مدل کت تک مشکی اسپرت و مجلسی برای آقایان خوش پوش

مدل کت تک مشکی اسپرت و مجلسی برای آقایان خوش پوش


منبع: آرگا

297

1400/3/22

12:10


در این مطلب تصاویری از انواع مدل کت تک مشکی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کت با طرحی شیک و خاص را برای خود انتخاب نمایید و جذابیت استایل تان را تکمیل نمایید.

مدل کت تک مشکی از انواع لباس های کاربردی برای آقایان و پسران در رده سنی مختلف می باشد و شما می توانید از این طرح لباس برای حضور در مهمانی ها و مکان های مختلف استفاده کنید.

مدل کت تک مشکی با طرح و رنگ های بی نظیر

کت های مردانه و پسرانه در انواع طرح های کت اسپرت و کت مجلسی و … موجود می باشند همچنین برای دوخت کت از پارچه ها با رنگ های مختلف استفاده می شود که بهتر است شما رنگ کت را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب کنید.

کت مشکی مردانه

طرح های کت مشکی پسرانه و مردانه

اگر شما تمایل دارید ظاهری رسمی داشته باشید بهتر است از کت و شلوار در پوشش تان استفاده کنید همچنین در صورتی که تمایل ندارید طرح و رنگ کت و شلوارتان با یکدیگر ست باشد بهتر است از کت تک در پوشش تان استفاده نمایید.

کت تک در انواع رنگ های روشن و تیره و خنثی موجود می باشد و اگر شما دارای بالاتنه ای خوش فرم یا لاغر هستید در انتخاب رنگ کت محدودیتی نخواهید داشت ولی اگر بالاتنه ای درشت و چاق دارید بهتر است رنگ کت را از بین رنگ های تیره نظیر مشکی و قهوه ای تیره و … انتخاب نمایید.

برای دوخت کت مشکی از پارچه های ساده یا طرح دار استفاده می شود که کت با طرح ساده رسمی تر می باشد همچنین این طرح کت برای آقایان با سلیقه های مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود. کت طرح دار نیز برای آقایان با سلیقه خاص و امروزی مناسب می باشد.

 

مدل کت تک مشکی و رسمی

مدل های کت تک مشکی

مدل کت تک مشکی شیک و خاص

کت مردانه زیبا و مشکی

مدل کت تک مشکی و جدید

کت مردانه مشکی

کت ساده و مشکی

اگر شما تمایل دارید ظاهری ساده و آراسته باشید بهتر است از کت ساده در پوشش تان استفاده نمایید همچنین کت طرح دار و راه راه نیز برای آقایانی که تمایل دارند استایلی منحصر به فرد داشته باشند انتخابی مناسب محسوب می شود.

برای دوخت یقه کت مشکی از مدل یقه های مختلف استفاده می شود که بهتر است شما مدل یقه کت را با توجه به فرم بالاتنه و سبک لباس پوشیدن تان انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید ظاهری امروزی و اسپرت داشته باشید بهتر است از کت اسپرت مشکی در پوشش خود استفاده نمایید. کت مشکی ساده و رسمی نیز برای آقایانی که تمایل دارند ظاهری رسمی داشته باشند مناسب می باشد همچنین شما می توانید از این طرح کت برای حضور در محل کارتان استفاده کنید.

توجه داشته باشید که اگر از کت اسپرت در پوشش تان استفاده کرده اید بهتر است از زیر کت تیشرت یا پیراهنی اسپرت را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین اگر طرح کت تان رسمی و مجلسی می باشد بهتر است پیراهن رسمی را برای پوشیدن از زیر کت انتخاب کنید.

کت تک مشکی رنگ را می توانید در پوشش تان با شلوار جین و شلوار پارچه ای یا شلوار کتان ست نمایید همچنین طرح اکسسوری هایتان را نیز می توانید با توجه به طرح شلوار و کت و پیراهن انتخاب نمایید.

مدل کت تک مشکی و پسرانه

کت تک مشکی مردانه

مدل کت مشکی مردانه

کت تک مشکی و خاص

کت مشکی و تک

مدل کت تک مشکی جدید و خاص

کت تک مشکی

کت تک مشکی رنگ

کت مردانه مشکی

مدل کت تک مشکی

 

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های کت تک مشکی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو