این سریال می‌توان به شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند، مهدی فقیه، ونوس کانلی و … اشاره کرد.

دستیار اول کارگردان سامان تفرشی، مدیر تولید حسین باقریان، مدیر برنامه‌ریزی امین پیرحیاتی، مدیر فیلمبرداری علیرضا رنجبران، مدری صدابرداری علیزاده، طراح گریم شهرام خلج، طراح صحنه و لباس حسین مجد و… از دیگر عوامل این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» به تهیه کنندگی بهروز مفید برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو