پاسخ ستاد حامی رئیسی به بیانیه ستاد کرونا

منبع: برترین ها

49

1400/3/23

13:21


در پی انتشار دو اطلاعیه دبیرخانه ستاد ملی کرونا در تهران طی یک ساعت پس از طرح شبهه رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در تجمع حامیان آیت الله رئیسی در اهواز در جریان مناظره داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، ستاد انتخاباتی مردمی حامی ایت الله رییسی در اهواز به این بیانیه‌ها واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: در پی انتشار دو اطلاعیه دبیرخانه ستاد ملی کرونا در تهران طی یک ساعت پس از طرح شبهه رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در تجمع حامیان آیت الله رئیسی در اهواز در جریان مناظره داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، ستاد انتخاباتی مردمی حامی ایت الله رییسی در اهواز به این بیانیه ها واکنش نشان داد.

در اطلاعیه ستاد مردمی حامی سید ابراهیم رئیسی آمده است:

متاسفانه نگاه سیاسی و سراسیمه بعد از تجمع بزرگ خوزستان باعث شده مسئولان متولی موضوع در عرض سه روز بیانیه های متناقضی صادر کنند و طی یک ساعت شب گذشته هم با انشاء دو بیانیه عجیب، رکورد گذشته را در این خصوص شکستند که ای کاش به جای صدور بیانیه پشت درهای بسته در تهران، از نزدیک واقعیات میدانی خوزستان را مشاهده می کردند.

این اطلاعیه افزود: آنطور که در تصاویر مستند میدانی روشن است، به جز موارد اندکی که ناشی از شور و شوق اجتناب ناپذیر مردم از دیدن مقامی مسوول میان خودشان بعد از هشت سال بود، پروتکل های ابلاغی ستاد ملی کرونا به طور کامل اجرایی شده بود و ظرف روزهای گذشته سه مستند میدانی برای روشن شدن این موضوع از سوی ستاد آیت الله رییسی منتشر شده است.

این اطلاعیه می افزاید: حتی فراتر از وظایف ابلاغی در پروتکل، جهت تامین سلامتی مردم تمهیدات بیشتری در تجمع مردمی اهواز در نظر گرفته شد که این موضوع به تایید دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز رسیده است.

بر اساس اطلاعیه ستاد حامی ایت الله رئیسی، بیانیه نویسان ستاد ملی کرونا در تهران انقدر سراسیمه دستور مقامات سیاسی شان را برای تولید بیانیه های زنجیره ای در این خصوص اجرایی کردند که اوقات شرعی و زمان طلوع و غروب افتاب در تهران و خوزستان را به اشتباه گرفتند.

این بیانیه می افزاید: در خوزستان داغ، این روزها حتی بعد از غروب افتاب دمای هوا زیر 45 درجه نیست و اینکه مسوولین ستاد ملی کرونا در تهران در خنکای دلچسب تهویه های مطبوع دستور دهند ساعت 19 که هنوز آفتاب اهواز در اسمان است، تجمع مردمی در فضای غیر مسقف در دمای 50 درجه برگزار شود، جای تامل دارد.

این بیانیه یادآور می شود به دلیل موقعیت خاص جوی خوزستان مسوولین محلی و استانی موافقت کردند که مراسم بعد از غروب آفتاب و کاهش دما برگزار شود؛ موضوعی که به دلیل عدم درک مناسب از موقعیت منطقه در اطلاعیه دبیرخانه ستاد ملی، به شکلی تحریف شده منتشر شده است.

این اطلاعیه تاکید کرد که برای مردم خونگرم خوزستان زندگی شبانه عادی است و این واقعیتی است که متاسفانه نویسندگان عجول بیانیه ها در تهران، از درک آن عاجز بوده اند.

ستادهای انتخاباتی حامی آیت الله رییسی در پایان با اشاره به عزیمت مردم از نقاط مختلف خوزستان به اهواز برای شرکت در مراسم تاکید کرد : از آنجا که مردم منطقه طی 8 سال گذشته هیچ مسوول عالیرتبه دولتی را در جمع خود ندیده اند، بسیار طبیعی است که با شنیدن خبر حضور سید ابراهیم رئیسی، مشتاقانه از جای جای استان در مراسم شرکت کنند که این موضوع هم با کمال تاسف در بیانیه دبیرخانه ستاد کرونا تحریف شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو