جراحی لیفت پستان، چه اقداماتی قبل عمل لازمه؟

منبع: نی نی بان

127

1400/3/26

14:30


سوال : قبل از جراحی لیفت سینه، چه اقداماتی باید انجام شود؟

پاسخ : امروزه لیفت پستان طرفداران زیادی دارد از لحاظ زیبایی.
بافت پستان یک بافت مهمی در خانم هاست و فرم گیری این بافت معمولا خیلی مهم است. خانم هایی که برای لیفت پستان مراجعه میکنند باید قبل از انجام لیفت بررسی های کامل سلامتی کلی بدن و سلامتی بافت پستان انجام شود. برای افراد زیر 40 سال حتما سونوگرافی، آزمایش خون انجام خواهد شد و برای افراد بالای 40 سال سونوگرافی کامل بافت پستان و زیر بغل، ماموگرافی، آزمایش خون برای چکاپ برای تحمل استرس عمل و بیهوشی و همچنین یک مشاوره با متخصص قلب و داخلی حتما انجام میشود.

برای آگاهی بیشتر از اقدامات قبل از جراحی لیفت سینه به سراغ کلینیک زیبایی بیتا رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به کلینیک زیبایی بیتا یا دریافت نوبت از کلینیک زیبایی بیتا کلیک کنید.

جراحی لیفت پستان، چه اقداماتی قبل عمل لازمه؟

دلایل مختلفی برای افتادگی سینه وجود دارد. در زمانی که سینه دچار افتادگی می‌شود، سینه‌ها سفتی و حالت اولیه خود را از دست می‌دهند و به این صورت سینه شکل نافرم و نامناسبی به خود خواهد گرفت.

در این زمان با انجام عمل لیفت سینه و کشش پوست سینه، پستان به حالت اولیه خود بر می‌گردد و سینه بالا می‌رود. در این عمل پستان‌ها فرم‌ دهی اصلی خود را حفظ خواهد کرد و سینه سفتی اولیه خود را خواهد داشت.

در حالت کلی با انجام عمل لیفت سینه به موارد زیر خواهید توانست دست یابید.

  • سفت کردن سینه و دادن فرم مناسب به سینه
  • متقارن سازی سینه‌ها با یکدیگر
  • کوچک سازی سینه‌های بسیار بزرگ
  • کاهش دادن اندازه ناحیه هاله‌ای مانند اطراف نوک سینه
  • بالا بردن نوک سینه
  • بالا کشیدن سینه‌ها و فرم دهی طبیعی به آن‌ها
  • و …

لیفت سینه

ماستوپکسی (mastopexy) یا عمل لیفت سینه یکی از عمل‌های رایج و پرطرفدار این روزها است. در این عمل بخش‌هایی از سینه برش داده می‌شود و با برداشتن پوست و چربی اضافه باعث می‌شود تا پستان‌ها شکل و فرم مناسب‌تری به خود بگیرند.

برداشته شدن این چربی‌ها و پوست اضافه باعث می‌شود تا سینه به میزان بیشتری به سمت بالا کشیده شود و به این صورت پستان‌ها شکل اولیه خود را باز می‌یابند. عمل لیفت سینه نیز به عنوان عمل جوان سازی سینه نیز شناخته می‌شود. با بالارفتن سن و همچنین کاهش الاستسیته پوست، سینه‌ها حالت اولیه (سفت و خوش فرم بودن) را از دست می‌دهند که انجام عمل لیفت سینه می‌تواند زیبایی مجدد را به سینه‌های شما بازگرداند.

جراحی لیفت پستان

عمل لیفت سینه

در عمل لیفت سینه هیچگونه افزایش حجم سینه‌‌ای اتفاق نخواهد افتاد، در عمل لیفت سینه، سینه به سمت بالا کشیده می‌شود و به این صورت باعث می‌شود که سینه به شکل اولیه و خوش فرم خود برسد. در صورتی که بخواهید سینه‌‌‌های شما سایز کوچک‌تری داشته باشد می‌توانید عمل لیفت سینه را به همراه کاهش سایز سینه انجام دهید.

چه کسانی می‌توانند عمل لیست سینه انجام دهند؟

عمل لیفت سینه یکی از عمل‌های زیبایی سینه به حساب می‌آید، در این عمل هدف نهایی شکل دادن به سینه است. عموما افرادی به فکر جراحی لیفت سینه می‌افتند که حداقل باید دارای یکی از شرایط زیر باشند.

  • از شکل ظاهری سینه‌های خود راضی نباشد.
  • دارای سینه‌‌هایی افتاده باشد.
  • به دلیل افزایش سن، فرم سینه‌ها حالت خود را از دست داده باشند.
  • سینه‌ها دارای تقارن نباشد (یکی از سینه‌ها بالاتر از دیگری باشد)
  • و…

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو