جدید ترین روش ترک سیگار در ۲۰۲۱

منبع: نبض ما

116

1400/3/23

00:43


در سال های گذشته روش ها و متد های فراوانی برای ترک سیگار خلق شده و به بازار عرضه شده اند. اما هر یک به دلایل متفاوتی ، با شکست مواجه شده اند و پس از مدتی ، کم کم از میان روش های ترک سیگار حذف می شوند. موضوع ترک سیگار یکی از چالش های اساسی سلامت است و هر سال عده ی بسیاری در تلاشند تا با استفاده از روش های مختلف ، سیگار و دخانیات را کنار بگذارند. اما همانطور که می دانید ؛ این چالش یکی از مسائل دشوار است و به دلیل وجود وابستگی به ماده ای به نام نیکوتین ، عده ی کمی موفق به ترک سیگار می شوند. هر وقت که صحبت ترک سیگار در میان است ، بحث های مختلفی از محصولاتی مثل آدامس نیکوتین و برچسب های نیکوتین نیز در جریان است. اما متاسفانه ، این روش ها همگی بررسی و آزمایش شده اند و نرخ موفقیت نسبتا پایینی دارند. به همین دلیل افراد کمی موفق به ترک دخانیات با این روش ها می شوند.

 

اگر امروز قصد ترک سیگار را دارید ؛ خوب است بدانید که همگی این روش ها در زیر مجموعه ی روشی به نام روش جایگزینی نیکوتین قرار دارند. در این روش ، نوع انتقال نیکوتین به بدن ، از سیگار به وسیله های دیگری تغییر پیدا می کند. برای نمونه ، یکی از این روش ها ، استفاده از پچ های نیکوتین مثل برچسب نیکوتین است. در این روش ، نیکوتین به جای دود سیگار ، از طریق پوست به طور ثابت و در مقدار محدودی ، وارد جریان خون شما می شود. اکنون شما فقط نیکوتین را وارد بدن خود می کنید و دیگر خبری از مواد سمی مثل قطران و دی اکسید کربن نخواهد بود.

 

اما لازم است بدانید که متاسفانه این روش ها ، مشکلات خاص خود را دارند و بنا به دلایل مختلفی با شکست مواجه شده اند. اکنون در ادامه می توانید با جدید ترین روش ترک سیگار در سال ۲۰۲۱ آشنا شوید. البته این روش جدید نیست و چند سالیست که در مرحله ی توسعه قرار دارد. اما با این حال ، نرخ موفقیت بسیار بالایی دارد.

 

با جدید ترین روش ترک سیگار آشنا شوید

 

این روش بیش از ۱۰ سال است که ابداع شده و تقریبا نرخ موفقیت بسیار بالایی دارد. این روش نیز یکی از زیر مجموعه های روش جایگزینی نیکوتین است. اما این متد ، تفاوت های بسیاری در مقایسه با روش هایی مثل برچسب نیکوتین یا آدامس نیکوتین دارد. در این روش شما دقیقا یک شبیه ساز سیگار را در دسترس دارید که به نام سیگار الکترونیکی یا ویپ شناخته می شود.

 

این وسیله ، یک دستگاه الکترونیکی با کارکردی ساده است که از مایعی به نام جویس یا نیکوتین سالت پشتیبانی می کند. این مایع ، حاوی نیکوتین است و برای استفاده از این دستگاه ، کافیست تا مایع مصرفی را داخل مخزن آن پر کنید. ویپ این مایع را با استفاده از جریان برق تبخیر می کند و کام دهی آن ، دقیقا حسی مشابه به کشیدن سیگار را به شما می دهد. اما تفاوت در اینجاست که دیگر نه خبری از بوی بد سیگار و نه عوارض جانبی خواهد بود. جویس و نیکوتین سالت مورد استفاده در دستگاه های ویپ ، از مواد طبیعی تایید شده در آزمایشگاه تولید می شوند و در آن ها ، هیچ ماده ی سمی مثل قطران ، دی اکسید کربن ، گوگرد و هزاران ماده ی سمی دیگر وجود ندارد.

 

شانس موفقیت شما با خرید ویپ بسیار بالاست. این دستگاه تجربه ی مشابهی از سیگار را به شما می دهد و به همین دلیل ، بعید است که در ترک سیگار و قلیان موفق نشوید. سر تا سر دنیا ، هر روز عده ی بسیاری سعی می کنند تا با استفاده از ویپ و پاد ، از سیگار و دخانیات خارج شوند و البته ، درصد بسیار زیادی از این افراد موفق می شوند. با پیشرفت تکنولوژی ، امروز راه حل بسیاری از مشکلات سخت و دشوار بشر ، به سادگی حل شده و ناپدید می شوند. ویپ نیز یکی دیگر از همین نتایج پیشرفت تکنولوژی است. سیگار های الکترونیکی آمده اند تا به شما در ترک سیگار کمک کنند. در واقع ، شما یک جایگزین سالم تر پیدا می کنید که به سرعت جای سیگار را می گیرد و پس از مدتی استفاده ، شاهد تاثیرات مثبت آن بر سلامت خود خواهید بود.

 

استفاده از این روش برای ترک سیگار نیز به صرفه و اقتصادی است. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر ، قیمت ویپ و هزینه های مصرفی ماهیانه آن را بررسی کنید و همین امروز برای شروع ترک سیگار ، دست به کار شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو