دانلود بازی No More Heroes 2 Desperate Struggle برای کامپیوتر

دانلود بازی No More Heroes 2 Desperate Struggle برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

145

1400/3/20

01:50


بازی No More Heroes 2 شما را به قسمت دوم هنرنمایی تراویس در بین اتحاد آدمکش‌ها خواهد برد. بعد از اتفاقاتی که در قسمت اول بازی روی داده است، همه چیز دست به دست هم داده است تا تراویس از استراحتش عبور کرده و دوباره به نبردهای اصلی خود بازگردد. گویا همه چیز بدتر از قبل شده و قاتل دیگری به نام اسکلتر وارد شده است. او شروع به تهدید تراویس کرده و برادر و خانواده تراویس را تهدید می‌کند. گویا ماجراجویی جدیدی شروع خواهد شد و او است که می‌تواند به تمام این تهدید‌ها پایان دهد. او تشنه انتقام جویی است و قرار است که گیم پلی جذابی را در سبک آثار قدیمی شاهد باشیم. بازی ماهیت اصلی خود را حفظ کرده است.

در بازی No More Heroes 2 می‌توانید گیم پلی هک اند اسلش دیوانه واری را تجربه کنید که با شکوه گرافیکی HD همراه شده و می‌توانید عمق بیشتری به تمام مبارزات و داستان بازی بدهد. شما شخصیت‌های بیشتری را در بازی داشته و می‌توانید همه کس را از سر راه خود بردارید. لحظات کسل کننده بسیاری هم در دنیای بازی وجود دارد، اما سیستم نبردها و گیم پلی بازی کمک کند که بازیکنان هنوز هم علاقه مندان به ادامه ماجرا باشند. این دنباله به خوبی ساخته و پرداخته شده است و شخصیت‌های بیشتری را هم اکنون می‌توانید کنترل کنید.

No More Heroes 2 Desperate Struggle PC-CODEX

دانلود-بازی-No-More-Heroes-2-Desperate-Struggle

در بازی No More Heroes 2 می‌توانید به عقب بازگشته و مهارت‌های خود را ارتقا دهید. می‌توانید از قدرت‌های جادویی خود استفاده کرده و ریتم هنری بیشتری به مبارزات بدهید. همه چیز در دستان شما قرار دارد و می‌توانید سرعت بیشتری به مبارزات دهید. حتی می‌توانید از دست دشمنان فرار کرده و فضای بیشتری برای نبردهای خود ایجاد کنید. در این بازی باید با کشتن دشمنان خود انرژی کسب کرده و المان‌های ارتقا لازم را برای سلاح‌های خود کسب کنید. همه چیز در گذشته جریان دارد و این شما هستید که بیش از هر کس دیگری می‌توانید این آدمکش‌ها را از بین ببرید.

info

Travis Touchdown here. It’s been three years since I clawed my way to #1 in the United Assassins Association. I thought it’d be fine to take it easy for a while after that, but it looks like I rested on my laurels a little too long. I found myself sliding down the ranks all the way to #51, and to make things worse, some other assassin—Skelter Helter—comes out and starts nagging my head off about me killing his brother or something. So yeah, a real pain in the you-know-what.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8.1 or later

Processor: Intel Core i5-4460

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX750Ti

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Winsows 8.1 or later

Processor: Intel Core i5-4670

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

————-

دانلود بازی No More Heroes 2 Desperate Struggle-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو