نقد و بررسی بازی LEGO STAR WARS: THE SKYWALKER SAGA

منبع: پی سی دی

169

1400/3/20

14:34


امروزه بازی های ویدئوی که توسط سازندگان منتشر می شود ایده آن از یک کتاب، فیلم ، داستان های تاریخی و….. گرفته می شود و ما در این مقاله قصد داریم راجع به یکی از بازی های که ایده آن بر پایه فیلم محبوب و جذاب ستارگان می باشد مطالبی را عنوان کنیم نام این بازی LEGO STAR WARS: THE SKYWALKER SAGA می باشد که در ادامه مقاله بطور مفصل و کامل راجع به جزئیات این بازی مطالبی را عنوان خواهیم کرد پس تا انتهای این مقاله جذاب از سری مقاله های بلاگ پی سی دی با ما همراه باشید.

سازندگان بازی LEGO STAR WARS: THE SKYWALKER SAGA

اولین سوالی که ممکن است ذهن شما عزیزان را درگیر کند در مورد نام گذاری این بازی می باشد که چرا به به این بازی جنگ ستارگان لگو گفته می شود؟ در پاسخ باید بگوییم تمامی شخصیت های که در این بازی بکار گرفته شده اند شبیه به اسباب بازی های معروف برند لگو می باشد در واقع نقش آفرینان این بازی همان اسباب بازی های کوچک و دوست داشتنی لگو می باشد.

نقد و بررسی بازی  LEGO STAR WARS: THE SKYWALKER SAGA

این بازی که در سبک اکشن_ماجراجویی می باشد توسط استودیو Traveller’s Tales که از زیر مجموعه های شرکت بازی سازی TT Games می باشد طراحی و ساخته شده است و وظیفه نشر این بازی نیز بر عهده کمپانی معروف برادران وارنر می باشد و سازندگان این بازی ر این باورند که این بازی حس و حال تازه ای از یک بازی ویدئوی در میان گیمرها به وجود می آورد.

شروع بازی LEGO STAR WARS: THE SKYWALKER SAGA

بازیکن یا همان گیمر در هنگام شروع این بازی جذاب با 9 دایره روربه می شود که هر کدام از این دایره ها تداعی کننده صحنه های از قسمت های فیلم معروف جنگ ستارگان می باشد و بازیکن باید با اختیار خودش یکی از این قسمت های که پیش رویش می باشد را انتخاب کند و به انجام بازی بپردازد بطور کلی می توان گفت که که انتخاب بازیکن برای بازی کردن کاملا آزادانه می باشد و بازیکن به هرتریبی که دوست داشته باشد می تواند بازی را پیش ببرد.

نقد و بررسی بازی  LEGO STAR WARS: THE SKYWALKER SAGA

شروع بازی از داخل یک سفینه فضای معروف به نام Millennium Falcon می باشد و بازیکن در این بخش امکان انتخاب دارد و همانطور که بیان کردیم می تواند هر کدام از این 9 سیاره را انتخاب کند.و نکته جالبی که در مورد این بازی مطرح هست عظمت و بزرگی این بازی می باشد و به جرات می توان گفت این بازی یکی از بزرگترین آثار جنگ ستارگان می باشد برای اثبات این موضوع وجود 9 سیاره و هر سیاره 5 قسمت داستانی می باشد که در مجموع 45 ماموریت داستانی در بازی قرار دارد البته این 45 ماموریت فقط بخش های اصلی داستانی می باشد و تعداد ماموریت های اصلی و فرعی این داستان به 500 ماموریت نیز می رسد و این حجم از ماموریت های اصلی و فرعی در بازی نشان دهنده عظمت بازی LEGO STAR WARS: THE SKYWALKER SAGA می باشد.

گیم پلی بازی LEGO STAR WARS: THE SKYWALKER SAGA

اولین موضوعی که در گیم پلی بازی بسیار مشهود و قابل لمس می باشد نحوه استقرار دوربین بازی می باشد که به شکل سوم شخص می باشد و دنبال کردن دوربین از روی شانه ها شخصیت های بازی می باشد و این موضوع به بازیکن کمک می کند تا با شخصیت های بازی ارتباط بیشتری برقرار کند در کل می توان گفت که نحوه استقرار دوربین بازی یکی از ویژگی های مثبت گیم پلی بازی LEGO STAR WARS: THE SKYWALKER SAGA به حساب می آید.

 یکی از 9 سیاره ای موجود در این بازی سیاره ای تایتون می باشد که سطح این سیاره پوشیده از شن می باشد و یک نکته جالب در مورد این سیاره طراحی بزرگ و عظیم الجثه ای این سیاره می باشد و بازیکن در این سیاره کاملا آزادی عمل دارد و می توان در ان به گشت و گذار پرداخت و جزئیات این سیاره به خوبی طراحی شده است برای مثال در این سیاره شاهد صخره های بزرگ و کوچک و موجودات مختلف هستیم.

نقد و بررسی بازی  LEGO STAR WARS: THE SKYWALKER SAGA

 یکی از المان های که در این بازی با ان سر و کار داریم المان نیزو یا همان force می باشد که در نسخه های قبلی خیلی کم با این المان مواجه بودیم و تنها در مواردی به برای جابجایی سنگ ها و باز کردن مسیر از نیرو استفاده می کردیم اما در این بازی می‌توان با کمک نیروی لوک اسکای‌واکر به‌شکل آزادانه کارهای مختلفی انجام داد، از جمله پرتاب کردن سنگ به طرف دشمنان یا دفع حملات آن‌ها.

 در نهایت می توان گفت گیم پلی این بازی با جزئیات زیادی طراحی و تولید شده است و بازیکن می تواند قریب به 500 ماموریت مختلف را در این بازی انجام دهد و حتی در بخش های از بازی بازیکن باید به حل معماهای مختلف بپردازد.

سخن پایانی

بازی LEGO STAR WARS: THE SKYWALKER SAGA الهام گرفته از فیلم محبوب جنگ ستارگان می باشد و 9 سیاره مختلف در این بازی جای داده شده است که هر کدام از این سیاره ها تداعی کننده 9 فصل از فیلم جنگ ستارگان می باشد و شخصیت های بازی بصورت اسباب بازی های معروف لگو می باشد و بازی دارای نکات مثبت فراوانی می باشد اما دو نکته برجسته تر در مورد این بازی انتخاب و آزادی عمل بازیکن که می تواند هر سیاره ای را دوست دارد انتخاب کرده و به انجام بازی بپردازد و نکته ای دوم در مورد گستردگی زیاد این بازی می باشد که نزدیک به500 ماموریت اصلی و فرعی در بازی قرار دارد.

 سایت پی سی دی یکی از بزرگترین سایت های دانلود بازی های ویدئوی می باشد و شما عزیزان با مراجعه به این سایت می توانید بازی مورد نظر خود را رایگان دانلود نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو