سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در پاسخ به سوال دیگری درباره مباحث مطرح شده درباره لزوم همگرایی نامزدهای اصولگرا و اینکه آیا در این زمینه با آقای جلیلی رایزنی شده یا فشاری بوده یا نظری، درخواستی از او شده است؟ گفت: من اطلاع ندارم از او درخواست شده یا نه ولی هر کسی از من پرسیده عرض کردم که من قرینه‌ای برای اینکه ایشان بخواهد از انتخابات کناره‌گیری کند ندیده‌ام. مصمم هستند که بیایند و باشند، برنامه‌هایشان را هم عرضه کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در ستاد صحبتی با شما شده یا خیر، گفت: خیر، ما اصلاً فضای انصراف نداریم و ستاد کاملاً مشغول کار است.الان که با شما صحبت می‌کنیم بله، ما تا چهارشنبه برنامه‌هایمان را پر کرده‌ایم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم و پیامدهای احتمالی آن گفت: مبنای حضور و تداوم حضور آقای دکتر جلیلی این بحث‌ها نیست. مبنای تحلیل ایشان این است که یک حرف و نگاهی را نسبت به اداره کشور دارند که این حرف را باید در معرض رأی مردم قرار دهند و این حرف جایگاهی در کشور پیدا کند، بقیه‌اش مسائل فرعی است.

فیروزابادی در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از میزان رأی آقای جلیلی در روزهای باقیمانده تا تا انتخابات مانده چقدر است؟گفت: من فکر می‌کنم ما تا روز انتخابات به رتبه دوم می‌رسیم.

سخنگوی ستاد جلیلی درخصوص مستندات ادعای خود گفت: بعضی چیزهایی که در فضای مجازی انجام می‌دهند، شواهدی هست.