بازیگران زن ایرانی با چهره نچرال و بدون جراحی/ عکس

منبع: ایران آرت

230

1400/3/29

10:13


ایران آرت: عمل زیبایی و جراحی‌های پلاستیک این روزها زندگی خیلی از افراد جامعه از زن و مرد تا پیر و جوان را تحت تاثیر قرار داده است. برخی از هنرمندان و بازیگران هم که برای دیده شدن ناگزیر به روی آوردن چنین عمل هایی هستند. 

البته بازیگران واقعی که برایشان مهم است گریه کردن یا خندیدنش مصنوعی نباشد و با اجزای صورت و زبان بدن، بازی حرفه ای را به نمایش بگذارند، دور این زیبایی‌های ناپایدار و فیک را خط کشیده اند.

در این مطلب به بازیگرانی که تابحال هیچ عمل زیبایی انجام نداده اند اشاره خواهد شد: 

 

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی بازیگر سرشناس و پرطرفدار سینمای کشورمان که تا چند روز دیگر وارد چهل و نه سالگی می شود، از آن دسته بازیگران بی حاشیه ای است که سراغ عمل زیبایی نرفته است. چهره واقعی و بازی پخته اوست که سال ها او را در اوج و جزو پر طرفدارترین بازیگران زن قرار داده است.

مریلا زارعی

این بازیگر با سابقه و موفق سینمای ایران هم که زاده ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ است، به سراغ عمل های زیبایی نرفته و برای ماندگاری تکیه بر قدرت خود در بازیگری دارد.

لیلا حاتمی

آنقدر استعداد دختر کارگردان سرشناس مرحوم استاد علی حاتمی که حالا 49 ساله است، در بازیگری بالاست که برای رسیدن به محبوبیت و مطرح شدن نیازی به هیچ عمل زیبایی ندارد.

ترانه علیدوستی

با نگاهی به کارنامه بازیگر خوشنام شهرزاد، مشخص می شود او از 15سالگی تا به امروز موفقیت خود را مدیون بازی های خوب و هوشمندانه بوده و تا جایی که در خبرها آمده او هم جزو بازیگران نچرال سینمای ایران است.

افسانه پاکرو

بازیگری که با فیلم «رویای خیس» به اوج محبوبیت رسید و با سریال تکیه بر باد توانایی خود را در زمینه بازیگری بیشتر به رخ کشید، حالا در 38سالگی هم همان طراوت و زیبایی خود را حفظ کرده و گویا نیازی به جراحی های زیبایی نداشته است.

مهراوه شریفی نیا

این بازیگر که با سریال کیمیا به محبوبیت بیشتری رسید، از این حواشی به دور بوده است و نشان داده توانایی بازیگری حرفه ای را دارد.

 

ساره بیات

ساره بیات (زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۵۸) که تاکنون نامزد دریافت بیش از ۲۰ جایزه شده‌است هم جزو این لیست از بازیگران می باشد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو