دانلود بازی Edge Of Eternity برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Edge Of Eternity برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

148

1400/3/20

01:50


داستان بازی Edge Of Eternity در سرزمینی به نام Heryon اتفاق می‌افتد که سال‌ها پیش موجوداتی فضایی به نام Archelite با تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته به ملاقات ساکنان آن آمدند. «هِریان» که جامعه‌ای با ساختاری مانند قرون وسطا اما با توانایی استفاده از جادوست، مهمانان جدید خود را که ادعای کمک به بهبود زندگی آن‌ها را داشتند، با آغوش باز پذیرفتند اما بعد از مدتی نه چندان طولانی مشخص شد که هدف اصلی این میهمانان ناخوانده، استفاده از منابع این سرزمین است. نبرد نابرابری بین این دو ملت شکل می‌گیرد و کنترل Daryon، یکی از سربازان نوجوان این جنگ در این شرایط به بازیکنان محول می‌شود. در ابتدای داستان، نامه‌ای از خواهر «دَریان»، Selene، به دستش می‌رسد که خبر از مبتلا شدن مادرشان به بیماری مهلکی به نام Corrosion را می‌دهد. حوادثی غیرمنتظره باعث فرار دریان از خط مقدم و بازگشت به خانه می‌شود تا در کنار سِلین با سفر به اقصی و نقاط هریان، به دنبال راهی برای درمان این بیماری بگردند.

Edge Of Eternity PC-CODEX

دانلود-بازی-Edge-Of-Eternity

مهمترین وجه تمایز بخش روایی بازی Edge of Eternity با خروجی معمول نقش‌آفرینی‌های ژاپنی در همین انتخاب قهرمانان اصلی و هدف آن‌هاست. هر چند «کوروژن» یک بیماری مرگبار است که سراسر جهانِ بازی را درگیر خود کرده اما دریان و سلین از آن دسته شخصیت‌هایی بدون گذشتۀ قابل ذکر نیستند که توسط یک پادشاه یا شخصیتی با این خصوصیات، مأموریت یافته‌اند تا برای نجات جهان به ماجراجویی خود قدم بگذارند، بلکه خواهر و برادری هستند که برای نجات مادر خود به این سفر پرمخاطره می‌روند. همین تغییر ساده، کمک کرده تا در جهانی پر از جادو و ایده‌های تخیلی، مخاطب بتواند با قهرمانان داستان همذات‌پنداری بسیار بهتری داشته باشد.

مهمترین فاکتور گیم‌پلی عناوین JRPG سیستم مبارزات آن‌هاست به طوری که هر عنوانی عملاً سیستم خاص خود را دارد. Edge of Eternity از تلفیق سیستم ATB با سیستم Grid-Based استفاده می‌کند که سیستم اول دقیقاً همان چیزی است که به طور سنتی از عناوین این سیستم دیده‌ایم ولی با این تفاوت که برای انجام جادوها هم باید یک دور اضافه منتظر پر شدن خط حملۀ شخصیت بمانید و سیستم دوم از نظر ظاهری تا حدودی شبیه سری Fire Emblem است ولی با این تفاوت که فقط و فقط امکان جا به جایی در یک خانه وجود دارد. چیزی که به بخش مبارزات آسیب زده، دوربین افتضاح آن با پیچ و تاب‌های بی‌دلیل است که به کرات در حین انجام حرکات اتفاق می‌افتند و عملاً باعث شده که بدون چرخاندن این دوربین کذایی، که به کندی هم اتفاق می‌افتد، نتوان نگاه استراتژیکیِ صحیحی به زمین مبارزه داشت.

منبع توضیحات: بازی مگ

info

The world of Heryon is torn apart. Years ago, the arrival of a mysterious alien force ultimately plunged the planet into an endless cataclysmic war where both magic and technology were unleashed to their worst and darkest extremes.

Now an even greater threat has emerged : in a despicable act of war, the invaders released the Corrosion, a fatal disease turning living forms of all kinds into misshapen abominations.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64 bits

Processor: Intel i5 6500

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 970

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64 bits

Processor: Intel i7 8600

Memory: 12 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 1070

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو