دانلود بازی Backbone برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Backbone برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

110

1400/3/20

01:19


بازی Backbone یک تجربه ماجراجویانه و کارآگاهی است که در آن شما باید پا در کفش یک محقق خصوصی کرده و بتوانید در ونکوور دیستوپیایی، ماموریت‌های خود را انجام دهید. هاوارد لوتر پس از سال‌ها وقت گذاشتن روی پرونده‌های سبک، شب‌های تنها و سختی را گذرانده و الان قرار است که کار متفاوتی را انجام دهد. او برای کاری آماده می‌شود که قبلا برایش آماده شده و قصد دارد که یک پرونده بسیار مهم را آغاز کند. شما در بازی به آرامی در جریان فضای تاریک بازی قرار گرفته و خواهید دید که هاوارد در برابر سلسله مراتب قدرتمند سیستمی قرار گرفته و قرار است که ظالمانه خود را در یک شرایط سخت قرار دهد.

Backbone PC-CODEX

دانلود-بازی-Backbone

بازی Backbone گیم پلی سختی دارد و برداشتی مدرن از یک ماجراجویی کلاسیک اشاره و کلیک برای شما خواهد داشت. بازی از ویژگی‌های مخفی کاری استفاده کرده و اکتشاف در بازی اهمیت بالایی خواهد داشت. گفتگوهایی را در بازی می‌بینیم که الهام گرفته شده از CRPG های قدیمی است و شما را به فضای عجیبی خواهد برد. شما در نقش هاوارد قرار گرفته و باید بتوانید حقیقت را کشف کنید. گروهی از شخصیت‌ها در بازی وجود دارد که ارتباط معناداری با همدیگر دارند و این وظیفه شما است که آن‌ها را پیدا کنید. باید با کشف سرنخ‌ها جلو رفته و بتوانید معماهای مختلفی را در بازی حل کنید. دزدکی حرکت کرده و سعی کنید که مانند راکون بدون اینکه دیده شوید، کار خود را انجام دهید.

در بازی Backbone می‌توانید فضای دیستروپیایی شهر ونکوور را درک کرده و در دل کوچه‌های تاریک و دلهره آور آن قدم بزنید. بازی امید زیادی به شما خواهد داد و می‌توانید داستانی از یک جنگ سرد و اگزیستانسیالیستی را تجربه کنید. ارتباطات واقعی در بازی برقرار است و انگیزه مضاعفی به شما می‌دهد تا بتوانید تفاوت بزرگی را در روند شهر ایجاد کرده و دنیا را تغییر دهید. تغییری که همیشگی نبوده و تنها برای بهتر شدن اوضاع برای مدت زمان کمی کارساز خواهد بود.

info

Backbone is a post-noir roleplaying detective adventure, in which you step into the shoes of raccoon private investigator, Howard Lotor, and explore dystopian Vancouver, BC, beautifully rendered in high resolution pixel art.

After years of small-time cases, lonely evenings, and just barely scraping by, Howard Lotor is swept into a job quite unlike any other before it. What starts as a menial case slowly unravels into something much darker, pitting Howard against the oppressive, systemic power hierarchies of the City itself.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: Multi-core 1.8GHz or faster

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 760 or equivalent

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: Multi-core 2.5GHz or faster

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 950 or equivalent

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

————-

دانلود بازی Backbone-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو