او در اقدامی عجیب تصویر کارت ورود به جلسه‌اش را روی صندلی در سالن محل برگزاری آزمون منتشر کرد که این موضوع سر و صدای زیادی به راه انداخت. طبیعتا وارد کردن وسایل ارتباطی به محل آزمون ممنوع است و یزدانی به‌خاطر این تخلف بسیار بدیهی و پیش پا افتاده، از سوی سازمان سنجش محروم شد. بعدتر هم یزدانی یک استوری بسیار تند، حاوی عبارات نامناسب علیه محمدحسین میثاقی، مجری برنامه «فوتبال برتر» منتشر کرد. مدافع استقلال همین اواخر هم در ماجرای کری‌خوانی وزیر ارتباطات، مطلب بسیار تندی علیه آذری جهرمی منتشر کرد؛ طوری که حتی رسانه‌های رسمی هم قادر به بازنشر آن نبودند. توییت یزدانی علیه وزیر ارتباطات رسما توهین‌آمیز و حاوی اتهام به جهرمی بود.

در تازه‌ترین اتفاق از این دست اما، یزدانی به دعوت از عارف غلامی به اردوی تیم‌ملی واکنشی عجیب نشان داده است. اخیرا اسکوچیچ، غلامی و میلاد سرلک را به اردوی تیم در بحرین فراخواند. اگرچه دعوت از غلامی از نظر بسیاری از کارشناسان عجیب است، اما طبیعتا یزدانی باید با روی گشاده با این مساله برخورد می‌کرد؛ چرا که این دو نفر هم‌تیمی هستند. سیاوش اما با انتشار توییتی عجیب مدعی شد چیزی سر جای خودش نیست و او در لیست سیاه قرار دارد! اینکه پیراهن تیم‌ملی حق عارف هست یا نه در جای خودش باید بحث شود، اصلا شاید در تیم‌ملی لیست سیاه هم داشته باشیم، اما بی‌گمان یزدانی در چنین فهرستی قرار ندارد. از نظر فنی، تیم خوب استقلال امسال هر چه ضربه خورده از ناحیه خط دفاعی بوده است؛ بنابراین چطور یزدانی می‌تواند انتظار داشته باشد به عنوان پاداش، او را به تیم‌ملی دعوت کنند. سیاوش در بخشی از مسابقات همین فصل نیمکت‌نشین عارف غلامی و محمدحسین مرادمند بوده است.‌گیریم که تیم‌ملی را به زور از او گرفته‌اند؛ آیا استقلال هم «لیست سیاه» دارد که گاهی به یزدانی بازی نمی‌رسد؟

به هر حال تیم‌ملی مدافعان مدعی زیادی مثل شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مجید حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی دارد و بسیار دشوار است که بپذیریم حقی از سیاوش یزدانی در این مورد ضایع شده است. در مجموع بهتر است یزدانی به‌جای حضور همیشه جنجالی در فضای مجازی روی بهبود عملکرد خودش تمرکز کند و در ضمن از دعوت هم‌تیمی‌اش به تیم‌ملی هم خوشحال باشد.