دانلود بازی WE ARE FOOTBALL v1.0h برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی WE ARE FOOTBALL v1.0h برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

137

1400/3/21

23:30


بازی WE ARE FOOTBALL شما را در نقش یک مربی قرار داده و می‌توانید با جدیدترین روندهای فوتبالی، حرکت خود را به سمت قهرمانی شروع کنید. می‌توانید اوج و فرودهای متنوعی را با تیم خود تجربه کرده و در نهایت موفق به قهرمانی شوید. برای اولین بار، می‌توانید بازی را همراه با تیم فوتبال زنان هم تجربه کرده و عملکردهای مختلفی را با توجه به عناصر گیم پلی بازی پیاده سازی کنید. شما می‌توانید بالاترین کیفیت را برای تیم خود فراهم کرده و کاری کنید که تیم‌های آنالیزی هم بالای سر تیم شما حضور داشته باشند. بدین ترتیب با اطمینان بیشتری می‌توانید به سمت موفقیت حرکت کنید.

WE ARE FOOTBALL v1.0h PC-GOG

WE ARE FOOTBALL PC-SKIDROW

دانلود-بازی-WE-ARE-FOOTBALL

در بازی WE ARE FOOTBALL می‌توانید با پیشکسوتان فوتبال هم مشورت کرده و به سراغ افرادی مانند کرالد کهلر، رولف لانگنبرگ و دیرک وینتر بروید. هرکدام از این‌ها دارای سابقه درخشان در زمینه مدیریتی بوده و می‌توانند شما را راهنمایی کنند. در این بازی می‌توانید تصمیم کوچک و بزرگ بسیاری اتخاذ کرده و در مهلت تعیین شده، تیم خود را برنامه ریزی کنید. می‌توانید همکاری بیشتری با بازیکنان داشته و با مدیران باشگاه نیز برای خریدهای موفق، در ارتباط باشید. شما می‌توانید روی کارهای مدیریتی واقعی تمرکز کرده و اهداف خود را مرور کنید. می‌توانید رشد تیم، همکاران خود، زیر ساخت‌ها و موارد مشابه دیگر را هم داشته باشید.

در بازی WE ARE FOOTBALL می‌توانید یک فصل فوتبالی را تنها در عرض چند ساعت تجربه کرده و ببینید که در چه وضعیتی قرار دارید. می‌توانید آموزش‌های خود را طوری برقرار کنید که بازیکنان شما یادگیری بهتری داشته باشید. می‌توانید درست مانند بازی‌های سنتی، یک مدیریت پیچیده را اتخاذ کرده و ببینید که درصد موفقیت شما در چه حدی خواهد بود. به هر حال همه چیز دست شما بوده و باید برای موفقیت تیم تلاش کنید.

info

As a manager and trainer in WE ARE FOOTBALL, you’ll come face to face with the latest trends in the world of football, experiencing all the emotional highs and lows of your favorite club.

For the first time ever, this modern football manager game also offers a women’s football game mode, featuring all the same functionality as well as many unique gameplay elements. To maintain and ensure the highest quality across all game modes, WE ARE FOOTBALL has been developed with experienced football management veterans such as Gerald Köhler, Rolf Langenberg, and Dirk Winter.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 7 / 8 / 10

Processor: AMD / Intel processor running at 2.6 GHz or higher

Memory: 4 GB RAM

Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphics card, with at least 1GB of dedicated VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 9 compatible soundcard

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 10

Processor: AMD / Intel processor running at 3.3 GHz or higher

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphics card, with at least 2GB of dedicated VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 9 compatible soundcard

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

——————

دانلود بازی WE ARE FOOTBALL v1.0h-GOG با لینک مستقیم

——————

دانلود بازی WE ARE FOOTBALL-SKIDROW با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو