دانلود بازی Lumberhill برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Lumberhill برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

172

1400/3/27

02:35


در بازی Lumberhill باید تبر خود را تیز کرده و بتوانید تیم خود را برای شروع یک ماموریت بزرگ فرا بخوانید. شما بهترین مهارت‌های تیمی را در اختیار داشته و می‌توانید طبیعت را با این مهارت‌ها به چالش بکشید. تنها تیم شما هستند که می‌توانند در این رقابت موفق شده و با نظم زمانی، کار خود را جلو ببرند. کار شما چوب بری است و باید با اتحاد خود این کار را جلو ببرید. می‌توانید از قلم‌های بهتری استفاده کرده و سعی کنید که حیوانات را در حین کار خود به عقب برانید. شاید در ابتدا این کار آسان به نظر برسد، اما چالش‌هایی را خواهید دید که هیجان مسابقه را بالاتر خواهد برد.

Lumberhill PC-PLAZA

دانلود-بازی-Lumberhill

در بازی Lumberhill می‌توانید در سرتاسر جهان مسافرت کرده و برای چوب بری قراردادهای خاصی را ببندید. یک سواری باورنکردنی انتظار شما را می‌کشد و می‌توانید به غیرمنتظره‌ترین مناطق جهان سفر کنید. شما با پیشرفت خود، می‌توانید با حیوانات بزرگ و کوچک بسیاری آشنا شده و آن‌ها را در بوته‌های سرزمین خود جای دهید. می‌توانید تنظیمات جدیدی را با رویدادها و مکانیسم‌های منحصربه فرد شکل داده و در طول سفر خود، بسیاری از المان‌های سرگرم کننده را هم داشته باشید. برخی از تصاویر دلهره آور هستند و شما را به طرز دیوانه کننده‌ای وارد نبردهای اکشن می‌کنند.

بازی Lumberhill را می‌توانیم یک تجربه تیم م وهمه جانبه بدانیم که می‌توانید با دوستان خود تجربه کنید. حوادث زیادی در بازی روی خواهد داد که می‌توانیم به آتش سوزی، بارش شهاب سنگ و حملات دزدان دریایی اشاره کنیم. با پیشرفت بیشتر در بازی، می‌توانید طیف گسترده‌ای از جهان‌های مختلف را باز کنید.

info

Sharpen your axe, call up your team, and iron your flannel! You’re going to need your best teamwork skills because nature is united in getting in your way. In this chaotic race against time, you’ll have to chop wood and chase animals back into their pens to fulfill tasks…sounds easy, but it’s not when there are meteors, dinosaurs, and nature itself set on stopping you. To succeed you’ll have to race against the clock, find unorthodox paths through the map, work together as a team, and most importantly—be prepared for anything

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WIN7-64 bit

Processor: Intel i3-2100 / AMD A8-5600k

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 630 / Radeon HD 6570

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی:

OS: WIN7-64 bit

Processor: Intel i5-650 / AMD A10-5800K

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 650 / Radeon HD 7510

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Lumberhill-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو