سریال جنیفر انیستون و ریس ویترسپون تمدید شد

منبع: ایران آرت

176

1400/3/25

08:48


در فصل دوم، گروه تولید "برنامه صبحگاهی" از ویرانی‌هایی که الکس با بازی انیستون و بردلی با بازی ویترسپون به بار آورده‌اند در حال احیا هستند.

ایران آرت: اپل با انتشار یک تریلر تاریخ پخش فصل دوم سریال درام پرچمدار "برنامه صبحگاهی" (The Morning Show) را در قالب ۱۰ اپیزود اعلام کرد. این سریال با بازی "جنیفر انیستون" و "ریس ویترسپون" اولین جوایز امی و صنف بازیگران را برای اپل تی‌وی+ به ارمغان آورده و احتمال تکرار موفقیت‌هایش با فصل دوم وجود دارد.

در فصل دوم، گروه تولید "برنامه صبحگاهی" از ویرانی‌هایی که الکس با بازی انیستون و بردلی با بازی ویترسپون به بار آورده‌اند در حال احیا هستند.

به گزارش 30نما، دیگر بازیگران سریال در فصل دوم در کنار انیستون و ویترسپون، "استیو کارل"، "بیلی کروداپ"، "مارک دوپلاس"، "نستر کاربونل"، "کارن پیتمن"، "بل پولی"، "دشان تری"، "جانینا گاوانکار" و "تام اروین" خواهند بود. "گرتا لی" نیز در نقش "استلا بک" بازی می‌کند، متخصص دنیای تکنولوژی که به گروه تولید می‌پیوندد. "حسن منهاج" در نقش "اریک نومانی"، یکی از اعضای جدید گروه سازندگان "برنامه صبحگاهی"، ""هالند تیلور" در نقش "سیبل ریچاردز" رئیس هیأت مدیره شبکه، "تارا کارسیان" در نقش تهیه‌کننده، "رویری اوکانر" در نقش ستاره یوتیوب، "والریا کگلینو" در نقش "گیل برمان" یک مستندساز، و "جولیانا مارگولیس" در نقش یک گوینده به نام "لورا پترسون"، دیگر بازیگران جدید سریال خواهند بود.

بازی کروداپ در نقش "کوری الیسون" در فصل اول سریال برای او جایزه امی و انتخاب منتقدین را در پی داشت. این سریال نامزدی امی بهترین بازیگر مرد برای کارل، بهترین بازیگر زن برای انیستون و نامزدی بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برای دوپلاس را نیز کسب کرده است.

فصل دوم "برنامه صبحگاهی" ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ از اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو