دانلود بازی Thief Definitive Edition برای کامپیوتر – نسخه GOG و FitGirl

دانلود بازی Thief Definitive Edition برای کامپیوتر – نسخه GOG و FitGirl


منبع: دانلود ها

137

1400/3/26

12:10


تاریخچه بازی Thief به سال ۱۹۹۸ باز می گردد ، جایی که با عرضه شدن Thief The Dark Project استارت شروع این فرانچز زده شد، تأثیراتی که این بازی در سبک مخفی کاری مدرن گذاشت، بسیار قابل توجه بود و به عبارتی دیگر مقدمه ای برای ساخت عناوین بزرگ دیگر در این سبک بود. داستان بازی Thief در شهری به نام The City اتفاق می افتد. Garret بعد از ۱۰ سال از رویداد های نسخه ی قبلی ( Thief 3 ) به شهر خود برگشته است و قصد دارد دوباره دزدی و غارت را شروع کند. در The City حکومت نظامی شده و تحت تسلط The Baron است.

در شهر طاعون فراگیر شده و مردم از شدت بیماری و فقر زجر می برند. مردمان ثروتمند هم بدون اطلاع از وضع دیگر مردم به اندوختن خزانه شان مشغول اند. گرت تصمیم میگیرد که به دزدی های خود ادامه دهد که در یک شب متوجه پدیده ای جالب می شود. اگر بخواهیم فرق گرت را با دیگر دزدان بازگو کنیم باید بگوییم که گرت بسیار کنجکاو است و بیشتر از دزدی دوست دارد که کار های خارق العاده ای را کشف کند و یا پرده بر حرف های نگفته بر دارد.

Thief Definitive Edition v1.7-GOG | FitGirl Repack

نسخه Definitive بازی اضافه شد

دانلود-بازی-Thief-Complete-Edition

گرت یک دزد حرفه ای است اما یک جنگجوی حرفه ای نیست. از اینجا است که Eidos Montreal گفته بود سیستم XP در بازی Thief وجود نخواهد داشت. شما می توانید به خوبی از لبه های دیوار راه بروید یا از روی موانع خود بپرید که این قابلیت ها در نسخه های قبلی وجود نداشت. بازی اول شخص است اما گاهی اوقات به سوم شخص هم تغییر می کند برای مثال وقتی می خواهید از لبه های دیوار بالا بروید برای دید بهتر و هیجان انگیزتر کردن کار دید دوربین سوم شخص می شود.

شحصیت اصلی بازی یعنی گرت در قسمت دوم بازی چشم سمت راست خود را از دست داد و از آن به بعد از یک کروی سبز به جای چشم استفاده می کند که به وسیله آن می تواند پشت دیوار را ببیند یا مثل Dishonored کارهایی را که باید انجام دهید و دشمنانتان و ابزار های محیط بازی و … را نشان می دهد. علاوه بر همه این کار ها شما با یک عنوان آزاد رو به رو خواهید بود که می توانید تصمیم بگیرید مرحله خود را چگونه به پایان برسانید.

همچنین گرت وسایل بسیاری برای مخفی کاری های خود دارد و با استفاده از هر کدام از آن ها می توانید بازی را برای خود جذاب تر کنید و امتیاز بیشتری در آخر هر مرحله به دست آورید. هم چنین می توانید از امتیازات به دست آمده برای خود تجهیزات مبارزه یا وسایل پنهان کاری بخرید. نورپردازی در مجموعه بازی های سبک مخفی کاری به نوعی حرف اول را می زند زیرا یکی از عوامل مخفی ماندن در محیط ، عدم وجود نور است.در این قسمت از بازی کاملا مشخص شده است که دو تضاد نور و تاریکی در بازی حرف اول را می زنند.

در بازی Thief توانایی مخفی شدن در سایه ها را خواهید داشت تا خود را از دید دشمنان و نگهبانان پنهان کنید اما به صرف خارج شدن از سایه ها توسط هوش مصنوعی بالای دشمنان شناسایی می شوید و نیازمند فرار از سوی آنان هستید ، جایی که بازی شباهت بسیاری به عنوان Mirror’s Edge پیدا خواهد کرد، در تمام شهر و محیط ها شاهد نور پردازی فوق العاده ای خواهیم بود ، شاهد برج هایی خواهیم بود که مسلما بدون نورپردازی حرفه ای، به خوبی نمی توانند آن حس شکوهمندشان را به بیننده القا کنند.

در کنار نور پردازی حرفه ای سازندگان در این نسخه شاهد گرافیکی لذت بخش و متناسب با دوره قرون وسطا خواهیم بود. دوره ای که تاریکی و ظلمات نشانه ای است برای نمایان کردن اوضاع آن زمانه. موتوری که با پردازش گرافیکی فوق العاده اش به سازندگان در این بازی کمک ویژه ای کرده است Unreal Engine 3 است . موتوری که بدون شک در نسل هفتم بازی های رایانه یا توانست به موفقیت بسیاری دست پیدا کند و در پروژه های موفقی به مانند Metro last light ,Bioshock ,Batman AC حضور به هم برساند.

ویژگی های نسخه FitGirl:

  • بر اساس نسخه رسمی GOG بازی به همراه پک Goodies فشرده سازی شده است.
  • بازی به ورژن v1.7 آپدیت شده است. تمامی محتوای Bonus و تمامی بسته های الحاقی در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند.
  • هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۲۳٫۶ گیگابایت به ۹٫۸ گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۶ الی ۱۰ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۲۷ گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

arrett, the Master Thief, steps out of the shadows into the City. In this treacherous place, where the Baron’s Watch spreads a rising tide of fear and oppression, his skills are the only things he can trust. Even the most cautious citizens and their best-guarded possessions are not safe from his reach.

As an uprising emerges, Garrett finds himself entangled in growing layers of conflict. Lead by Orion, the voice of the people, the tyrannized citizens will do everything they can to claim back the City from the Baron’s grasp. The revolution is inevitable. If Garrett doesn’t get involved, the streets will run red with blood and the City will tear itself apart.

Garrett never paid the price for anything… until now.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista with Platform Update for Windows Vista

Processor: High-Performance Dual Core CPU or Quad Core CPU

Memory: 4 GB RAM

Graphics: AMD Radeon 4800 series / Nvidia GTS 250

DirectX: Version 10

Storage: 23 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, Windows 8

Processor: AMD FX 8000 series or better / Intel Quad i7 Core CPU

Memory: 4 GB RAM

Graphics: AMD Radeon HD R9 series or better / Nvdia GTX 660 series or better

DirectX: Version 11

Storage: 23 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده ( برای نسخه PROPHET ) پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) برای نسخه PROPHET فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو