۱۰ لحظه به یاد ماندنی تاریخ فوتبال ایران به بهانه رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ [تماشا کنید]

منبع: روزیاتو

115

1400/3/26

18:04


تیم ملی فوتبال ایران

تیم فوتبال کشورمان تاکنون چندین بار توانسته به بازی های جام جهانی راه پیدا کند و در این مسیر بازیکنان تیم ملی کشورمان موفق شدند لحظاتی به یادماندنی را خلق کنند. لحظاتی که نفس را در سینه تماشاچی ها حبس کرد و برای همیشه در ذهن مخاطبان ماندنی شدند.

به بهانه برگزاری رقابت های انتخابی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ که قرار است سال آینده در کشور قطر برگزار شود یوتیوب روزیاتو در این هفته نگاهی داشته به ۱۰ لحظه به یادماندنی تاریخ فوتبال کشورمان.

بد نیست اشاره کنیم که با انتخاب قطر به عنوان میزبان رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲، برای نخستین بار یک کشور مسلمان در جهان عرب توانسته میزبان این رقابت ها شود. همچنین قطر دومین کشور آسیایی است که قرار است رقابت های جام جهانی فوتبال در آن برگزار شود. جام جهانی ۲۰۲۲ همچنین آخرین جامی است که در آن ۳۲ تیم ملی فوتبال با یکدیگر رقابت خواهند کرد چراکه قرار است در سال ۲۰۲۶ این رقابت ها با حضور ۴۸ تیم برگزار شود.

یوتیوب روزیاتو هر هفته دو ویدیو با موضوعات روز منتشر میکند و تلاش دارد تا علاوه بر جنبه سرگرمی، خوراک خبری کاربرانش را نیز در این ویدیو تامین کرده و اطلاعات مفیدی را از طریق ارائه دهد. برای حمایت از ما کانال یوتیوب روزیاتو را سابسکرایب کنید و نظرات و انتقادات سازنده خود را با ما در میان بگذارید.

 

بیشتر ببینید:

لژیونرهای موفق ایرانی در فوتبال جهان 

همه چیز در مورد عادل فردوسی پور

 

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو