خواهران دوقلویی که یک نامزد مشترک دارند و باهم دستشویی می روند!

خواهران دوقلویی که یک نامزد مشترک دارند و باهم دستشویی می روند!


منبع: روزیاتو

226

1400/3/28

11:01


آنا و لوسی دیسینک از آن خواهران دوقلویی که تا به حال دیده اید نیستند. این خواهران ۳۵ ساله ی استرالیایی نه تنها چهره و پوشش یکسانی دارند، بلکه همزمان باهم غذا می خورند، می خوابند، حتی دستشویی و حمام می روند و یک شریک عاطفی مشترک هم دارند.

آنا و لوسی در یک ریالیتی شوی جدید به نام Extreme Sisters در کنار چند خواهر دوقلوی دیگر، از ماجراهای زندگی خود گفتند.

این دو خواهر در این برنامه گفتند از ابتدا رابطه ی نزدیکی با یکدیگر داشتند اما پیوند میان آن ها وقتی قوی تر شد که پدرشان را بر اثر سرطان از دست دادند.

حالا آن ها همه ی کارها را به یک شکل و همزمان باهم انجام می دهند.

آن ها یک صدا باهم گفتند: «همه ی فکر و ذکرمان این است که عیناً مثل هم باشیم. ما اینطوری زندگی می کنیم.» این دو خواهر همچنین گفتند خودشان را یک نفر می دانند.

اگر آنا خانه شان را پنج دقیقه جاروبرقی بکشد، لوسی هم باید بلافاصله پنج دقیقه جارو بکشد و آن ها تمام مدت یکدیگر را تماشا می کنند. این ئپ خواهر هر طور باشد همزمان باهم به دستشویی می روند و ۱۰ سال است که یک شریک عاطفی مشترک دارد. بن بایرن ۳۹ ساله با این دو خواهر در فیسبوک آشنا شد.

آنا و لوسی در این برنامه گفتند: «داشتن یک شریک عاطفی مشترک برای ما به این معنی است که می توانیم تمام مدت باهم باشیم.»

این دو خواهر با بن و مادر خود زندگی می کنند.

به گفته ی آن ها، شریک عاطفی شان از همان روز اول آن ها از هم تشخیص می داد و با اینکه شرکای عاطفی قبلی شان تلاش کرده بودند این دو خواهر را از هم جدا کنند اما بن نزدیکی و پیوند میان آن ها را پذیرفته است.

لوسی گفت: «از روز اول ما را از هم تشخیص می داد. مادرمان نمی تواند این کار را کند، در حالی که بن حتی از پشت تلفن هم می فهمد کدام مان هستیم.»

او در ادامه گفت: «قبلاً هر کدام مان یک شریک عاطفی جداگانه داشتیم و آن ها نزدیکی و پیوند میان ما را درک نمی کردند.»

«اما بن ما را همینطور که هستیم پذیرفته و همه چیز برابر است. در روابط قبلی مان تلاش می کردند ما را از هم جدا کنند اما بن با ما رفتار برابری دارد و هیچ حسادتی در کار نیست.»

آنا در ادامه گفت: «بن اینطوری که هستیم را دوست دارد. برایش مهم نیست که مثل هم لباس می پوشیم یا عادت های عجیبی داریم. او بهترین دوست ما است. می شود رویش حساب کرد.»

لوسی در ادامه گفت: «اینطوری همیشه دو به یک است اما او عشق و توجه دو برابری دریافت می کند. دو قلویی دو سر بُرد است.»

اما آنا و لوسی باید درباره ی مخاطرات رابطه ی نزدیک شان تجدید نظر کنند. در بخشی از این برنامه آنا متوجه شد یکی از دندان هایش عفونت کرده و باید کشیده شود. لوسی درخواست کرد که همان دندان را از دهان او هم بکشند تا هیچ فرقی با خواهرش نداشته باشد. اما از آنجایی که دندان لوسی سالم بود دندانپزشک خواسته ی او را نپذیرفت.

این دو خواهر همچنین متوجه شدند آرزوی آن ها برای ازدواج هر دویشان با بن در استرالیا غیرقانونی است چون چندهمسری در این کشور ممنوع است.

با این حال آن ها کماکان تصمیم دارند با بن تشکیل خانواده دهند. آنا و لوسی می خواهند از طریق لقاح مصنوعی همزمان از بن باردار شوند.

این دو خواهر قصد دارند با فریز کردن همزمان تخمک خود و استفاده از لقاح مصنوعی، بارداری را باهم تجربه کنند.

وقتی از آن ها سؤال شد اگر بچه ی یکی شان دختر و بچه ی دیگری پسر شوند ناراحت می شوند، لوسی گفت: «مهم این است که شاد و سالم باشند.»

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

منبع: insider ، dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو