جراحی لابیاپلاستی واژن، تاثیری در رابطه زناشویی دارد؟

منبع: نی نی بان

155

1400/3/26

17:25


سوال : آیا جراحی لابیاپلاستی در احساس جنسی تاثیر گذار است؟

پاسخ : یکی از مشکلاتی که در طی سال های اخیر مراجعه کنندگان زیادی داشته در مورد زیبایی ناحیه ژنیتال است.
خانم ها در رابطه با مسائل احساسی و ارتباطات جنسی بسیار از لحاظ روحی و عاطفی آسیب پذیر هستند و موفق نبودن در رابطه زناشویی میتواند معضلات زیادی را ایجاد کند.
اقداماتی که برای زیبایی در ناحیه تناسلی انجام میشود شامل تزریق چربی، درمان تنگی واژن، لابیاپلاستی، سفید کردن واژن و ... است که یکی ز روش های پر طرفدار لابیاپلاستی است.
بزرگ شدن و بد رنگ شدن لابیاها میتواند مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد کند، از لحاظ زخم شدن ناحیه، عفونت ها و رابطه دردناک.
انجام لابیاپلاستی میتوان گفت عمل نسبتا راحتی است که با بی حسی موضعی انجام میشود و تنها مراقبت بعد از عمل خوبی را لازم دارد.

برای آگاهی بیشتر از جراحی لابیاپلاستی و احساس جنسی به سراغ کلینیک زیبایی بیتا رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به کلینیک زیبایی بیتا یا دریافت نوبت از کلینیک زیبایی بیتا کلیک کنید.

جراحی لابیاپلاستی واژن، تاثیری در رابطه زناشویی دارد؟

یکی از عمل‌هایی که امروزه تقاضای فراوانی دارد، عمل لابیاپلاستی است. در این عمل پزشک با انجام روش‌های مختلف اقدام به عمل زیبایی اندام تناسلی زنان می‌پردازد. در این عمل که یکی از رایج‌ترین عمل‌های زیبایی واژن است، با روش‌های مختلفی شکل نافرم واژن که به دلایل مختلفی از قبیل افزایش سطح هرمون‌ها، زایمان و دیگر موارد، نافرم و نامتقارن شده است، زیبا می‌شود. اصولا زمانی یک واژن زیبا خواهد بود که لب‌های بیرونی پوشش دهنده خوبی برای لب‌های داخلی باشد، در صورتی که لب‌های داخلی از لب‌های خارجی واژن بیرون زده باشد، این عمل برای خانم پیشنهاد می‌شود.
یکی از رایج‌ترین و پر استفاده‌ترین عمل‌های زیبایی زنان، عمل تنگ کردن ناحیه واژن است. این عمل به وسیله روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در این عمل بسته به آن که واژن بیمار دارای چه شکلی باشد، عمل لابیاپلاستی انجام می‌شود. در حالت کلی عمل‌های ناحیه واژن به صورت زیر خواهند بود:

  • فرونوپلاستی
  • پرینوپلاستی
  • مونس پلاستی
  • لیبوپلاستی
  • افزایش ناحیه اورگاسم
  • برداشتن پوست
  • و …

انواع لابیاپلاستی

همان طور که گفته شد، لابیا دارای انواعی است که به توضیح در رابطه با هر کدام خواهیم پرداخت.

لابیاپلاستی داخلی

دو لایه در قسمت دهانه واژن وجود دارد که در میان لابیا خارجی قرار دارد، این قسمت از واژن در خانم‌های مختلف متفاوت است؛ منظور از تفاوت، تفاوت در شکل و رنگ این ناحیه است.

لابیاپلاستی ماژور

لابیا خارجی دو لایه پوست است که پوشنده لابیا مینور است. این قسمت از لابیا وظیفه حفاظت از قسمت‌های حساس واژن را بر عهده دارد. 

جراحی لابیاپلاستی واژن

روش‌های رایج زیبایی واژن

در حالت کلی روش‌های مختلفی برای جراحی لابیاپلاستی مورد استفاده قرار می‌گیرد اما دو مورد از میان روش‌های مختلف استفاده بیشتری دارد.

  • روش trim
  • روش Wedge

در روشن Trim کل عمل تنها یک ساعت طول خواهد کشید و در این روش لب‌های داخلی با ایجاد برش و بخیه زدن و گاهی اوقات با برداشتن قسمتی از آن کوچک می‌شوند و شکل زیبایی به خود می‌گیرند.

در روش wedge بیشترین بافت از لابیا مینور برداشته می‌شود، در این عمل بافت‌های مرکزی این قسمت از واژن برداشته می‌شود. در حالت کلی این عمل مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید اما نتیجه آن بهتر از روش اول خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو