ساحل جیمرا مکانی تفریحی و زیبا در دبی

ساحل جیمرا مکانی تفریحی و زیبا در دبی


منبع: آرگا

96

1400/3/27

10:14


دبی شهری زیبا و توریستی است این شهر دارای جاذبه های منحصر به فردی است از مهم ترین جاذبه های این شهر می توان به ساحل جیمرا اشاره کرد ساحلی که دارای چشم اندازهای دوست داشتنی است. این منطقه دارای امکانات تفریحی و آبی مجزایی است ساحل آبی، امکانات تفریحی و … از ویژگی های این ساحل هستند.

همانطور که می دانید دبی یکی از معروف ترین شهرهای تجاری و توریستی در دنیا است شهری لاکچری با امکانات نامحدود که از سوی علاقه مندان و گردشگران زیادی مورد توجه است این شهر در سال های اخیر پیشرفت های زیادی داشته است و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری جهان است از معروف ترین جاذبه های توریستی در این شهر می توان به ساحل جیمرا اشاره کرد ساحلی زیبا با چشم اندازهای بکر و دوست داشتنی که از سوی علاقه مندان زیادی مورد توجه است.

این ساحل معروف در میان سواحل کشور امارت متحده عربی از معروف ترین سواحل توریستی تجاری است و مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی کردن می باشد این ساحل دارای امکانات تفریحی و توریستی متعددی است که به آن ها اشاره خواهیم کرد.

ساحل جیمرا را بشناسید:

یکی از ویژگی های برجسته این ساحل سفید و طلایی رنگ بودن آن است این ساحل معروف در منطقه ای با همین نام واقع شده است این ساحل جزو منطقه مسکونی است و دارای بخش های مختلفی می باشد.

هتل های جیمرا

جیمرا ۱، جیمرا ۲، جیمرا ۳ از بخش های مختلف در منطقه جیمرا می باشند در هر یک از این بخش ها می توانید مناظر و چشم اندازهای ویژه ای را مشاهده کنید همچنین در هر یک از این بخش ها تفریحات و امکانات مختلفی برای گردشگران و توریستان تدارک دیده شده اند. این منطقه زیبایی های وصف ناپذیری دارد از جمله ویژگی های ممتاز این مناطق هتل هایی است که در این سواحل واقع شده اند این هتل ها بسیار لوکس و لاکچری هستند و امکانات متعددی را برای گردشگران ارائه می دهند.

هتل های منطقه:

منطقه جیمرا دارای هتل های لوکس و لاکچری است جالب است بدانید که دو هتل معروف شهر دبی در این سواحل و در این منطقه واقع شده اند هتل و برج العرب و جیمرا از مشهورترین هتل های شهر هستند که شهرت بسیار زیادی دارند. هر ساله تورهای گردشگری و مسافرتی زیادی به این مناطق برگزار می شوند که با ارائه خدمات و امتیازات ارزنده مسافران و توریستان زیادی را جذب می کنند. آشنایی با برج العرب دبی می تواند یکی دیگر از لذت های سفر به دبی باشد.

تفریحات جیمرا

آشنایی با ساحل:

این ساحل از موقعیت جغرافیایی برجسته ای برخوردار است دسترسی به آن برای اغلب راحت است نزدیک بودن خیابان به دریا و ساحل موجب شده است تا رفت و آمد برای علاقه مندان راحت تر باشد. گردشگرانی که با استفاده از تورهای اماراتی به این مناطق سفر می کنند به راحتی می تواند به این سواحل تردد داشته باشند این ساحل ۳ کیلومتری و وسیع آبی تمیز و زلال دارد اطراف آن بدون آلودگی و زباله است و با وجود امکاناتی که در اطراف آن وجود دارد به یکی از مهم ترین مناطق تفریحی دبی تبدیل شده است.

این ساحل در شب دارای چشم اندازهای دوست داشتنی است این ساحل آرام از سوی اغلب گردشگران مورد توجه است این منطقه مکان بسیاری مناسبی برای تفریح و گشت و گزار است شما علاقه مندان و گردشگران در نزدیکی این سواحل می توانید رستوران های مجلل و لوکسی را مشاهده کنید که دارای فضایی دلنشین برای شما می باشند.

افرادی که قصد تفریح و گشت و گزار در شهر دبی را دارند حتما این ساحل را برای تفریحات خود انتخاب می کنند. ساحل جیمرا می تواند مکان بسیاری مناسبی برای تفریحات آبی و ورزش های آبی باشد این سواحل ازدحام جمعیت بالایی دارند.

طبیعت جیمرا

امکانات سواحل جیمرا :

از مهم ترین امکانات این سواحل می توان به صندلی های مناسبی اشاره کرد که برای استراحت گردشگران تدارک دیده شده اند باربیکیو، کافه تریا، محل بازی کودکان، سرویس های بهداشتی، مسجد، دوش آب گرم آفتاب گیر بخش های مهمی از امکانات این ساحل می باشند. این منطقه توریستی از ۷ تا ۲۳ در حال خدمت رسانی به گردشگران می باشند.

تفریحات این ساحل :

از مهم ترین تفریحات این ساحل دل انگیز می توان به تفریحات آبی آن اشاره کرد تفریحات آبی در این منطقه طرفداران زیادی دارد همانطور که اشاره کردیم این ساحل به سه بخش تقسیم می شود و در بخش های مختلف دارای امکانات و تجهیزات متعدد است. این منطقه برای گردشگران بسیار مناسب است و محلی برای شنا کردن است شما علاقه مندان در این منطقه می توانید غروب زیبای خورشید را مشاهده کنید این غروب دل پذیر است و بازدیدکنندگان زیادی دارد.

دیدنی های ساحل جیمرا

ورزش های آبی در این سواحل بسیار لذت بخش هستند شما علاقه مندان نمی توانید زیبایی های این ساحل را فراموش کنید از مهم ترین ورزش های آبی در این سواحل می توان به شنا، جت اسکی، قایق موتوری، دلفین، غواصی، موج سواری، بنانا و ویک بورد اشاره کرد این تفریحات هیجان انگیز جذابیت های بسیار زیادی دارند.

شنا در این سواحل و در بخش های مختلفی از آن دارای جذابیت های زیادی هستند همچنین شنا در این سواحل دارای شرایطی است. در اطراف این سواحل پلاژهایی وجود دارند که می توانید از امکانات آن نیز استفاده کنید.

پیک نیک، آفتاب گرفتن، پارک ساحلی، ورزش، شترسواری و … هواداران زیادی در این سواحل دارند. ساحل جیمرا یکی از مهم ترین مکان های دیدنی دبی برای گردشگران است که در سفر خود از جاذبه های آن بازدید خواهید کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو