اشتباهاتی که مانع خوش تیپی شما می شوند

75

1400/3/23

11:41


اشتباهاتی که مانع خوش تیپی شما می شوند

۴۲ دقیقه پیش

اشتباهاتی که مانع خوش تیپی شما می شوند

امروزه به دلیل شیوع کرونا بسیاری از افراد لباس های خود را به صورت اینترنتی خریداری می کنند و به این روش از خرید هم عادت کرده اند. حالا سوال اینجاس خیلی از ما هزینه زیادی را صرف لباسهای گران قیمت و مارک می کنیم ولی چرا احساس می کنیم هنوز هم خوشتیپ نیستیم.  با ما در فروشگاه اینترنتی طرح با تو همراه باش تا اشتباهاتی که انجام می دهید و باعث بد شدن تیپتان می شود را با هم بررسی کنیم.

پیروی از مد

با دیدن این مقاله خیلی ها اول فکر می کنند که هدف ما پیروی از مد است و می خواهیم بگوییم حتما برای خوش تیپ بودن باید به روز باشید ولی اصلا این طور نیست. برخی از ماآنقدر درگیر زندگی و دغدغه های خود هستیم که فرصتی برای دنبال کردن مد نداریم ولی در عین حال دوست داریم خوشتیپ و جذاب باشیم. نگران نباش اگر کارایی که در زیر بهت میگمو انجام ندی هیچ وقت بد تیپ و بد لباس به نظر نمیایی. یادت باشه که اولین چیزی که  آدما در برخورد باهات بهش توجه می کنند لباسی که پوشیدی.

متناسب با سایز فعلی خودت لباس بخر

همه ما دنبال اون شنبه معروف هستیم که هیچ وقت هم نمیاد و قراره ما از اون شنبه ورزش کنیم و رژِیم بگیریم. تصمیمت خیلی خوبه و ما تحسینت می کنیم ولی اول شروع کن و لاغر شو بعد به این امید لباس 2 سایز کوچیکتر برای خودت بخر. نه اونقدر لباست رو بزرگ انتخاب کن که تو تنت گریه کنه نه انقدر تنگ که انگار داره توتنت منفجر میشه. پس لباس سایز خودت رو بخر.

تیشرت ارزان

تیشرت هم برای آقایان هم برای خانم ها بسیار دوست داشتنی و راحت است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. حالا برخی از افراد که امیدوارم شما جزوشون نباشید فقط دنبال ارزان بودن هستند و به کیفیت اهمیت نمی دهند. تیشرت ارزان و بی کیفیت از سه فرسخی معلومه و هم باعث میشه عرق کنی هم باعث اذیت پوستت میشه. اگر دنبال خرید تیشرت خوب و با کیفیت می گردی یه سر به طرح با تو بزن. ما برای هر سلیقه ای تیشرت داریم مثلا الان توسایت تیشرت طرفداران فورتنایت، تیشرت طرفداران پیکی بلایندرز یا طرفداران فرندز رو موجود داریم که خیلی با حاله.

تیشرت های خنده دار

اشتباهاتی که مانع خوش تیپی شما می شوند

یه سری تیشرتا هستن که خیلی جذابن و خیلی هم خنده دار هستند مثل طرح های کارتونی. ولی قرار نیست شما خودتون رو سوژه کنید و کاری کنید که مورد تمسخر قرار بگیرید. براتون پیش اومده شما به یک نفر نگاه کنید و مثلا بگید چجوری روش شده این لباس رو بپوشه؟ ولی اون فرد فکر می کند نگاه شما از روی جذابیت او است. پس همیشه نگاه افراد مثبت نیست. حالا اگر دوست داری تیشرتت خاص باشه و نشون دهنده سلیقه ات باشه سعی کن یه تیشرت با یه طرح خوب بپوشی. مثلا برای کسانی که عاشق بازس هستند  تیشرت گیمرها با طرح های  بسیار متنوعی در سایت طرح باتو وجود دارد

شلوار جین تزئین شده

برای آقایان بدترین چیز می تواند پوشیدنن شلوارهای اکلیلی، برق برقی باشد. منظور ما شلوار های زاپ دار نیستا اشتباه نکنید. منظور ما شلواری است که روش مثلا اسپری رنگ پارچه زدن.

لباس های چند رنگ

مثل جعبه مداد رنگی نباشید. تیشرت قرمز، شلوار بفش، کفش سبز! همیشه میگن تو لباس پوشیدن جسارت داشته باش ولی منظور این نیست از طرف دیگر هم منظورمان این نیست کلا یک طیف رنگ را انتخاب کنید مثلا سر تا پا مشکی باشید. ولی مثلا سعی کنید 2 زنگ را با هم ست کنید.

از کجا خرید کنیم؟

حالا با یه سری از اشتباهات آشنا شدیم ولی باید بگم انقدر موارد زیاده که اگر بخواییم بگیم یه کتاب میشه. ولی میتونم اینجا وسط این اشتباهات یه تقلب بهت برسونم و بگم تو سایت ما یعنی طرح با تو می تونی هم تیشرت هایی ک هست رو سفارش بدی همطرح مورد نظرت رو برای چاپ. ما تیمون تشکیل شده از طراحای خفن و با سلیقه که دوست دارن همه با قیمت خوب لباس خوب بپوشن.

حالا شاید واست سوال پیش بیاد که چه طرحهایی؟ مثلا برای خرید تیشرت انیمه های معروف، تیشرت شخصیتهای معروف، تیشرت مشاغل و یا هر چیزی کهتو ذهنت باشه. به سایت ما برو ببین انتخاب کن بقیه اش با ما!


ریپورتاژ آگهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو