ارتقای کسب‌و‌کار پزشکان

منبع: نبض ما

105

1400/3/25

16:36


 یکی از خدماتی که در سطح جامعه انجام می‌شود و جزو موارد ضروری و حیاتی برای سلامت است حرفه پزشکی است. در ایران پزشکان متخصص و متبحری داریم که همه‌وقت یاری‌رسان افراد بیمار بوده‌اند. 

اگر به این تخصص به‌منزله شغل و منبع کسب درآمد نگاهی داشته باشیم خواهیم دید که برای کسب سود بیشتر و جذب مخاطب در این حرفه نیاز به تبلیغات پزشکی است. تبلیغات صحیح، شناساندن قابلیت‌ها و تخصص‌ها می‌تواند یک پزشک را در رقابت با پزشکان دیگر در نظر مخاطبان و مراجعان شاخص‌تر و ارزشمندتر کند‌.

با انجام تبلیغات، تخصص‌ها و کلینیک‌ها و نحوۀ خدمات پزشکان به مخاطبان معرفی می‌شود و در بین همکاران شناخته‌تر خواهند شد و با افزایش جذب مراجعه‌کننده، سود بیشتری نیز عاید پزشکان می‌شود.

 

یاری به پزشکان به‌منظور شناخته‌شدن بیشتر

در عصر حاضر شاهد فعالیتی نوین هستیم که به آن طب مارکتینگ می‌گویند و قابلیت دارد که کمک شایانی به پزشکان عزیز باشد تا در حد اعلی تخصص‌های خود را به افراد نیازمند به درمان معرفی کنند. تبلیغات پزشکی به‌صورت اصولی سکوی پرتابی برای فعالان این عرصه است.

 

چه راه‌هایی برای معرفی بیشتر پزشکان وجود دارد؟

زمان حال علاوه‌بر تبلیغات کلاسیک و فیزیکی که شامل چاپ تراکت، بنر و… می‌شود شاهد پدیده‌های مدرن هستیم که این حرفه هم مانند دیگر مشاغل از آن می‌تواند سود ببرد و زمینه رونق کسب‌و‌کار بهتر را مهیا کند.

راه‌های نوین برای تبلیغات پزشکی شامل این موارد است: شبکه‌های اجتماعی، سایت، تیزرهای تبلیغاتی و مالتی‌مدیا در شبکه‌های اجتماعی، اینترنت و….

 

مدیریت صحیح توسط تیم متخصص

 ذکر این نکته ضروریست که داشتن سایت و یا صفحه در شبکه‌های اجتماعی به‌تنهایی کافی نخواهد بود. مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی‌شده در زمینه تبلیغات می‌تواند این ابزارهای نوین را به عاملی بسیار قوی به‌منظور شناسانده‌شدن هرچه بیشتر و بهتر، تبدیل کند.

همچنین، در استفاده از این ابزارهای نوین استراتژی‌ها و راهکارهایی وجود دارد که با مشورت‌کردن با افراد خبره در این زمینه و به‌کارگیری درست آن‌ها می‌توانیم تأثیرات مثبت چشم‌گیری را در فرآیند دیده‌شدن هرچه بهتر در فضای مجازی شاهد باشیم. شاید شخص پزشک، زمان کافی و مهارت این کار را نداشته باشد، از‌این‌رو حضور تیمی پشتیبان که این امر مهم را برعهده بگیرد ضروری و حائزاهمیت است.

ما در طب مارکتینگ به شما کمک می‌کنیم تبلیغاتی هدفمند و حساب‌شده در فضاهای مجازی، سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی داشته باشید تا به‌منزله برندی شاخص و معتبر، گوی سبقت را از دیگر همکاران (رقبا) بربایید.

 

 نقش شبکه‌های اجتماعی در تبلیغ حرفه پزشکی

 شبکه‌های اجتماعی در دنیای مجازی و اینترنت نفوذ بسیاری در افراد و جوامع امروزی داشته و افراد زیادی با سن و جنسیت‌های مختلف در آن حضور دارند و فعالیت می‌کنند.

 این بستر مناسب می‌تواند محلی بی‌نظیر برای بهتر شناساندن پزشک باشد و سبب جذب بیماران بیشتری شود.

 با به‌کارگیری استراتژی‌های حساب‌شده می‌توان از این سیل عظیم حاضر در شبکه‌های اجتماعی، که حتماً روزی به پزشک مراجعه خواهند کرد، مراجعان وفادار و دائمی ساخت. 

اگر این افراد دچار عارضه‌ای هم نشوند، اما با به‌خاطرماندن نام و خدمات پزشک در ذهن آنان، می‌توانند تبدیل به مبلغان خوبی برای پزشکان شوند و دیگر افراد نزدیک و آشنایان را به مراجعه به پزشکی که خدمات خوب او را در فضای مجازی دیده‌اند ترغیب کنند. دیده‌شدن حس اعتماد را در افراد تقویت خواهد کرد.

 

نقش مؤثر داشتن سایت در معرفی بهتر پزشک

سایت‌ها ابزارهای قدرتمندی در فضای اینترنت هستند که با قابلیت‌های بسیار و منحصر‌به‌فردی که دارند وسیله‌ای کارآمدند که می‌تواند منجر به بهبود روند کار و معروف‌ و شناخته شدن بیشتر پزشک در محیط جامعه شود.

 طراحی سایت پزشکی تخصص و تجربه خاص خود را می‌طلبد و شناختن شرایط و نیاز این حرفه می‌تواند سایتی کارآمد و پربازده برای پزشک به‌ارمغان بیاورد.

طب مارکتینگ با کوله‌باری از تجربه‌ که در این سال‌ها در زمینه طراحی سایت‌های پزشکی کسب کرده است به‌خوبی به راه و رسم انجام درست این کار آگاه است و همیار و مشاوره پزشکان در عرصه رقابت با همکاران خواهد بود.

 

بالابردن بازده سایت پزشکی

 مانند شبکه‌های اجتماعی فقط دایرکردن یک سایت به‌تنهایی تضمینی برای کسب موفقیت نخواهد بود. سایت باید مدیریتی کارآمد داشته و بهینه‌سازی شود تا شاهد شکوفایی آن در دنیای دیجیتال باشیم. با تولید محتوای مفید پزشکی، پربارکردن و مؤثر‌نمایاندن سایت می‌توان در سطح اینترنت مخاطبان بسیاری را جذب کرد. همچنین، با انجام سئو سایت پزشکی به‌صورت تخصصی و علمی توسط کادری مجرب می‌توان در جست‌وجوی گوگل این سایت را به رتبه‌های بالایی رساند و در زمینه تخصص مورد نظر سرچ‌شده توسط مخاطب، در صفحات اول و رتبه‌های تک‌رقمی قرار گرفت. این امر بسیار مهم و ضروریست و قرارداشتن شما در صفحات اول جست‌وجو، بیمار را به سمت شما می‌کشاند و به سایت دیگر رقبا شاید کمتر توجه کند، در‌حالی‌که در صفحات بعدی قرار گرفته‌اند.

حضور یک تیم با تجربه بالا در زمینه ساخت و تولید محتوای هدفمند که مطلوب موتور جستجوی گوگل است می‌تواند شما را به مخاطبان بسیار و هدف در دنیای دیجیتال و اینترنت معرفی ‌کند.

همزمانی فعالیت هدفمند در سایت، شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات مرسوم با همراهی تیمی باتجربه می‌تواند سیل عظیمی از مراجعه‌کنندگان را به سمت پزشک مورد نظر هدایت کند و پزشک معالج هم با انگیزه‌ای افزون، به خدمت بیشتر و کسب درآمد بالاتر ترغیب ‌شود.

 با راهنمایی‌های درست در زمینه طراحی سایت و مدیریت آن و نیز برنامه‌ریزی مدون در نحوه فعالیت شبکه‌های اجتماعی با طب مارکتینگ، شاهد جهش محسوسی در شناسانده‌شدن و برند‌شدن پزشکان محترم خواهیم بود.

 علاوه‌بر به‌وجود‌آمدن درآمد بیشتر، به‌دست‌آوردن اعتبار و معروف‌شدن هم می‌تواند شیرین و جذاب باشد؛ که خیلی از افراد حوزه پزشکی به آن علاقه‌مندند.

تیم طب مارکتینگ آماده همکاری با پزشکان محترم است تا آن‌ها را در عرصه فضای مجازی و سایت اینترنتی بهتر بشناساند و به موفقیت روزافزون این صنف زحمتکش کمک شایان توجهی کند.

برای همکاری و راهنمایی پزشکان به‌منظور جهش در حرفه خود، دست گرم آنان را با صمیمیت می‌فشاریم.

با ما در ارتباط باشید و به طب مارکتینگ اعتماد کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو