پلیس: جمع‌آوری بنر‌های مهرعلیزاده کار ما نیست

منبع: برترین ها

77

1400/3/22

16:51


بنرهای تبلیغاتی ستاد مرکزی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در استان بوشهر ، پایین کشیده شد.

ایلنا: بنرهای تبلیغاتی ستاد مرکزی دکتر محسن مهرعلیزاده در استان بوشهر با فشار بر مسئولین ستاد پایین آورده‌ شده است.

بهانه برخورد با ستاد، تصویر سید محمدخاتمی رئیس دولت اصلاحات در کنار تصویر مهرعلیزاده در بنر تبلیغاتی بوده‌ است.

طبق گفت‌وگوی خبرنگار ما با رئیس ستاد انتخاباتات محسن مهرعلیزاده در استان بوشهر ، هیچ گونه منعی از جانب ستاد انتخابات کشور در مورد استقاده از تصویر سید محمد خاتمی وجود ندارد و این اقدام مبنای قانونی ندارد.

پلیس: جمع‌آوری بنر‌های مهرعلیزاده کار ما نیست

مرتضی سراجی در این باره بیشتر افزود : عده ای صبح امروز تحت عنوان پلیس امنیت اخلاقی ، با حضور در ستاد تبلیغاتی مهرعلیزاده در شهرستان بوشهر خواستار پایین آمدن بنر تبلیغاتی ما شدند که در ابتدا اعضاء ستاد از انجام این کار خودداری کردند اما در مراجعه مجدد این افراد ، خود راساً نسبت به پایین آوردن بنر با حضور نصاب استیج بند ما اقدام کردند.

​توضیح پلیس درباره این اتفاق

معاون اجتماعی پلیس بوشهر اعلام کرد: خبر انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر جمع آوری بنر تبلیغاتی منتسب به یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری توسط نیروی انتظامی صحت ندارد.

سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه وظیفه ذاتی نیروی انتظامی تامین نظم و امنیت جامعه است گفت: پلیس در ایام انتخابات با تمام امکانات تلاش می کند که امنیت تجمعات انتخاباتی را برقرار کند.

این مقام پلیس با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به دور از جناح بندی های سیاسی با رعایت اصل بی طرفی به انجام وظایف خود در هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات می پردازد، افزود: خبر انتشار داده شده در فضای مجازی مبنی بر جمع آوری بنر تبلیغاتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری توسط نیروی انتظامی استان بوشهر صحت ندارد.

معاون اجتماعی پلیس بوشهر تاکید کرد: جمع آوری بنرهای تبلیغاتی ای که برخلاف دستورالعمل‌های صادره از ستاد تبلیغات انتخابات باشد، برعهده پلیس نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو