مدل مانتو بدون یقه جدید و خاص (۳۱ مدل جذاب)

مدل مانتو بدون یقه جدید و خاص (۳۱ مدل جذاب)


منبع: آرگا

210

1400/3/26

12:13


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو بدون یقه مخصوص خانم ها و دختران در رده سنی مختلف را مشاهده کردید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان مطابقت و همخوانی داشته باشند.

مدل مانتو بدون یقه از انواع طرح های خاص می باشد و شما می توانید از این طرح مانتو در پوشش خود استفاده نمایید و تغییرات مثبتی را در سبک پوشش خود ایجاد نمایید.

مدل مانتو بدون یقه با طرح های متنوع

برای دوخت مانتوها از یقه های مختلف نظیر انگلیسی و هفت و … استفاده می شود و برخی از مانتوها نیز به صورت بدون یقه دوخته می شوند که شما می توانید این طرح مانتوها را در فصول مختلف سال بپوشید.

مدل مانتوی بدون یقه

طرح های مانتوی بدون یقه زنانه و دخترانه

مانتوها در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و با توجه به اینکه مانتو یکی از ضروری ترین پوشش ها برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود از این رو بهتر است شما در انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود توجه لازم را داشته باشید و در کمد لباس تان چند طرح مانتو داشته باشید تا بتوانید برای تنوع در استایل خود از آن ها استفاده کنید.

مانتوی بدون یقه از انواع مانتوهایی است که به صورت جلوباز و جلو بسته دوخته می شود و شما می توانید در صورت تمایل در پوشش خود از این طرح مانتو استفاده کنید همچنین برای دوخت این مانتو از پارچه های ساده و طرح دار و گلدار استفاده می شود.

اگر تمایل دارید از مانتوی جلو بسته و بدون یقه در پوشش خود استفاده نمایید می توانید از زیر مانتو هر لباسی را بپوشید زیرا این طرح مانتو ها بدون یقه هستند و لباسی که از زیر مانتو پوشیده می شود دیده نمی شود. اگر مانتوی جلو باز را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است در انتخاب طرح و رنگ زیر مانتویی خود حساسیت لازم را به خرج دهید.

اگر شما تمایل دارید در پوشش تان تنوع ایجاد کنید بهتر است از مانتوی گلدار یا طرح دار در پوشش تان استفاده کنید. مانتوی ساده بدون یقه نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و برای خانم هایی که تمایل دارند استایلی آراسته و در عین حال ساده داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

مدل مانتوی ساده بدون یقه

مدل مانتو ساده بدون یقه

مانتوی زرشکی بدون یقه

مانتوی قرمز بدون یقه

مانتوی دو رنگ بدون یقه

مدل مانتو ساده و بدون یقه

مانتوی زنانه بدون یقه

مانتو کوتاه بدون یقه

مانتو بدون یقه طرح دار

مانتوی کوتاه و بدون یقه

مانتوی بلند و بدون یقه

مانتو جلوباز و بدون یقه

مانتو شیک و بدون یقه زنانه

مانتوی طرح دار بدون یقه

توجه داشته باشید که این طرح مانتوها به صورت مانتو اسپرت و مجلسی و اداری و … نیز دوخته می شوند و بهتر است شما با توجه به نیاز شخصی خود از بین آن ها مانتویی مناسب را انتخاب کنید.

در هنگام انتخاب طرح و رنگ مانتوی بدون یقه علاوه بر سلیقه شخصی بهتر است به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه داشته باشید تا بتوانید مانتویی شیک و مناسب را برای خود انتخاب کنید.

این طرح مانتو به صورت طرح های کوتاه و بلند نیز دوخته می شوند و بهتر است شما اندازه قد مانتو را با توجه به اندازه قد خود انتخاب کنید همچنین اگر تمایل دارید از مانتوی بلند در پوشش تان استفاده کنید بهتر است این طرح مانتو را با کفش پاشنه بلند و لباس ها و اکسسوری هایی زیبا ست نمایید.

مانتوی زیبا و بدون یقه

مانتوی تابستانی بدون یقه

مانتوی کوتاه بدون یقه

مانتوی شیک و بدون یقه

مانتوی دخترانه بدون یقه

مانتو زیبا بدون یقه

مانتوی شیک بدون یقه

مانتوی مشکی بدون یقه

مانتوی زیبا بدون یقه

مدل مانتو بدون یقه و خاص

مانتو زیبا و بدون یقه

مانتوی شیک و بدون یقه

در این مطلب تصاویری از انواع طرح های مانتوی بدون یقه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی شیک را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو