عرضه «قورباغه» هومن سیدی در بازار جشنواره کن

110

1400/3/23

13:14


مدیر عامل کمپانی آمریکایی اکسچنج: هومن سیدی یک استعداد غیرقابل انکار و ستاره ای نوظهور است.

عرضه «قورباغه» هومن سیدی در بازار جشنواره کن

یک ساعت پیش
مدیر عامل کمپانی آمریکایی اکسچنج: هومن سیدی یک استعداد غیرقابل انکار و ستاره ای نوظهور است.

عرضه «قورباغه» هومن سیدی در بازار جشنواره کن

به گزارش سلام سینما به نقل از ددلاین، با توجه به افزایش جهانی تقاضا برای سریال های خارجی، کمپانی آمریکایی «اکسچنج» اعلام کرد سریال موفق و ایرانی «قورباغه» ساخته هومن سیدی را در بازار هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن به خریداران بین المللی عرضه خواهد کرد. 

عرضه سریال های تلویزیونی در بازار جشنواره فیلم به ندرت روی می دهد اما مفهوم بارازهای سینمایی در چند سال اخیر و بویژه در دوران کرونا دستخوش تغییر شده است و کمپانی های فیلمسازی نیز روز به روز فعالیت خود را در عرصه محصولات تلویزیونی افزایش می دهند.

هومن سیدی - نوید محمدزاده - صابر ابر - قورباغه

سریال «قورباغه»، اولین سریال هومن سیدی برای شبکه نمایش خانگی، یکی از پرسروصداترین و گران‌ترین سریال‌هایی است که در مدت کوتاهی که از عمر شبکه نمایش خانگی و تاسیس وی او دی‌ها می‌گذرد، ساخته شده است.

داستان این سریال درباره سه سارق به نام‌های فرید (اشکان حسن پور) جواد (شهروز دل افکار) و رامین (صابر ابر) است که دست به سرقت از یک فرد پولدار به نام نوری (نوید محمدزاده) می‌زنند اما نوری دست این سه نفر را می‌خواند و آن‌ها را آلوده به سم قورباغه می‌کند و به اسارت خود در می‌آورد. این سه نفر وارد یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر می‌شوند و ...

صابر ابر، سحر دولتشاهی و نوید محمدزاده از جمله بازیگران این سریال هستند.

«برایان اوشِی» مدیر عامل کمپانی «اکسچنج» در این باره توضیح داد: «هومن سیدی یک استعداد غیرقابل انکار و ستاره ای نوظهور است که فیلم بلند ساخته او نیز تکامل بخش نگاه فوق العاده و توانایی او در پرداخت داستان های پرتعلیق و ساخت جهانی پیچیده است که مخاطبان هر ژانری را سرگرم می کند. بسیار خوشحالیم که این سریال فوق العاده را به تمام جهان عرضه می کنیم و این سریال خارجی می تواند در سراسر جهان بسیار موفق و محبوب شود». 

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن از ۶ تا ۱۷ جولای (۱۵ تا ۲۶ تیر) به صورت حضوری برگزار خواهد شد.


خبرهای مرتبط:

سریال قورباغه: معرفی کامل سریال، تصاویر، تیزر و حواشی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو