دلسوختگان مرجع دانلود مداحی

منبع: تالاب

101

1400/3/26

20:04


دلسوختگان مرجع دانلود مداحی

مداحی یا مرثیه‌­خوانی در ماه‌ها و روزهای خاص مانند ولادت یا شهادت امامان معصوم، ماه محرم، صفر، ایام فاطمیه، اعیاد مسلمانان و… برپا می­‌شود که از ایام قدیم در ایران مرسوم بوده و جزئی از فرهنگ، هنر، اعتقاد و بیان احساسات می­‌باشد. در ایام قدیم مردم برای شنیدن مداحی یا مرثیه­‌خوانی باید به مکانی که مراسم انجام می‌­شد حضور پیدا می‌­کردند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی علاوه بر این که می‌­توانند بصورت مستقیم به مداحی گوش دهند این امکان را دارند که آن را از طریق رسانه، فضای مجازی گوش دهند و یا با دانلود مداحی از سایت­‌های مجاز آن را ذخیره کرده و در هر زمان که تمایل داشته باشند و به تعداد دفعاتی که م‌ی­خواهند از مداحی بهره بگیرند. دلسوختگان سایت مداحی یک مرجع عالی برای علاقمندان در این زمینه می‌­باشد که محتواهای صوتی و تصویری به همراه جدیدترین آثار از مرثیه‌­خوانی‌­ها، مداحی­‌ها و نوحه­‌ها را در مجموعه خود دارد. علاوه بر آلبوم‌­های مداحان و ذاکران، شما می‌­توانید مروری کوچک به زندگی­نامه مداحان داشته باشید و با مشخصات و نوع سبکی که آنها آثار خود را منشر می­‌کنند مطلع گردید.

 

دانلود مداحی و گوش دادن به آن

مداحان قدیمی و برخی مداحان جدید اشراف و درک لازم را نسبت به آنچه مداحی یا نوحه‌­سرایی می­‌کنند دارند و برای جذب مخاطب از ادبیات ضعیف و بدون اصالت استفاده نمی‌­کنند. چنین مداحانی همواره مورد احترام مردم بوده و از این‌­رو دانلود مداحی مداحانی که از دانش کافی برخوردار هستند رواج بیشتری دارد. اما مداحان معروفی هم هستند که از ریتم‌های تند در آثار خود استفاده می‌­کنند و مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفته‌اند و دانلود مداحی آنها بویژه در مناسبت­‌های خاص از سایت­‌های اینترنتی صورت می­‌گیرد. مداحی دارای سبک‌­های مختلفی چون شور، واحد، تک، رجزخوانی، زمینه، واحد سنگین، نوحه و غیره می­‌باشد و هر یک از مداحان با یکی از این سبک‌­ها نوحه‌­سرایی یا مداحی می‌­کنند.

 

از جمله مداحان کشورمان می‌­توان به حاج سید مهدی میرداماد، جواد مقدم، سید رضا نریمانی، میثم مطیعی، محمد و حسین طاهری، محمود کریمی، سلحشور و بسیاری دیگر اشاره کرد. با ظهور و گسترش رسانه­‌های رادیویی و تلویزیونی و پیشرفت بیشتر تکنولوژی و دست یافتن به فضای اینترنتی راه آشنایی با تمامی مداحان باز شده و می­‌توان با یک جستجو ساده در اینترنت مداحی مورد نظر را گوش داد. برای دانلود مداحی این عزیزان شما می‌توانید به سایت دلسوختگان مراجعه نمایید و از مداحی پرشور آنان بهره ببرید.

 

مداحان نقش بسیار بزرگی در حفظ میراث معنوی و معرفت مردم نسبت به اهل بیت(ع) داشته و دارند. تبلیغ دین توسط مداحی و مرثیه­‌خوانی یکی از بازتاب‌هایی است که در تشکل‌­های مذهبی و هیئت­‌ها اتفاق می­‌افتد.

 

زمانی که مردم به مداحی گوش می‌­دهند پیوند و محبتشان نسبت به اهل بیت بیشتر می­‌شود زیرا دقایقی را فارغ از کار و دیگر فعالیت‌­ها با خود خلوت می­‌کنند و به آنچه که در تاریخ اسلام روی داده گوش داده و مطالب مهمی را یاد می­‌گیرند و همزادپنداری می‌کنند.

 

بنابراین برای این که مداحان بتوانند بطور اثرگذار بر روی جامعه بخصوص جوانان تأثیر بگذارند باید با قرآن آشنایی داشته و دانش لازم درباره زندگی­نامه اهل بیت(ع) و تاریخ اسلام داشته باشند. در واقع دانلود مداحی توسط افراد زمانی ادامه­‌دار می­‌شود که با گوش دادن آن به یک حس خوب و نتیجه­‌بخش برسند و عموماً مردم با دانلود مداحی علاقه خود را به این هنر مذهبی و فرهنگی نشان می‌­دهند. به همین جهت مداحان وظیفه دارند تا از محتوی­‌های عالی و بیانی ادبی استفاده کنند تا از میزان مخاطبین کاسته نشود.

 

دلسوختگان مرجع دانلود مداحی

دانلود مداحی برای یادگیری و تمرین

از آنجایی که مداحی  از جمله مشاغلی است که در جامعه مشروعیت داشته و از فضیلت خاصی برخوردار می­‌باشد بسیاری از جوانان و نوجوانان دوست دارند تا ذاکر اهل بیت(ع) شوند. بنابراین یکی از انگیزه‌­های افراد برای دانلود مداحی، یادگیری و تمرین مداحی و نوحه‌­سرایی و آموزش مداحی می‌­باشد.

 

ذاکران با یادآوری زندگی انسان‌­های بزرگ و آنچه که در گذشته روی داده و با ترویج روحیه فضیلت­ طلبی به زندگی فردی و اجتماعی افراد یک جامعه می‌­توانند جهت دهند مانند آنچه که در پیش از انقلاب اسلامی ایران روی داد.

 

آنها با برپایی مراسم سخنرانی و مداحی توانستند محرم و صفر را زنده نگه دارند و از طریق همین مجالس روشنگری کنند. اگر شما قصد دانلود مداحی باکیفیت و با مضامین ادبی دارید می‌­توانید با مراجعه به سایت رسمی دلسوختگان مرجع دانلود مداحی ابتدا فایل صوتی آن را گوش داده و سپس آن را دانلود کنید. همچنین شما می‌­توانید آهنگ یا نوحه موردپسند خود را برای دوستانتان ارسال کنید و یا سایتی را که از آن فایل صوتی یا تصویری مداحی را دریافت نموده‌­اید برایشان بفرستید.

 

جدا از این‌ که شنیدن نوحه­‌سرایی و مرثیه به شکل حضوری مزیت خاصی دارد اما ما همیشه به این گونه مجالس دسترسی نداریم. معرفت و محبتمان نسبت به اهل بیت(ع) انگیزه‌­ای می­‌شود تا از طریق فضای مجازی یا سایت­‌های اینترنتی بصورت آنلاین، در حال پخش و یا با دانلود مداحی دلخواه و متنوع از آن فضای روحانی لذت ببریم. دانلود مداحی راه بهتری است زیرا ما همیشه به اینترنت دسترسی نداریم اما می‌­توانیم با ذخیره فایل آن در گوشی، فلش و یا هر وسیله که قابلیت پخش داشته باشد در هر زمان که بخواهیم به آن دسترسی داشته باشیم.

 

باید بگوییم برخی مداحان با شیوه­‌های نادرست و تقلید از موسیقی­‌های غیرمذهبی، اشعار پیش پاافتاده و گاهاً برای جذب مخاطب بیشتر دست به بدعت و خرافه زده و باعت آسیب به این هنر و فرهنگ مذهبی می­‌شوند که این امر موجب بی­‌اعتمادی و سخره افراد بخصوص قشر کم سن و سال شده است. اما سایت رسمی دلسوختگان که مرجع دانلود مداحی است با جمع­‌آوری آثار و آلبوم­‌های مداحان بزرگ از جمله آلبوم مداحی محمود کریمی سعی در گردآوری محتواهای بسیار مفید و ارزنده‌­ در سایت خود داشته است.

 

دلسوختگان بهترین مرجع دانلود مداحی

دلسوختگان مرجع دانلود مداحی

از جمله نیازهای کاربران اینترنتی، دانلود مداحی از سایت­‌های معتبر می­‌باشد که این امر در ایام و مناسبت­‌های خاص بیشتر به چشم می­‌خورد. زیرا گوش دادن به مداحی و گریستن بر مصائبی که بر اهل بیت پیش آمده، موجب احساس شرمندگی و توبه از گناهان می­‌گردد.

 

همچنین اکثریت افراد بدنبال سایتی هستند که کاربری ساده، دانلود راحت و شامل آثار جدید باشد. وبسایت دلسوختگان مرجع دانلود مداحی با هدف ارائه بهترین مجموعه مداحی و نوحه‌ ­خوانی­‌ها بصورت صوتی و تصویری باکیفیت عالی ایجاد شده است.

 

تنوع آهنگ‌­ها و مداحی­‌ها، دسته­‌بندی مناسب، سرعت بالای سایت، مجموعه کاملی از بهترین مداحان، ارائه متن روضه، آموزش مداحی از جمله ویژگی‌­های این سایت معتبر و نام آشنا می­‌باشد. برای دانلود مداحی و گوش دادن به آهنگ­‌های موجود در سایت می­‌توانید به نشانی اینترنتی https://delsukhtehgan.ir مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو