دانلود بازی Rogue Empire – Dark Heroes DLC برای کامپیوتر

دانلود بازی Rogue Empire – Dark Heroes DLC برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

112

1400/3/27

01:06


بازی Rogue Empire Dungeon Crawler RPG یک اثر جذاب نوبتی است که با محتوای تصادفی ارائه شده است و بازیکنان در آن می توانند عناصر را کنترل کنند. شما باید یکی از کاراکترها را در بازی انتخاب کنید و با توانایی های منحصربفرد هر کدام از آنها پیش بروید. سایه ای از راه می رسد و همه چیز که سر راهش قرار دارد را نابود می کند. به نظر می رسد که تمامی امپراتوری ها نابود شده اند و زندگی همه مردم هم تباه شده است. اما در حالی که همه چیز در شرف نابود بود سایه اول ناپدید شد.

اما سوال اینجا بود که چه اتفاقی افتاده است. هیچکس جواب را نمی داند. نشانه هایی از جواب را می توان در سرزمین Ethistros یافت. از ویژگی های کلیدی بازی می توان دو حالت داستانی جذاب و وجود حالت های مختلف را گفت که می تواند شما را سرگرم کند و با نبردهای سنگینی روبرو کنید. ریتم بازی سرعتی است و باید سرعت عمل بالایی داشته باشید. سیاه چال هایی وجود دارند که شما باید در آنها قرار بگیرید و به طور تصادفی از آنها استفاده کنید.

Rogue Empire Dark Heroes PC-PLAZA

دانلود-بازی-Rogue-Empire

ساختمان های بازی Rogue Empire Dungeon Crawler RPG بسیار منحصربفرد هستند و شما با منابع می توان آنها را بسازید. موارد افسانه ای بسیاری در نبردها دیده می شود که نشات گرفته از تمدن های باستانی است و بسیاری دیگر از موارد کم کم توسط بخش داستانی به بازی اضافه خواهند شد. شما تنها باید چندین کاراکتر را با هم ترکیب کنید و با آنها به سراغ دشمنانی بروید که به طور تصادفی جلوی شما صف خواهند کشید. میتوانید از المان های کارتی استفاده کنید و آنها را در محیط بازی قرار دهید. این کارت ها به مانند سایر آثار نقش آفرینی قابل ارتقا هستند و باید اشراف کاملی به کاربرد آنها داشته باشید.

info

The shadow came, destroying everything in its way! Every kingdom in Ethistos was losing ground and lives. When all seemed lost… the First Shadow disappeared! Where? How? No one knows… But the marks of their coming still linger across Ethistos!

Rogue Empire is a tactical turn-based RPG with randomly generated content and heavy Rogue-like elements. Choose one of multiple character combinations and advance it with unique abilities!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, 7, 8, 10

Processor: 2 GHz

Memory: 1 GB RAM

Graphics: 800×600 minimum resolution

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Rogue Empire Dark Heroes-PLAZA با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو