مدل پرده سلطنتی شیک و زیبا با طرح های لوکس و جدید

مدل پرده سلطنتی شیک و زیبا با طرح های لوکس و جدید


منبع: آرگا

1,044

1400/3/29

11:40


عکس های مدل پرده سلطنتی شیک و لوکس مناسب خانه های زیبای ایرانی را در این مطلب ارائه می دهیم که با مشاهده آنها می توانید ضمن آشنایی با زیباترین مدل پرده ها، بهترین انتخاب را نیز داشته باشید.

انواع مختلف مدل پرده سلطنتی را می توان از جمله مدلهای پر طرفدار و بسیار زیبای پرده برای اتاق پذیرایی دانست که زیبایی بخش منزل می باشند و اغلب افرادی که ترجیح می دهند منازلی با دکوراسیون لوکس و شیک داشته باشند، این نوع پرده را مورد استفاده قرار می دهند. بر این اساس سعی نمودیم مجموعه ایی از تصاویر و مدلهای انواع پرده سلطنتی جدید و شیک را گردآوری و در این مطلب ارائه دهیم که هر یک می توانند بهترین انتخاب برای منزل شما باشند. تا پایان این مطلب همراه ما باشید و از این مدلهای پرده شیک و زیبا دیدن فرمایید.

عکس های مدل پرده سلطنتی جدید و شیک برای منازل ایرانی :

انتخاب پرده مناسب برای هر منزلی نیازمند آشنایی با انواع مدلهای پرده و توجه به دکوراسیون داخلی آن منزل است. همانگونه که می دانید پرده نقش مهمی در زیبایی منزل دارد و اغلب افراد سعی دارند با انتخاب زیباترین و مناسب ترین پرده، به تزیین منزل خود بپردازند. در این میان یکی از مدلهای پرده پرطرفدار و خاص که می تواند زینت بخش منازل ایرانی باشد، پرده سلطنتی است که در این مطلب قصد داریم به معرفی جدیدترین مدلهای آن بپردازیم.

پرده های سلطنتی اغلب به عنوان مدل پرده پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد، البته برخی از مدلهای آن مناسب اتاق خواب هایی با دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی نیز می باشند که در ادامه نمونه هایی از جدیدترین و زیباترین مدلهای پرده سلطنتی را که به عنوان مدل پرده اتاق خواب و اتاق پذیرایی شناخته می شوند را ملاحظه می فرمایید.

مدل های پرده سلطنتی

مدل پرده اتاق پذیرایی جدید

مدل پرده سلطنتی

مدل پرده جدید

پرده سلطنتی جدید

مدل پرده جدید و شیک

مدل پرده جدید و زیبا

مدل پرده سلطنتی جدید

مدل پرده جدید 2016

مدل پرده سلطنتی هال و پذیرایی

برای داشتن بهترین انتخاب سعی کنید به دیزاین و چیدمان منزل خود توجه نموده و سپس با توجه به سبک منزل و همچنین رنگ های به کار رفته در آن، مدل پرده دلخواه و مناسب را تهیه نمایید. در ادامه نمونه هایی از انواع مدل پرده ایرانی برای پذیرایی با طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا را ملاحظه می فرمایید که هر یک از این مدل پرده های جدید و شیک می توانند بهترین انتخاب برای منازل ایرانی باشند.

مدل های پرده سلطنتی شیک

مدل پرده جدید 95

پرده سلطنتی اتاق پذیرایی

مدل پرده های شیک و جدید

مدل پرده ساده و شیک

مدل پرده زیبا و جدید سلطنتی

پرده های جدید سلطنتی

مدل پرده جدید سلطنتی

مدل پرده های جدید و زیبا

مدل پرده شیک سلطنتی

مدلهای جدید و شیک پرده برای پذیرایی و نشیمن

همانطور که در تصاویر بالا نیز مشاهده کردید؛ پرده های سلطنتی از جذابیت زیادی برخوردار هستند و معمولا دارای زرق و برق زیاد می باشند، از این رو استفاده از این پرده ها معمولا برای پذیرایی و نشیمن کاربرد دارند. والان این پرده ها نقش زیادی در زیبایی پرده داشته به خصوص اینکه از چوب پرده طلایی استفاده شده باشد، جنس پارچه ها نیز معمولا قیمتی بوده و از ابریشم، مخمل و ساتن می باشد. همچنین برای پرده های سلطنتی اغلب رنگ های آبی فیروزه ای، طلایی، زرشکی استفاده می شود که تلفیق آنها با پارچه حریر زیبایی خیره کننده ای در دکوراسیون منزل به وجود خواهد آورد. انواع جدید پرده های سلطنتی شامل مدلهای حریر و گیپور هستند و از بین آنها طرحهای کتیبه ای و والان دار طرفداران بیشتری داشته و برای منزل عروس نیز کاربرد زیادی دارند.

تصاویر انواع پرده سلطنتی

قبل از انتخاب پرده برای پذیرایی حتما لازم است، جنس پرده و تناسب آن با دکوراسیون پذیرایی مورد توجه قرار گیرد. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم؛ پرده هایی با جنس حریر، گیپور و تور برای پذیرایی کارد بیشتری دارند، البته هر یک از این پارچه ها می توانند با پارچه های دیگر نیز تلفیق شوند و طراحی زیبا و خیره کننده ای را به وجود آورند. در اینجا می توانید از جدیدترین مدلهای پرده سلطنتی دیدن کنید.

مدلی از پرده سلطنتی پذیرایی

پرده سلطنتی با طراحی خاص

پرده سلطنتی والان دار زیبا

مدل پرده سلطنتی جدید

پرده سلطنتی با طرحی خاص

پرده سلطنتی با طرحی جذاب

مدل پرده سلطنتی زیبا

پرده سلطنتی با طرح کتیبه ای

پرده سلطنتی با طراحی جدید

پرده سلطنتی با طراحی شیک

پرده سلطنتی با طرح زیبا

جدیدترین مدل پرده سلطنتی

امیدواریم از مشاهده عکس ها و تصاویر انواع مدلهای پرده زیبا و شیک که در این مطلب ارائه نمودیم لذت برده باشید و مدل پرده دلخواه و ایده ال خود را از بین این مدلهای زیبا انتخاب نموده باشید. اما در صورتی که هنوز موفق به انتخاب نشده اید، پیشنهاد می کنیم به بخش مدل پرده مراجعه نموده و از دیگر مدلها و طرح های متنوع و جدید انواع پرده برای بخش های مختلف منزل دیدن فرمایید و از این طریق بهترین انتخاب را داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو