طرز تهیه کافه گلاسه

طرز تهیه کافه گلاسه خانگی در خانه توت فرنگی کافه گلاسه طرز خوردن کافه گلاسه مواد تشکیل دهنده کافه گلاسه شکلاتی با نسکافه، اسپرسو، بستنی و موز در منزل

کافه گلاسه یکی از نوشیدنی های پرطرفدار فرانسوی است که به عنوان یک نوشیدنی بین المللی در سراسر جهان شناخته می شود. این نوشیدنی خوشمزه به دلیل اینکه حاوی شکلات و شیر می باشد می تواند به عنوان یک نوشیدنی خوشمزه و پر انرژی در میانه روز سرو شود تا باعث افزایش انرژی بدن شود، برای مشاهده آموزش طرز تهیه کافه گلاسه در ادامه با سایت اموزشی چیشی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
نسکافه۲ قاشق چایخوری
بستنی شکلاتی۶ اسکوپ
شیر تازه۱ لیوان
شکر۱ قاشق چایخوری
سس شکلاتبه مقدار کافی

طرز تهیه کافه گلاسه

مرحله اول

برای تهیه کافه گلاسه بهتر است از شیر محلی پر چرب استفاده شود تا در پایان نوشیدنی خوشمزه تری داشته باشیم. ابتدا شیر را داخل یک ظرف مناسب می ریزیم و به خوبی می جوشانیم تا از سالم بودن آن مطمئن شویم.

مرحله دوم

پس از اینکه شیر جوش آمد، آنرا از روی حرارت کنار می گذاریم، سپس نسکافه و شکر را به شیر اضافه می کنیم و هم می زنیم تا نسکافه و شکر به طور کامل در شیر حل شوند. حالا شیر را داخل یخچال قرار می دهیم تا کاملا خنک شود.

مرحله سوم

اگر سس شکلات در دسترس دارید می تواند داخل لیوان ها را قبل از ریختن شیر نسکافه و بستنی کمی سس شکلات به صورت چرخشی بریزید تا مانند کافه گلاسه کافی شاپ ها، کافه گلاسه شکیل تر و زیباتری داشته باشید.

مرحله چهارم

پس از اینکه شیر کاملا خنک شد، داخل هر لیوان پایه بلند، مقداری کمی شیر می ریزیم ، سپس ۳ اسکوپ از بستنی شکلاتی را داخل هر لیوان اضافه می کنیم و با قیمانده لیوان ها را با شیر نسکافه خنک پر می کنیم.

مرحله پنجم

حالا کافه گلاسه ما آماده است فقط می ماند تزیین روی کافه گلایه که کاملا سلیقه ای می باشد و می توانید از مواد بسیار متنوعی برای تزیین ان استفاده کنید. معمولا برای تزیین کافه گلاسه از مغز پسته، خامه فرم گرفته، پودر نسکافه و … استفاده می شود.