دانلود بازی Alekon برای کامپیوتر – نسخه DOGE

دانلود بازی Alekon برای کامپیوتر – نسخه DOGE


منبع: دانلود ها

142

1400/3/27

02:03


در بازی Alekon می‌توانید با خیال راحت سفر کرده و داستان موجودات عجیب و غریب بازی را دنبال کنید. شما مفاهیم بسیاری را در بازی خواهید داشت و می‌توانید از سیستم مدیریتی خود برای گشت و گذار در قلمروها استفاده کنید. داستان هرکدام از موجودات در بازی منحصربه‌فرد است و تعامل با آن‌ها، شما را وارد داستان‌های جدیدی خواهد کرد. می‌توانید ژست قهرمانانه به خود گرفته و جستجوهای بی نظیر خود را شروع کنید. بازی ابزارهای متنوعی را در اختیار شما قرار داده و می‌توانید از کرم‌های شب تاب به عنوان فانوس در جهان بازی استفاده کنید.

Alekon PC-DOGE

دانلود-بازی-Alekon

بازی Alekon جنبه هنری بسیاری داشته و خلاقیت را به شما هدیه خواهد داد. می‌توانید طراحی دانه‌های برف را در خلال گرافیک بازی مشاهده کرده و از حضور در چنین محیط‌هایی لذت ببرید. از ویژگی‌های بازی می‌توانیم به ۵۰ شخصیت بازی اشاره کنیم که هرکدام می‌توانند سیستم گفتگو، رویدادها و مهارت‌های متنوعی داشته باشند. گیم پلی بازی روی عکاسی جریان دارد و امتیازهایی که کسب می‌کند، شما را به سمت بازکردن سطوح جدید سوق خواهند داد. بازی دارای پازل‌های کوچکی هم است که اچیومنت‌های بیشتری را برای شما فعال می‌کنند. ابزارهایی مانند خوراکی آهن ربا و کرم‌های شب تاب در بازی هستند و تجربه شما را متنوع‌تر می‌کنند.

موسیقی بازی Alekon را می‌توانیم الهام گرفته از آثار کلاسیک نینتندو ۶۴ بدانیم. این تجربه نزدیک به آثار کلاسیک صنعت بازی است که گیمرهای قدیمی یقینا آن را به یاد خواهند داشت. پس فرصت را از دست نداده و وارد جهان بزرگ بازی شده و چالش‌های آن را انجام دهید.

info

Photograph dozens of whimsical creatures, solving puzzles to get them to strike collectable poses! Then befriend them through unique quests and minigames, from snowflake design, to tuning and playing crystal harps, to organizing parties

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 / 8 / 10 64-bit

Processor: Intel Core i5

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 / 8 / 10 64-bit

Processor: Intel Core i7

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1080

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Alekon-DOGE:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو