ست مانتو زرد برای استایل های مد روز + عکس

ست مانتو زرد برای استایل های مد روز + عکس


منبع: آرگا

546

1400/3/20

12:04


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل ست مانتو زرد را برای شما عزیزان گردآوری خواهیم کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مانتوی زرد به دلیل خاصیت بازتابی نوری که دارد انتخابی مناسب برای روزهای گرم سال می باشد همچنین این رنگ مطابقت زیادی با رنگ های گرم پاییزی دارد از این رو شما می توانید در روزهای سرد سال از مانتوی پاییزه زرد در پوشش خود استفاده نمایید. توجه داشته باشید که ست مانتو زرد در استایل اگر بدرستی انتخاب شود تغییرات مثبتی در فرم اندام و ظاهر شما ایجاد می شود از این رو بهتر است در انتخاب رنگ هایی که قرار است با مانتوی زرد در پوشش خود استفاده نمایید توجه لازم را داشته باشید.

مدل های ست مانتو زرد زنانه و دخترانه

همانطور که می دانید مانتو یکی از ضروری ترین پوشاک ها برای خانم های ایرانی به شمار می رود از این رو بهتر است شما در هنگام ست کردن رنگ مانتوی خود با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان دقت لازم را به خرج بدهید.

ست مانتوی زرد

طرح های مانتوی زرد کوتاه و بلند

اگر شما تمایل دارید اقدام جسورانه ای برای ایجاد تغییر در استایل خود داشته باشید می توانید مانتوی زرد را با شلوار زرد رنگی بپوشید که در این صورت استایلی امروزی و جذاب خواهید داشت اگر تمایل دارید استایلی فشن داشته باشید بهتر است طرح شلوار و مانتوی خود را امروزی و اسپرت انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که در صورت پوشیدن مانتو و شلوار زرد باید در انتخاب رنگ اکسسوری هایتان حساسیت لازم را به خرج بدهید در صورت تمایل می توانید رنگ اکسسوری هایتان را تیره انتخاب نمایید همچنین می توانید از رنگ های خنثی و روشن نیز برای انتخاب رنگ اکسسوری ها استفاده نمایید.

ست کردن مانتوی زرد با شلوار جین یکی از بهترین ایده ها می باشد و شما می توانید رنگ مانتو را با رنگ کفش تان ست نمایید که در این صورت استایلی متفاوت خواهید داشت.

ست مانتوی کوتاه زرد

مدل مانتوی ساده

مانتوی زرد بلند

ست مانتو و شلوار زرد

ست مانتو و شلوار جین

ست مانتوی زرد و شلوار طوسی

مانتو زرد و مشکی زنانه

ست مانتو زرد و مشکی

ست مانتوی ساده زرد

ست مانتو زرد با رنگ نارنجی

ست مانتوی زرد

مدل ست مانتو زرد دخترانه و زنانه

ست مانتو زرد با رنگ آبی

رنگ زرد را می توانید در پوشش خود با انواع رنگ های مختلف نظیر آبی آسمانی و صورتی پاستلی و سبز کمرنگ و قهوه ای و نارنجی و قرمز و … ست کنید همچنین این رنگ با رنگ های خنثی نظیر مشکی و طوسی و سفید و … به راحتی ست می شود.

مانتوی زرد در انواع طرح های اسپرت و مجلسی و ساده موجود می باشد که بهتر است شما با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین این طرح ها ، مانتویی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید از مانتوی اسپرت زرد در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است سایر لباس ها و اکسسوری هایتان را اسپرت انتخاب نمایید همچنین برای داشتن استایلی رسمی می توانید مانتوی مجلسی را با اکسسوری های رسمی و خاص در پوشش تان هماهنگ کنید.

اگر تمایل دارید از مانتوی زرد ساده در پوشش تان استفاده نمایید بهتر است اکسسوری ها و سایر لباس هایتان را از بین مدل های گلدار یا طرح دار انتخاب نمایید تا در استایل تان تنوع ایجاد نمایید و یکنواخت به نظر نرسید.

 

ست مانتوی شیک

ست شیک رنگ زرد

ست رنگ زرد دخترانه

ست مانتو زرد با رنگ مشکی

ست مانتو اسپرت زرد

ست مانتو زرد با شلوار جین

ست مانتو زرد کوتاه

مانتوی کوتاه زرد

ست مانتو زرد ساده

مدل مانتوی مجلسی

مانتوی ساده زرد

ست مانتو زرد زنانه

ست مانتو زرد دخترانه

مانتو بلند زرد

مدل مانتوی کوتاه

ست مانتو زرد مخصوص خانم ها

ست مانتو زرد مخصوص خانم ها و دختران

ست مانتو زرد با رنگ طوسی

ست مانتوی زرد با رنگ زرشکی

ست مانتوی اسپرت و شیک

در این مطلب توجه شما بانوان شیک پوش را به انواع طرح های ست مانتوی زرد جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تغییرات مثبتی را در سبک پوشش خود ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو