دانلود بازی Wave Break برای کامپیوتر – نسخه FLT

دانلود بازی Wave Break برای کامپیوتر – نسخه FLT


منبع: دانلود ها

119

1400/3/22

01:45


بازی Wave Break را می‌توانیم اولین تجربه در جهان کلاسیکی بدانیم که بازی‌های اسکیت برد در آن جای گرفته‌اند. شما در بازی گیم‌پلی مشابهی با چنین جهانی را خواهید داشت که عبور کردن، ضربه به کنار و موارد مشابه را می‌توانید داشته باشید. شما باید در جهانی پر از جنایات دهه هشتادی حضور پیدا کرده و بتوانید کمپین تک نفره بازی را پیش ببرید. شما باید چندین حالت سفارشی سازی بازی را تجربه کرده و از سواحل گرمسیری به سمت تندراهای یخ زده حرکت کنید. شما موج سوار هستید و می‌توانید یک گروه را هم با خود همراه کنید. می‌توانید اهداف نام آشنایی را در بازی داشته و کلکسیونی از مهارت‌ها را داشته باشید.

Wave Break PC-FLT

دانلود-بازی-Wave-Break

در بازی Wave Break ماموریت‌هایی داریم که امتیاز بالایی برای شما داشته و می‌توانید چالش‌های خود را تکمیل کنید. شما می‌توانید داستان اپیزودیکی را تجربه کنید که شامل ضربات ناگهانی بوده و باید مهارت بالایی برای آن داشته باشید. حتی می‌توانید در بخش آنلاین با دوستان خود رقابت کرده و وارد حالت‌های چندنفره شوید. باید حالت‌های خلاقانه بسیاری دارد و می‌توانید به پیشرفته‌ترین شکل ممکن در بازی پیشروی کنید. باید تمرکز فوق العاده بالایی برای این بازی داشته و بتوانید از کاستوم‌های سفارشی سازی شده هم استفاده کنید. بازی آمار و ارقام خاصی دارد و با پیروی از آن‌ها است که می‌توانید پیشروی خود را منظم‌تر کنید.

در بازی Wave Break موسیقی متن تاثیرگذاری را می‌بینیم که با همکاری بهترین هنرمندان نواخته شده است و می‌توانید در موج آن به انجام ماموریت‌ها مشغول باشید. فراموش نکنید که شما تنها هستید و باید با تمرین در مهارت‌های خود، پیشروی خود را سریع‌تر از قبل کنید.

info

Wave Break is the world’s first skateBOATING game, inspired by arcade skateboarding classics. Grind, grab, kickflip and shoot your way through an explosive 80s crime-filled Miami Vice themed world.

Enjoy an episodic single player campaign, ranked online multiplayer, multiple custom game modes, and an advanced park creator. From tropical beaches to frozen tundras, ride the waves and score the world’s biggest combo with style.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista, 7, 8, or 10

Processor: Intel i5-3470 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 760 or equivalent, 2+ GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

Additional Notes: * For running the game at Low settings at 720p 60 fps, these specs or higher are recommended.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-6600 or better

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GTX 1080 or equivalent, 4+ GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

Additional Notes: * For running the game at High settings at 1080p 60 fps, these specs or higher are recommended.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Wave Break-FLT:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو