دانلود بازی Spellcaster University برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Spellcaster University برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

142

1400/3/27

02:35


بازی Spellcaster University در دانشگاه اسپل کستر جریان داشته و می‌توانید در یک دنیای رنگارنگ و خیالی قهرمانانه به عنوان مدیر این دانشگاه جادویی ایفای نقش کنید. شما می‌توانید ساختمان این دانشگاه را راه اندازی کرهد و بودجه آن را مدیریت کنید. می‌توانید استادان بسیاری را استخدام کرده و هرکدام از آن‌ها را برای آموزش دانشجویان تعلیم دهید. می‌توانید بهترین جادوهای سیاه را در آکادمی خود تعلیم داده و بهترین اساتید نکروزشناسی و شیطان شناسی را هم به دانشگاه خود وارد کنید. بازی در مکانی جریان دارد که هماهنگی طبیعت در آن جالب بوده و می‌توانید ماجراهای بسیاری را در آن دنبال کنید.

Spellcaster University PC-CODEX

دانلود-بازی-Spellcaster-University

بازی Spellcaster University دانشگاه را با مکانیزم‌های اصلی به شما تحویل داده و این شما خواهید بود که می‌توانید هر نوع جادویی را به کلاس‌های درس اضافه کنید. قدرت‌های عجیب و غریبی در هر کلاس آموزش داده شده و می‌توانید به طیف وسیعی از جانوران جادویی دسترسی پیدا کنید و از آن‌ها در طبیعت بهره ببرید. در بخش دیگری از بازی می‌توانید سردخانه‌ها و خوابگاه‌ها را طراحی کرده و رفاه بیشتری را برای دانشجویان خود ایجاد کنید. می‌توانید نظم و انضباط خاصی را در ساختمان خود برقرار کرده و پیروزی بر دشمنان را در آن تضمین کنید. آینده‌ای پرشکوه در انتظار دانشجویان شما قرار دارد.

در بازی Spellcaster University می‌توانید مصنوعات قدرتمندی مانند ست‌های میز چوبی را طراحی کرده و از آن‌ها برای پیاده سازی جادوهای آموزش داده شده استفاده کنید. می‌توانید قدرت‌های خود را ارتقا داده و تاثیرگذاری آن‌ها را بیشتر کنید. قوانین دانشگاه در دستان شما قرار دارد و حتی می‌توانید مجازات‌هایی را تعیین کنید. شرایط استخدام را عوض کرده و وعده‌های غذایی را با تنوع بیشتری همراه کنید تا دانشجویان شما راضی‌تر باشند. می‌توانید در رویدادهای بازی شرکت کرده و نحوه تعامل با جناح‌های مختلف جهان را با تغییر روبرو کنید. حتی می‌توانید با انجمن ماجراجویان دانشگاه مذاکره کرده و اربابان تاریکی را تهدید کنید.

info

In Spellcaster University, you take on the role of the director of a magic university in a colourful world of heroic fantasy. Build your school, manage your budget, recruit teachers. Will you turn it into a black magic academy, with the best professors of necromancy and demonology? Or a place in harmony with nature to train druids and shamans? Or why not train adventurous mages, offering them options to learn how to fight and be stealthy? But this will require surviving the ruthless attacks of the orc tribes and the controls of the education authorities.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or better

Processor: Intel i3-2100 / AMD A8-5600k

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 630 / Radeon HD 6570

Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

——————–

دانلود بازی Spellcaster University-CODEX با لینک مستقیم

——————–

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو