اهدای چاپ‌های هنری در ازای کمک به مردم فلسطین

71

1400/3/20

10:15


گروهی از هنرمندان برای کمک به مردم فلسطین و امدادرسانی به آن‌ها، آثار چاپی خود را اهدا می‌کنند.

اهدای چاپ‌های هنری در ازای کمک به مردم فلسطین

گروه تجسمی هنرآنلاین: Alserkal Avenue’s community  به همراه شبکه گسترده‌ای از دیگر نهادها، برنامه‌ای را تدارک دیده‌اند که به سازمان‌های خیریه که در فلسطین کمک‌های فوری و زمینی ارائه می‌دهند، کمک مالی برسانند. به همین منظور گروهی از هنرمندان آثار خود را در اختیار این مجموعه قرار داده‌اند تا نسخه‌های چاپی از آن‌ها تهیه شود. کسانی که قصد کمک‌رسانی به مردم فلسطین را دارند با پرداخت حداقل کمک مالی 150 دلار به هر یک از سازمان‌های امدادرسان پیشنهاد شده، می‌توانند چاپی را از یکی از هنرمندان شرکت‌کننده که کارهای خود را به همین منظور اهدا کرده است، انتخاب کنند.

هنرمندانی از کشورهای مختلف در این رویداد مشارکت دارند و در این میان اسامی هنرمندانی از ایران نیز دیده می‌شود. علا ابتکار، فواد الکوری، هدی لطفی، کاظم رشید، نبلا یحیی، نیما نبوی، پوران جینچی، رامی فاروک، رعنا بیگم، صدف حسامیان، سهند حسامیان، سعید رئیس، سارا نعیم، طارق الحسین و... از جمله این هنرمندان هستند.

Alserkal Avenue’s community یک شبکه گسترده از گالری‌های هنری معاصر، سازمان‌های هنرهای تجسمی و نمایشی، طراحان و... است که در کشور امارات بستری برای فعالیت هنرمندان و فعالان فرهنگی در حال ظهور و کارآفرینان خلاق ایجاد می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو