مزایای کاشت مو به روش Super FUE که جای دیگری نمی خوانید !

منبع: دلگرم

65

1400/3/23

10:37


مزایای کاشت مو به روش Super FUE که جای دیگری نمی خوانید !

ریزش مو به دلایل مختلفی ممکن است در افراد رخ دهد. این مشکل سن و سال نمی شناسد و مردم سراسر جهان را با خود درگیر می کند. به منظور جلوگیری از بروز چنین مشکلی در زیبایی خود، تابه‌حال روش های کاشت مو بسیاری معرفی شده اند. یکی از این روش ها، Super FUE نام دارد که نتیجه بی نظیری را به زیباجویان هدیه می دهد. اگر می خواهید از مزایای فوق العاده این روش کاشت مو مطلع شوید، ادامه متن را از دست ندهید. در صورت تمایل به استفاده از این روش برای زیباتر شدن ظاهر خود، رویان سلامت با بهترین تجهیزات به شما خدمت رسانی خواهد کرد.

کاشت مو super fue؛ معجزه زیبایی

یکی از روش‌ های فوق ‌العاده بی نظیر برای کاشت مو که در این روزها نیز علاقه مندان خاص خود را دارد، کاشت مو به روش Super FUE است. استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای تقویت گرافت های مو و همچنین نیاز به طی مراحل خاص پیش از پیوند مو، سوپر FUE را به یکی از جادویی ترین روش های کاشت مو بدل کرده است. بدین منظور باید از سیستم هیدراتاسیون استفاده شود که جزو مزایای کاشت مو با این روش محسوب می شود.

علاوه بر این از روش های بسیار پیشرفته برای پیوند مو به روش FUE بهره گرفته می شود که میزان برداشت مو در آن چندین برابر است؛ درنتیجه جراح با سرعت بیشتری موهای برداشته شده را به پوست سر فرد پیوند می زند. در ادامه تصمیم داریم مزایای بی بدیل روش کاشت مو super fue را به شما معرفی کنیم.

1. به کارگیری سیستم هیدراتاسیون

یکی از مزایای کاشت مو که در روش Super FUE وجود دارد، سیستم هیدراتاسیون است. مشکلی که روش های دیگر کاشت مو به آن دچار هستند، خشک شدن فولیکول مو در طی پیوند آن بیان می شود. به همین دلیل روش Super FUE روی کار آمد و به عنوان تنها روشی یاد می شود که در آن از سیستم هیدراتاسیون دو کاناله بهره می گیرند. براساس این سیستم فولیکول مو طی پیوند درون محلولی جریان می یابد که مانع از خشکی آن در مسیر پیوند خواهد شد. برای آنکه از مزایای بی بدیل این روش کاشت مو برای افزایش زیبایی خود کمک بگیرید، رویان سلامت را از یاد نبرید.

2. استخراج مو به صورت منفرد

از دیگر مزایایی که برای روش سوپر FUE بیان می شود، نوع استخراج مو برای پیوند است. در بسیاری از روش های کاشت مو، گرافت های مو به طور نواری جدا می شوند که جای بخیه را تا آخر عمر روی سر فرد به جا می گذارد. اما آنچه super fue را از دیگر روش ها متمایز می کند، استخراج مو به شکل تار به تار است؛ بنابراین به هیچ عنوان شما اثری از برداشت موی دسته ای روی سر خود نخواهید دید.

مزایای کاشت مو به روش Super FUE که جای دیگری نمی خوانید !

این موضوع سبب می شود که خللی در زیبایی ظاهری پوست فرد ایجاد نشود و زخم های خطی نیز پدید نیاید. دقت عمل دستگاهی که استخراج گرافت های مو را انجام می دهد، به قدری زیاد است که هرگز آسیبی به پوست سر یا موی برداشت شده وارد نمی کند؛ بنابراین روش سوپر FUE یکی از بهترین و جدیدترین روش های کاشت مو به شمار می آید که زیبایی ظاهری را دوچندان می کند.

3. ظرفیت برداشت گرافت های بیشتر

در انواع روش های کاشت مو که در سال های گذشته معرفی شده بودند، تعداد گرافت های موی برداشت شده بسیار محدود ارزیابی می شد. به همین دلیل نیز فرد باید تعداد جلسات بیشتری حاضر می شد. این در حالی است که در روش Super FUE هرگز چنین مشکلاتی را مشاهده نخواهید کرد؛ زیرا تنها در یک جلسه جراح این امکان را دارد که بیش از 2500 گرافت مو را پیوند دهد.

4. سرعت بالای پیوند مو

یکی از معضلاتی که اغلب زیباجویان برای کاشت مو با آن درگیر هستند، طولانی بودن مدت زمان برای پیوند مو است زیرا باید در کنار کاشت مو با تعداد گرافت کم، چندین ساعت را در اتاق عمل گذراند. اگر شما نیز با این مشکل درگیر هستید، روش سوپر FUE را از دست ندهید. براساس این روش جراح در زمان بسیار کمتر قادر به پیوند گرافت موی بیشتری است؛ بنابراین شما شاهد سرعت بی نظیر در کاشت مو به کمک روش سوپر FUE خواهید بود. یکی دیگر از مزایای کاشت مو در این روش استفاده از تکنولوژی به روز برای افزایش سرعت است. به این معنا که شما با انتخاب این روش کیفیت کار را نیز در کنار سرعت پیوند مو مشاهده خواهید کرد.

مزایای کاشت مو به روش Super FUE که جای دیگری نمی خوانید !

زیبایی خود را به کمک روش کاشت مو super fue افزون کنید

روش سوپر FUE یکی بهترین روش هایی است که امروزه برای کاشت مو از آن بهره گرفته می شود. در این روش از پیشرفته ترین تجهیزات برای پیوند مو استفاده می شود. در این مقاله به بیان توضیحات مهمی درباره این روش پرداختیم. هیدراتاسیون یکی از جدیدترین روش هایی است که برای کاشت مو استفاده و مانع از خشک شدن فولیکول های مو می شود؛ بنابراین مشکلی در پیوند مو به وجود نمی آورد و سهولت بیشتر را رقم می زند. کلینیک رویان سلامت با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات زیبایی خاصی را به شما هدیه خواهد داد.

منبع:

http://bia2safa.net/goto/web/url/2554504

تلفن تماس : 02141936


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو