مریلین مونرو به قتل رسید؟/ ادعای آوازخوان مشهور

منبع: ایران آرت

154

1400/3/19

19:51


در کتاب خاطرات مدیر برنامه‌های سابق فرانک سیناترا که به تازگی منتشر شده، آمده است که او همواره معتقد بوده که مرلین مونرو به قتل رسیده است.

ایران آرت: مریلین مونرو در اوت سال ۱۹۶۲ بر اثر مصرف بیش از حد و غیرعمدی مواد مخدر درگذشت اما گفته می‌شود درگذشت این بازیگر و خواننده، به روابط نزدیک او با جان اف کندی و برادرش رابرت کندی، ارتباط داشته است.

تونی اوپدیسانو، مدیر برنامه سابق و دوست نزدیک فرنک سیناترا، در کتاب خاطرات خود به نام "سیناترا و من: در ساعات بعد از نیمه شب" می‌نویسد: "فرانک معتقد بود او (مونرو) را به قتل رسانده‌اند. او هرگز این واقعه را فراموش نکرد." 

اوپدیسانو ادعا می‌کند که مونرو، ستاره فیلم‌های "بعضی‌ها داغشو دوست دارن" و "ناجورها"، اغلب با سیناترا که با او صمیمی بود، درد دل می‌کرد.

مرلین مونرو کمی پیش از مرگ، در کال نِوا لاج در نزدیکی دریاچه تاهو اقامت گزید که سیناترا یکی از مالکان آن بود. در این کتاب گفته شده است که در واقع، جو دیماجیو، شوهر سابقش او را در این مدت همراهی می‌کرده است.

به نقل از ایندیپندنت، در طول اقامت مونرو در این محل، اعلام شد که قرار است او در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند اما اجل فرصت نداد. به گفته این کتاب، مونرو قصد داشت اعلام کند که بار دیگر پیوند خود با دیماجیو را از سر گرفته است؛ اما بسیاری معتقدند که او می‌خواست درباره روابط خود با برادران کندی افشاگری کند. در این کتاب آمده است که سیناترا معتقد بوده که مونرو را به گمان قصد به این افشاگری، ساکت کرده‌اند.

اوپدیسانو می‌نویسد: "فرانک معتقد بود که اگر قرار این کنفرانس خبری اعلام نمی‌شد، مونرو بسیار بیش از این‌ها عمر می‌کرد."

در این کتاب آمده است که سیناترا به این نیز معتقد بوده که مرلین مونرو "هرگز" اسرار رابطه خود با جان کندی را افشا نمی‌کرده، زیرا "هنوز او را دوست می‌داشته است". 

مونرو در هنگام مرگ ۳۶ سال داشت. فرانک سیناترا در سال ۱۹۹۸ درسن ۸۲ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو