2 انشا با موضوع جانشین سازی ستاره برای پایه دهم

منبع: دلگرم

94

1400/3/20

10:37


2 انشا با موضوع جانشین سازی ستاره برای پایه دهم

انشا جانشین سازی ستاره

در این مقاله از مجله اینترنتی دلگرم نمونه هایی از انشا جانشین سازی ستاره برای شما عزیزان آورده ایم. امیدواریم بهره کافی را ببرید.

انشا جانشین سازی ستاره کلاس دهم

سلام، فکر می کنم همه ی شما مرا می شناسید و بارها مرا دیده اید. شاید تعجب کنید و فکر کنید من با شما شوخی می کنم ولی درست می گویم. شما شب های زیادی مرا در آسمان دیده اید.

آری، من ستاره هستم. ستاره ای درخشان که زیبایی ام چشم ها را به خود خیره می کند. انسان های زیادی مرا دوست دارند و از دیدن من لذت می برند.

من در آسمان زندگی می کنم و از زندگی ام خیلی راضی هستم. اطراف من ستاره های زیادی وجود دارند که من با آن ها دوست هستم و از همنشینی با آن ها لذت می برم.

همانطور که شما از دیدن ما در آسمان لذت می برید و شب های زیادی به آسمان خیره می شوید تا ما ستاره ها را ببینید، ما نیز از دیدن شما لذت می بریم و شب هایی که هوا ابری نیست، به تماشای شما می پردازیم.

از این که می توانم شما را ببینم و از این که شما مرا دوست دارید بسیار خوشحال هستم.

انشا جانشین سازی ستاره

انشا از زبان ستاره

بسیاری از انسان ها با دیدن من شاد شدند، بسیاری شعر سرودند و بسیاری نیز بی تفاوت نگاهشان را از من رد کردند. من برای انسان ها خاطره سازی می کنم.

شب هایی که من در آسمان می درخشم و بعضی افراد با دیدن من به وجد می آیند، می تواند برای آن ها خاطره ی خوبی باشد. حتی شب هایی که بعضی آدم ها خوشحال هستند و با دیدن من لبخند می زنند هم می توانم خاطره ی خوبی برای آن ها بسازم.

اما من نیز با دیدن انشان ها خوشحال می شود. زمانی که کودکی مرا به پدرش نشان می دهد و از پدرش می پرسد: بابا اون چیه اینقدر قشنگه و برق میزنه ؟ و پدرش با لبخند جواب میده: پسر گلم اون یه ستاره ی زیبا و درخشانه، من بسیار شاد می شوم.

زندگی ما ستاره ها با زندگی شما انسان ها همراه است بدون اینکه خودتان متوجه باشید و من از این مسئله لذت می برم.

انشا جانشین سازی درمورد ستاره

همچنین بخوانید:

10 انشا به روش جانشین سازی برای پایه دهم

2 انشا با موضوع جانشین سازی دریا برای پایه دهم

2 انشا با موضوع جانشین سازی قلب برای پایه دهم

انشا با موضوع جانشین سازی شمع برای پایه دهم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو