آموزش آرایش لب و نکاتی برای برجسته کردن لب

آموزش آرایش لب و نکاتی برای برجسته کردن لب


منبع: آرگا

316

1400/3/23

08:16


تاثیر لب ها در زیبایی و جذابیت چهره را نمی توان نادیده گرفت در ادامه این مطلب آموزش آرایش لب ها و نحوه برجسته کردن لب ها را به صورت مرحله به مرحله مشاهده خواهید کرد.

اگر میکاپ لب ها به صورت صحیحی انجام شود زیبایی و جذابیت ظاهری شما چند برابر خواهد شد. اگر شما مهارت لازم برای میکاپ کردن و برجسته سازی لب هایتان را ندارید می توانید با کمک مطالب آموزش آرایش لب مهارت لازم را در این زمینه بدست آورید.

با کمک رژلب می توانید به لب هایتان فرم و حالت زیبایی را بدهید همچنین می توانید با کمک میکاپ کردن لب ها عیب های موجود در لب هایتان را بپوشانید.

مدل آرایش شیک لب

آموزش آرایش لب به همراه نکات طلایی برای برجسته کردن لب ها

قبل از انجام میکاپ لب ها ابتدا باید رژلب با رنگ مناسبی را انتخاب کنید. انتخاب رنگ رژلب مانند نحوه میکاپ لب ها از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر شما رژلب با رنگ مناسبی را برای فرم دادن به لب هایتان انتخاب کنید چهره و ظاهری متفاوت و بدون نقص پیدا خواهید کرد. توجه داشته باشید که میکاپ لب ها اگر به شیوه ای صحیح انجام شود می تواند باعث پوشاندن عیب های موجود در لب های شما شود.

مدل آرایش لب

آموزش مرحله به مرحله میکاپ لب ها

بعد از انتخاب رنگ رژلبی که با رنگ پوست شما همخوانی دارد می توانید با کمک آموزش میکاپ لب که در ادامه مطلب برای شما همراهان عزیز قرار داده ایم لب هایتان را به بهترین شکل ممکن میکاپ کنید:

مدل میکاپ لب

۱. لب هایتان را کاملا تمیز کنید و فوندیشن و یا پودر را روی لب هایتان بزنید.
۲. لب هایتان را به حالت کشیده و جدا از یکدیگر نگه دارید.
۳. با کمک خط لب ابتدا لب بالایی را از گوشه لب تا به طرف وسط لب خط بکشید سپس لب پایین را خط لب بکشید؛ توجه داشته باشید که رنگ خط لب باید کمی تیره تر از رنگ رژ لب انتخابی تان باشد.
۴. بعد از انتخاب رنگ رژلب ابتدا به لب بالایی رژ بزنید سپس به لب پایینی خود رژلب بزنید.

آموزش مرحله به مرحله آرایش لب


۵. در انتهای آموزش آرایش لب ها با کمک یک براق کننده لب هایتان را درخشنده و براق کنید.

زدن برق لب

آموزش برجسته کردن لب ها

اگر تمایل دارید لب هایتان بعد از انجام آرایش برجسته باشند و برآمدگی آن ها بیشتر به نظر برسد بهتر است اگر لب هایتان باریک است از خط لبی پر رنگ تر از رژلب استفاده کنید و خط لب را دور لب و زیر خط اصلی لب ها و مماس با آن ها بکشید و با کمک انگشت رنگ خط لب را روی لب هایتان پخش کنید سپس رژلب را روی لب هایتان بزنید با این روش لب هایتان پهن تر از حد معمول به نظر می رسند. برای برجسته کردن لب های باریک در پایان با کمک یک مداد سفید رنگ خطی کامل زیر لب پایین تان بکشید.

برجسته کردن لب های باریک


برای آرایش کردن لب های درشت و پهن خط لب را روی خط اصلی لب هایتان بکشید سپس با کمک رژلبی مناسب روی لب هایتان رژ بزنید و برای برجسته کردن لب ها خطی سفید را با کمک مداد سفید زیر لب ها و وسط آن ها بکشید.
برای برجسته کردن لب ها انتخاب خط لبی که با رنگ لب ها همخوانی داشته باشید یکی از مهم ترین موارد است.

مراحل آرایش کردن لب ها

آموزش تصویری میکاپ لب ها

در ادامه این مطلب آموزش آرایش لب ها به صورت تصویری و مرحله به مرحله را برای لب های باریک و پهن در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل آرایش لب ها نهایت لذت را ببرید.

 

آرایش زیبا و شیک لب ها

 

نحوه آرایش کردن لب ها

مراحل آرایش کردن لب ها

آموزش تصویری آرایش لب

آموزش آرایش لب و برجسته کردن لب ها

   

آموزش آراش لب ها به صورت مرحله به مرحله

برجسته کردن لب ها با کمک خط لب

مدل آرایش لب

 

آموزش تصویری آرایش لب

در ادامه اموزش میکاپ لب ها، قصد داریم مدلی جدید از میکاپ لب ها شامل آرایش فانتزی را در اختیارتان قرار دهیم که با انواع طرح های جدید و جذاب می توان این کار را انجام داد، حال برای مشاهده تصاویر انواع میکاپ فانتزی و الهام از این مدلهای زیبا و جالب، پیشنهاد می کنیم تا پایان این بخش همراه ما شوید.

جدیدترین مدلهای میکاپ لب فانتزی

در صورتی که علاقمند به مدلهای میکاپ لب فانتزی هستید، ایده های جذابی برای این منظور وجود دارد؛ میکاپ لب ها تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارد و به راحتی می توان با استفاده از گریم و آرایشی اصولی شکل و فرمی زیبا و متفاوت در لب هایتان ایجاد نمایید، البته به شرطی که تکنیک های استفاده از خط لب را رعایت کرده و انتخاب رنگ رژ لب به شکل درست و هماهنگ با آرایش صورت انتخاب شده باشد.

انواع طرحهای زیبا و جذاب برای آرایش لب ها به شکل فانتزی وجود دارد که انتخاب آنها سلیقه ای بوده و می توانید طرح دلخواهتان را بعد از انتخاب بر روی لب هایتان پیاده کنید، در اینجا مدلهای متنوعی از انواع میکاپ لب فانتزی گردآوری کرده ایم که می توانید بعد از تماشای این مدلها از بهترین آن، برای آرایش فانتزی لب هایتان ایده بگیرید. همچنین در صورت علاقمندی با آرایش چشم فانتزی می توایند روی لینک آن کلیک کنید.

انواع میکاپ لب

آموزشی از میکاپ لب

آموزشی جدید از میکاپ لب

تصاویر میکاپ لب

آموزش میکاپ لب متفاوت

آموزش میکاپ لب خاص

آموزش آرایش لب جالب

آموزش میکاپ لب جذاب

آموزش میکاپ لب فانتزی

آموزش آرایش لب یلدایی

آموزش میکاپ لب شیک

آموزش میکاپ لب جالب

آموزش میکاپ لب جدید

آموزش میکاپ لب

آموزش آرایش لب جذاب

در این مطلب با میکاپ لب و نحوه برجسته کردن لبها و مدلهای زیبایی از ارایش لب فانتزی آشنا شدید که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی و مشاهده مدلهای جذاب آن بتوانید لب هایتان را به بهترین شکل ممکن میکاپ کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده مطالب مرتبط با آرایش لب کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو