آمریکا: مذاکرات احیای برجام ثمربخش بوده است

منبع: برترین ها

85

1400/3/26

01:13


سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد مذاکرات احیای برجام در وین که آمریکا به‌صورت غیرمستقیم در آن حضور دارد، ثمربخش بوده است اما هنوز مسائل مهمی باقی مانده است که باید در آینده حل‌وفصل شود.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد مذاکرات احیای برجام در وین که آمریکا به‌صورت غیرمستقیم در آن حضور دارد، ثمربخش بوده است اما هنوز مسائل مهمی باقی مانده است که باید در آینده حل‌وفصل شود.

ند پرایس روز سه‌شنبه در یک نشست خبری، مذاکرات احیای برجام در وین را ثمربخش توصیف کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در خصوص روند مذاکرات وین اظهار داشت: «گفتگوها در وین تاکنون ثمربخش بوده است، اما هنوز مسائل مهمی باقی مانده است که باید حل‌وفصل شود.»

مذاکرات وین در حالی به دور ششم رسیده است که پیش از این برخی پیش‌بینی می‌کردند که این دور از مذاکرات احتمالاً دور پایانی خواهد بود و طرفین برای احیای برجام به توافق خواهند رسید.

انریکه مورا معاون جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده ارشد کمیسیون مشترک برجام که از طرف بورل در مذاکرات احیای برجام در وین حضور دارد، هفته گذشته گفته بود که انتظار می‌رود دور ششم مذاکرات، دور پایانی باشد.

اما این مقام ارشد اروپایی امروز اعلام کرد: «ما به توافق نزدیکتر شده‌ایم، اما هنوز نمی‌توان قاطعانه گفت که این دور از مذاکرات، دور پایانی خواهد بود.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو