محبوبیت شگفت‌انگیز بازیگر مشهور در میان مردچ آمریکا

منبع: ایران آرت

102

1400/3/27

13:18


دواین جانسون با لقب راک در صدر فهرست ۱۰۰ دلیل عشق‌ورزی به آمریکا به انتخاب مجله "پیپل" قرار گرفته است.

ایران آرت: دووین جانسون فوق‌ستاره سینما که تابستان امسال فیلم ماجراجویانه دیگری به نام "گردش در جنگل" دیزنی را روی پرده دارد، یکی از پردرآمدترین بازیگران دنیاست، و کمپانی‌های پرشماری راه‌اندازی کرده، در صدر فهرست ۱۰۰ دلیل عشق‌ورزی به آمریکا به انتخاب مجله "پیپل" قرار گرفته است.

جانسون ۴۹ ساله می‌گوید: "احساس فوق‌العاده‌ای است. در طول سال‌های گذشته خوش‌شانس بوده‌ام که این کارنامه را به جا گذاشته‌ام. افتخاراتی چون این همیشه باعث افتخار است. ما اینجا در هاوایی هستیم، جایی که در آن بزرگ شدم… دووین جانسون بودم و بس، کودکی که از رفتن به مدرسه لذت نمی‌برد. هرگز در ناباورانه‌ترین رؤیاهایم نمی‌گنجید که روزی روی جلد مجله "پیپل" باشم – و این نوع عناوین را کسب کنم."

به گزارش ۳۰نما، "راک" که با "لورن هاشیان" ۳۶ ساله در سال ۲۰۱۹ ازدواج کرد می‌گوید در حین پاندمی آموخته صبورتر باشد: "از لورن شگفت‌زده می‌شوم. کلاس‌های [درس خانگی] برگزار می‌کنیم؛ او معلم می‌شود و من دست به سینه در کنار دخترانم می‌نشینم، با گذشت پنج دقیقه می‌گویم: "خدای من، چقدر خسته شدم." اما همسرم همین‌طور ادامه می‌دهد و ادامه می‌دهد."

اخیراً در یک نظرسنجی مشخص شد که ۴۶ درصد مردم آمریکا خواهان ریاست جمهوری "دووین جانسون" هستند. جانسون می‌گوید یک سیاستمدار نیست و هیچ‌گاه مشتاق ورود به سیاست نبوده و معترف است که تردید دارد از صبوری لازم برخوردار باشد، اما اضافه می‌کند:‌ "وقتی ۴۶ درصد از مردم آمریکا تمایل داشته باشند که رئیس جمهور شوم، این نیرو مرا وادار می‌کند که فروتنانه و محترمانه بایستم، گوش دهم و بیاموزم."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو