ویدئوی بررسی صلاحیت هاشمی منتشر می‌شود

منبع: برترین ها

71

1400/3/27

12:20


کدخدایی گفت: در موقعیت مناسبی ویدئوی جلسه بررسی صلاحیت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را منتشر می‌کنیم.

اعتمادآنلاین: سخنگوی شورای نگهبان گفت: در موقعیت مناسبی ویدئوی جلسه بررسی صلاحیت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را منتشر می‌کنیم.

ع

کدخدایی:

* (در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به صحبت‌های آقای مصلحی وزیر اطلاعات سابق و تاکید به اینکه «من اعضای شورای نگهبان را ترغیب به رد صلاحیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کردم» و با توجه به درخواست‌های افکار عمومی و فضای سیاسی آیا شورای نگهبان آمادگی انتشار ویدئوی جلسه بررسی صلاحیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را دارد یا نه): طبق قانون مراجع مختلف گزارش‌ها را برای شورای نگهبان ارسال می‌کنند، اما این گزارش‌ها فقط جنبه کارشناسی دارد و اعضای شورای شورای نگهبان باید از صحت آنها اطمینان داشته باشند تا بتوانند آنها را ملاک استفاده قرار دهند. برخی مواقع بوده که گزارش‌ها درست نبوده و شورای نگهبان هم آنها را ملاک قرار نداده است.

* درباره موضوع خاصی که مطرح کردید فکر می کنم که تا به حال روشن شده باشد. خود ایشان اعلام کردند که من این حرف را نزدم و دو نفر از اعضای شورای نگهبان هم که آن زمان در جلسه حضور داشتند این موضوع را تکذیب کردند و چنین مطلبی نبود. دیروز هم من با یک نفر دیگر از اعضای شورای نگهبان این جلسه را نشستیم و دیدیم و چنین چیزی وجود نداشته است.

* ان‌شاءالله در یک موقعیت مناسب ویدئوی آن جلسه را هم منتشر خواهیم کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو