زن اینفلوئنسر جوان، مرد ۵۰ ساله از آب درآمد!

منبع: روزیاتو

99

1400/3/20

16:11


سویا نو سوهی، زن موتورسیکلت دوست جوان و زیبای ژاپنی ماه گذشته طرفداران خود در شبکه های اجتماعی را با فاش کردن هویت واقعی اش شگفت زده کرد؛ او در حقیقت مردی ۵۰ ساله است که با استفاده از یک اپلیکیشن چهره ی خود را تغییر می داد.

از هویت واقعی یاسوکو ناکاجیما، پدر ژاپنی که ۳ فرزند دارد و قبلاً یک بدنساز رقابتی بوده، در یک برنامه ی تلویزیونی ژاپنی به نام «شوی آخر شب دوشنبه» پرده برداشته شد.

او روی آنتن زنده ی تلویزیون اقرار کرد ماه ها با استفاده از اپلیکیشن فیس اَپ (FaceApp) چهره ی خود را در سلفی هایش تغییر داده بود. او به مجریان برنامه گفت به این دلیل خود را یک زن جوان جا زده بود که هیچ کس دوست نداشت بداند یک مرد میانسال به چه فکر می کند.

طرفداران هزاران نفری او از این افشاگری حیرت زده شده بودند اما ناکاجیما در مصاحبه ی اخیر خود گفته این اتفاق در حقیقت باعث بیشتر شدن دنبال کنندگان او در شبکه های اجتماعی شد.

او در اینباره گفته: «جوان که هستید معمولاً از سمت مسن ترها مورد سرزنش یا انتقاد قرار می گیرید و آن ها به شما می گویند که این کار یا آن کار را انجام دهید. اما در این سن دیگر کسی نیست که سرزنشم کند. الان بهترین دوران زندگی ام را می گذرانم.»

ناکاجیما گفته فکر می کند طرفدارانش هنوز هم دوستش دارند چون با اینکه ظاهرش عوض شده اما شخصیتش جلوه یافته است.

او گفته: «تنها چیزی که دستکاری می کردم چهره ام بود. بقیه اش دیگر خودم هستم.»

ناکاجیما که از دوران نوجوانی هم موتورسواری می کند و هم موتورسیکلت تعمیر می کند، در سال ۲۰۱۹ متوجه شد آن توجهی که به دنبالش بود را در شبکه های اجتماعی کسب نمی کند.

این مرد ۵۰ ساله که ویدئوهایی از موتورسواری های متعددش را در توییتر خود منتشر می کرد در عرض چند ماه تنها ۶ دنبال کننده به دست آورده بود.

بعد از آن، با دیدن فرزندانش که با اپلیکیشن فیس اَپ بازی می کردند، متوجه شد که می تواند تصاویر خودش را دستکاری کند. به همین خاطر آی‌دی توییترش را به ترکیبی از نام فرزندانش تغییر داد و با اسمی جدید شروع به انتشار پست هایی درباره ی موتورسیکلت کرد و از این راه صدها فالوئر به دست آورد.

او حالا بیشتر از ۲۸ هزار دنبال کننده دارد و هنوز با نام سویا پست می گذارد.

او در مصاحبه ی اخیر خود گفته نمی داند تا کِی با این هویت جعلی به فعالیت خود ادامه خواهد داد اما فعلاً برایش صرفاً سرگرم کننده است.

او گفته: «بچه که بودیم به خیلی هایمان می گفتند به عنوان یک پسر باید این کار را بکنیم و به عنوان یک دختر آن کار را. من واقعاً از این کار خوشم نمی آید.»

«تنها به این شرط حسرت نخواهی خورد که دست به کار شوی. آدم ها می گویند فلان کار را وقتی انجام خواهم داد که اوضاع مرتب شود یا همه چیز سرجایش باشد. اما تا همه چیز بخواهد سر جایش برود زندگی تان هم تمام خواهد شد.»

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو