102

1400/3/23

10:01


رقابت‌های جام ملت‌های اروپا با یک سال تاخیر به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، آغاز شد. در بازی افتتاحیه یورو ۲۰۲۰ ایتالیا و ترکیه به مصاف هم رفتند. آندره آ بوچلی در مراسم افتتاحیه یورو ۲۰۲۰ آواز خواند.

افتتاحیه یورو ۲۰۲۰  + عکس

به گزارش بهداشت نیوز، دهکده یورو ۲۰۲۰ در یکی از میادین مرکزی رم ایتالیا (مردم) عصر جمعه با حضور شهردار این شهر افتتاح شد. این رقابت‌ها  با دیدار تیم‌های ملی ایتالیا و ترکیه در ورزشگاه المپیکوی رم آغاز شد.

ویرجینیا راجی، شهردار رُم در مراسم افتتاح دهکده یورو ۲۰۲۰ گفت: این رویداد نمادی از بازگشت باشکوه رم به زندگی پس از شیوع ویروس کرونا است.

دسترسی به دهکده یورو ۲۰۲۰ در رم با خرید بلیت اینترنتی برای ۲ هزار نفر امکان‌پذیر خواهد بود. در این میدان صفحه‌های تلویزیونی بزرگی نصب شده و تمامی دیدار‌های یورو به صورت زنده پخش خواهند شد. همه بازدیدکنندگان باید ماسک داشته باشند و برای آن‌ها هنگام حضور در دهکده برنامه‌های سرگرم کننده نیز در نظر گرفته شده است.

ابتدا قرار بود یورو ۲۰۲۰ به میزبانی ۱۲ کشور برگزار شود، اما بلژیک و ایرلند جنوبی از لیست میزبان‌ها خط خوردند تا در نهایت این ۱۰ شهر میزبان مسابقات باشند: رم ایتالیا، باکو آذربایجان، کپنهاگ دانمارک، مونیخ آلمان، بوداپست مجارستان، آمستردام هلند، بخارست رومانی، سنت پترزبورگ روسیه، گلاسگو اسکاتلند و بالاخره بیلبائو اسپانیا.

مسابقات به این صورت خواهد بود که بازی‌های گروهی هر گروه در دو کشور برگزار می‌شود و از همین حالا هم مشخص است که مسابقات مراحل بالاتر در کدام کشور و ورزشگاه انجام خواهد شد. سه مسابقه نیمه‌نهایی و فینال در بریتانیا و ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود. میزبانی مرحله یک‌چهارم نهایی، اما به ۴ ورزشگاه المپیکو رم، آلیانس آرنا مونیخ، المپیک باکو و ورزشگاه گاز پروم سنت پترزبورگ واگذار شده است.

.

منبع: فرارو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو