مدل دامن حریر شیک و جذاب برای خانم های باسلیقه

مدل دامن حریر شیک و جذاب برای خانم های باسلیقه


منبع: آرگا

233

1400/3/24

12:05


دامن از انواع لباس های پرکاربرد و محبوب در بین خانم ها است که طرح های متنوعی دارد, در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل دامن حریر با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

پارچه حریر، از انواع پارچه های پرکاربرد برای دوخت لباس های زنانه است از پارچه حریر در دوخت دامنهای کوتاه و بلند نیز استفاده می شود که مدل دامن حریر در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود است و شما می توانید با توجه به مدل بلوز و سلیقه شخصی و فرم اندام تان مدل دامنهای زیبایی را از بین طرح های متنوع دامنهای حریر انتخاب نمایید.

دامنهای زنانه و دخترانه با انواع پارچه های مختلف نظیر پارچه گیپور و لی و حریر، دوخته می شوند که در این میان مدل های دامن لی و حریر، از انواع مدلهای پرطرفدار و جذاب هستند و خانم ها می توانند این مدل دامنها را در مهمانی ها و مجالس مختلف بپوشند.

مدل دامن مجلسی حریر

مدل دامن حریر کوتاه و بلند با جدیدترین طرح های مد سال

دامنهای حریر، در انواع مدلهای کوتاه و بلند دوخته می شوند که انتخاب قد دامن به اندازه قد شما بستگی دارد, در ادامه این مطلب انواع مدلهای دامن زنانه و دخترانه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدلها نهایت لذت را ببرید.

مدل دامن شیک و زیبا حریر

مدل های دامن ساده زنانه و دخترانه

پارچه های حریر در انواع مدل های ساده موجود هستند و شما می توانید از این مدل دامنها در مهمانی ها و مجالس رسمی و غیر رسمی استفاده کنید. اگر شما تمایل دارید تا ظاهر و تیپی ساده داشته باشید بهتر است دامنی با پارچه حریر و طرح ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
برای اینکه در مجالس و مهمانی های مختلف شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید بهتر است طرح و رنگ دامن شما با طرح و رنگ لباس تان همخوانی و مطابقت داشته باشند.
دامنهای حریر ساده مجلسی تر هستند و اگر شما تمایل دارید از دامنهای حریر در مجالس استفاده کنید بهتر است این مدل دامنها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل دامن حریر ساده

مدل دامن ساده تابستانه

مدل دامن زیبا و شیک حریر

مدل دامن مجلسی میدی

مدل دامن حریر بلند

مدل دامن شیک و مجلسی

مدل دامن مجلسی حریر

دامن بلند با طرح زیبا و مجلسی

مدل دامن سبز و کوتاه حریر

مدل دامن کوتاه  دخترانه

مدل دامن بلند حریر

مدل دامن بلند مجلسی ساتن

مدل دامن سبز

مدل دامن میدی دخترانه و زیبا

مدل دامن حریر بلند

مدل دامن کوتاه و شیک دخترانه

مدل های شیک و زیبا دامن طرح دار

پارچه حریر در انواع مدل های طرح دار نیز موجود است و از این مدل پارچه ها برای دوخت انواع دامنهای کوتاه و بلند استفاده می شود. دامنهای طرح دار حریر طرح های شیک و متفاوتی دارند و شما می توانید از انواع طرح های گلدار و مختلف این مدل دامنها استفاده کنید, بهتر است دامنهای حریر طرح دار را با لباس های ساده بپوشید تا شیک پوش تر به نظر برسید.

مدل دامن طرح دار حریر

مدل دامن شیک و طرح دار راحتی

  

مدل دامن قهوه ای حریر

مدل دامن قهوه ای زنانه

مدل دامن حریر طرح دار

مدل دامن طرح دار و زیبا

مدل دامن کوتاه حریر

دامن کوتاه دخترانه مجلسی

مدل دامن شیک حریر

مدل دامن بلند زنانه

مدل دامن زنانه حریر

مدل دامن زیبا و جدید دخترانه

مدل دامن طرح دار و شیک حریر

مدل دامن گلدار مجلسی

مدل دامن طرح دار حریر

مدل دامن گلدار و شیک

مدل دامن گلدار و شیک حریر

دامن بلند گلدار زنانه

مدل دامن حریر زنانه

مدل شیک و متفاوت دامن زنانه

مدل دامن طرح دار

دامن کوتاه دخترانه

مدل دامن کوتاه

مدل دامن طرح دار دخترانه

مدل دامن مجلسی و طرح دار حریر

مدلهای جدیدتری از دامنهای حریر چین دار و شیک

دامنهای حریر از جمله دامنهای شیک و زیبا برای فصول مختلف سال به خصوص فصل بهار و تابستان می باشند که ضمن داشتن ظاهر زیبا از نرمی و لطافت خاصی برخوردارند، حال همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ این نوع دامن ها را می توان در انواع مدلهای کوتاه و بلند و در طرحهای متنوع طراحی و تولید کرد، مدلهای چین دار و پیلی دار از جمله مدلهای زیبا برای طراحی دامنهای خانوم ها هستند که در صورتی که با لباس مناسبی ست شده باشد، می توانند استایل فوق العاده زیبا و شیکی ایجاد نمایند، در ادامه دعوت می کنیم از جدیدترین مدلهای دامن چین دار حریر برای بانوان خوش سلیقه دیدن کنید.

مدلهای زیبای دامن حریر

اگرچه مدلهای تاب شلوار و تیشرت برای یک پوشش ساده و راحتی در بین خانوم ها از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند، اما دامن ها نیز پوشش های مناسب و فوق العاده راحتی هستند که جنس پارچه های خنک و بلند آن را می توانید به عنوان استایلی راحت و ساده در روز های گرم و تابستانی مورد استفاده قرار دهید و علاوه بر داشتن پوششی زیبا از آرامش و راحتی بیشتری برخوردار شوید، در اینجا می توایند از انواع مدلهای دامن حریر بلند با طرح چین دار و پیلی دار دیدن کرده و لذت ببرید.

تصاویری از دامن حریر

مدلهای شیک دامن حریر

انواع دامن حریر

مدلهای دامن حریر زیبا

مدلهای دامن حریر دخترانه

مدل دامن حریر پیلی دار

مدلهای دامن حریر ساده

مدلهای دامن حریر شیک

مدل دامن حریر شیک

مدلهای دامن حریر جدید

مدلهای دامن حریر بلند

مدلهای جدید دامن حریر

مدلهای دامن حریر

مدل دامن حریر مجلسی

در این بخش از دنیای مد انواع مدل دامن حریر کوتاه و بلند را مشاهده کردید شما می توانید با الگوبرداری از این طرح های متنوع دامن شیک و زیبایی را برای خود انتخاب نمایید, در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل دامن کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو