دانلود بازی Wildermyth برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Wildermyth برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

171

1400/3/27

03:08


بازی Wildermyth یک تجربه نقش آفرینی و تاکتیکی است که می‌توانید با شخصیت‌های متنوع تجربه کنید. این بازی رویه‌های متنوعی داشته و می‌تواند یک تجربه تمام عیار در این سبک باشد. هر تصمیمی عواقبی خواهد داشت و شخصیت‌های شما را جلو خواهد برد. گروهی از قهرمانان در این بازی حاضر هستند و هرکدام می‌توانند از یک کشاورز ساده بی رغبت، به یک مبارز افسانه‌ای منحصربه‌فرد تبدیل شوند. تهدید غیرمنتظره در این بازی همواره رخ خواهد داد و هیولاهای عجیب و غریبی هم خواهیم داشت که شما را به مبارزات تعاملی و هیجان انگیز خواهند برد. رمز و رازهای بازی را باید کاوش کرده و بتوانید به شکل تمام عیاری وارد فضای فانتزی آن شوید.

Wildermyth PC-PLAZA

دانلود-بازی-Wildermyth

در بازی Wildermyth می‌توانید داستان سرایی کرده و افسانه‌های تمام عیار را تجربه کنید. هرکدام از این قهرمانان، یادآور نقش‌هایی هستند که در هر محیطی می‌توانند حضور داشته باشند. شما باید فداکاری کرده و گاهی اوقات، شخصیت‌های بازی را فدا کنید. انتخاب‌ها و مهارت‌های جنگی شما در بازی تعیین کننده بوده و می‌تواند مسیر و نتایج جنگ را تغییر دهد. شما می‌توانید ماجراجویی‌های بعدی خود را هم تعیین کرده و در طول بازی، تجربه‌های خود را به روزرسانی کنید. یک دنیای خیالی کاغذی در انتظار شما است و به صورت لایه لایه می‌توانید آن را تجربه کنید.

دنیای بازی Wildermyth از ایده‌های خاص تشکیل یافته است و می‌توانید هر یک از قهرمانان بازی را در شکل و شمایل خاص خود دنبال کنید. گزینه‌هایی در بازی وجود دارد که اهمیت بیشتری دارند و باعث تغییرات گسترده در روند جنگ‌ها خواهند شد. رویکرد جدیدی در مرگ و میر بازی هم وجود دارد که قهرمان شما را با یک سقوط تمام عیار روبرو خواهد کرد. نبردها خلاقانه و تاکتیکی هستند و می‌توانید پایان‌های خاصی را برای خود شکل دهید. قدرت‌های شما بی رحمانه هستند و می‌توانید چهره دشمنان خود را بسوزانید. باید نسلی از خود به یادگار بگذارید که بتوانند سرزمین را تا سده‌های طولانی حفظ کنند.

info

Wildermyth is a character-driven, procedurally-generated tactical RPG. Like the best tabletop roleplaying experiences, Wildermyth gives you choices and answers your every decision with consequences that drive your characters forward.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7+

Processor: i3 or better

Memory: 3 GB RAM

Graphics: Open GL 3.2

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

——————–

دانلود بازی Wildermyth-PLAZA با لینک مستقیم

——————–

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو