بیوگرافی هدی استواری هنرپیشه تازه کار سینما و تلویزیون

بیوگرافی هدی استواری هنرپیشه تازه کار سینما و تلویزیون


منبع: آرگا

201

1400/3/25

11:09


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی هدی استواری هنرپیشه جوان و تازه کار سینما و تلویزیون همراه با تصاویر جدید و شخصی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

هدی استواری هنرپیشه با استعداد و توانمند تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری با تئاتر نمایشی آغاز نمود و تا اینکه در سال ۱۳۹۸ در سن ۲۸ سالگی با مجموعه ” انعکاس” به کارگردانی و نویسندگی محمد سیحونی مقابل دوربین قرار گرفت. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی هدی استواری همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی وی آشنا شوید.

بیوگرافی هدی استواری + تصاویر جدید و شخصی وی

هدی استواری بازیگر تازه مطرح شده سینما، تئاتر و تلویزیون ایران متولد ۲۱ شهریور ماه سال ۱۳۷۰ است که هم اکنون وی ۳۰ سال سن دارد و در شهر زیبای کرمانشاه چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل دکترای مدیریت تضمین کیفیت می باشد. او یک خواهر دو قلو به نام هانیه دارد.

زندگینامه خواندنی هدی استواری

این بازیگر زیبا ایرانی، فعالیت حرفه ای خود را با تئاتر نمایشی شروع کرد. از تئاتر هایی که وی در آن حضور داشته می توان به «عبور»، «مالدیو زودتر از همه غرق می‌ شود»، «خسیس» و «عروس مردگان» اشاره نمود.

شرح حال خواندنی هدی استواری

هدی استواری برای نخستین بار در مجموعه داستانی «انعکاس»‌ به کارگردانی محمد سیحونی که به سفارش پلیس ناجا ساخته شد، جلوی دوربین قرار گرفت. سپس در سال ۱۴۰۰ دومین تجربه تلویزیونی خود را با سریال ” نون خ ۳” به کارگردانی سعید آقاخانی به دست آورید. او در این سریال در کنار بازیگرانی از جمله سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، شیدا یوسفی، هدیه بازوند و ندا قاسمی همبازی بود.

زندگینامه کامل هدی استواری

هدی با انتشار عکس بالا در اینستاگرامش نوشت:

“یکی از اتفاقات خوب زندگی من آشنای با انسان کامل به معنای واقعی توانمند و با تجربه‌ای همچون شما می‌باشد و امیدوارم که توانسته باشم در کنار شما به تجربیات و آموخته‌ هایم اضافه کرده‌ باشم، آرزوی موفقیت‌های بیشتری برای شما دارم.”

شرح حال هدی استواری و همسرش

بیوگرافی هدی استواری + گالری

عکس کودکی هدی استواری و خواهرش

بیوگرافی هدی استواری + عکس جدید

بدین ترتیب ایشان در سال ۱۳۹۹ در سن ۲۹ سالگی با فیلم ” هولیا” به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی مرتضی آتش زمزم وارد سینما شد. در این سریال هنرمندانی از جمله پوریا پورسرخ، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، مریم امیرجلالی، بهراد خرازی، محمد فیلی، افشین سنگ چاپ، مجید شهریاری، شیوا خسرو مهر، شیوا طاهری، شراره رخام، مریم نقیب، مهدی امینی، علی کوچولو و … حضور داشتند.

ازدواج

هدی استواری مجرد و تاکنون ازدواج نکرده است.

شرح حال کامل هدی استواری

پیج اینستاگرام هدی استواری

پیج اینستاگرام هدی استواری به آدرس hodaostovary@ می باشد. او در اینستاگرامش تمامی تصاویر شخصی و جدید خود را برای مخاطبانش به اشتراک می گذارد. او تاکنون نزدیک به ۳۰ هزار نفر فالوور دارد.

زندگینامه جالب هدی استواری

هدی استواری، نسترن آقاخانی و سارا عبدالهی در پشت صحنه سریال «نون.خ – فصل ۳»

زندگینامه هدی استواری و همسرش

کارنامه هنری استواری

سریال تلویزیونی انعکاس (۱۳۹۸)

سریال سریال تلویزیونی نون خ ۳ (۱۴۰۰)

فیلم سینمایی هولیا (۱۳۹۹)

بیوگرافی هدی استواری + تصاویر زیبا

بیوگرافی هدی استواری و همسرش

امیدواریم از خواندن بیوگرافی هدی استواری هنرپیشه تازه شناخته شده سینما و تلویزیون ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

ضمن اینکه با مراجعه به بخش عکس بازیگران می توانید با کارنامه هنری بازیگران تازه کار تلویزیون و همچنین سوپراستارهای موفق سینما و دیگر افراد مشهور در حوزه خوانندگی، مجری گری، فوتبال و … آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو