5+1 نکته مهم برای آرایش چشم لایت عروس

منبع: دلگرم

69

1400/3/29

13:38


5+1 نکته مهم برای آرایش چشم لایت عروس

عروس خانم های زیبا همیشه دغدغه­ی زیادی در نزدیکی جشن دارند و به همین علت آرایش روز عروسی را به میکاپ آرتیست های حرفه ای میسپارند. میکاپ آرتیست ها در گذشته از تمام توان خود برای تغییر دادن عروس استفاده می­کردند به شکلی که میهمانان تغییر عروس را در روز عروسی حس کنند اما اکنون تغییر نکردن عروس و داشتن چهره ای نچرال و ساده ترند و یا مد شده است. چهره ای به دور از آرایش های سنگین و غیر عادی با ابروهایی ناز و به جای آن چهره ساده و مینیمالی همراه با ابروهایی پر و کمانی شکل و زیبا. برای آن که آرایش چشم عروس متناسب با مد باشد و همچنین متناسب با چهره و رنگ چشمان خود عروس باشد میکاپ آرتیست ها از چند ترفند ساده استفاده می­کنند تا چشمان عروس که مهمترین بخش چهره آن است را به زیبایی و سادگی آرایش کنند. در ادامه به برسی چند ترفند کارامد برای آرایش چشم و ابروهای عروس میپردازیم.

  1. زیرسازی آرایش

یکی از مهمترین قسمت های آرایش عروس و خصوصا آرایش چشم عروس زیر سازی آن است. داشتن زیرسازی مناسب باعث می­شود در تمام طول جشن چهره عروس سرحال و زیبا به نظر برسد و نیازی به تمدید آرایش نداشته باشد. زیر سازی آرایش چشم عروس به وسیله لوازم آرایشی ضد آب و یا پرایمرهای مرغوب انجام می­شود. به این صورت که پس از انجام پاکسازی کامل صورت عروس و فیشیال صورت از کرم های مرطوب کننده استفاده می­شود و سپس از پرایمرهای مرغوب برای چشم و همچنین برای پوست صورت استفاده می­کنند. پرایمر به صاف و مات شدن پوست کمک می­کند و برق آن را میگیرد همچنین منافذ باز را پر میکنند تا صورت حالتی صاف و یکدست به خود بگیرد. پرایمر چشم ها برای صاف کردن پشت پلک و همچنین زیر پلک مناسب است و چین و چروک ها را تاحدی کاهش می­دهد. پس از پرایمر استفاده از یک کانسیلر نزدیک به رنگ پوست قدم بعدیست. کانسیلر تیرگی های دور چشم را کمرنگ می­کند و از بین می­برد و صورت حالتی صاف و یکدست پیدا خواهد کرد. پس از این کار می­توانید برای افزایش ماندگاری کانسیلر مقدار کمی پودر بیک بزنید اما بهتر است این کار را برای قدم آخر بگذارید. تا اینجای کار زیرسازی چشم را به خوبی انجام داده ایم.

  1. سایه های ترند سال 2021

5+1 نکته مهم برای آرایش چشم لایت عروس

سایه های چشم قسمت مهمی از آرایش عروس است و رنگ های انتخابی باید به دقت انتخاب شوند. امروزه استفاده از رنگ های تند و پر رنگ به هیچ عنوان توصیه نمی­شود. رنگ های زرد و یا نقره ای اکلیلی، قرمز و بنفش پررنگ و یا صورتی جیغ از آن دسته رنگ هاییست که به عبارتی منسوخ شده و استفاده ای در این مراسم ندارد و بیشتر مناسب کنار دریا و روزهای گرم تابستان است. البته لازم به ذکر است سایه های شاین دار با شاین کم به رنگ های کرم و یا سفید جذابیت بالایی به چشم ها خواهد داد. برندهایی مانند اتود، گلدن رز، رولوشن، هدی بیوتی و دیگر برندها طی چند سال اخیر تولیدات جذاب و قابل توجهی از سایه های چشم را به بازار عرضه کرده اند که با استقبال مصرف کنندگان روبه رو شده اند.

از سال پیش تا کنون رنگ هایی با تناژ گرم و سرد مد شده اند که بیشتر خانم های جوان طرفدار آن‌ها هستند و اصطلاحا NUDE خوانده می­شوند. این تناژ رنگی شامل رنگ هایی با ترکیب رنگی نزدیک به پوست انسان و رنگ های هلویی است. استفاده از تناژ رنگی قهوه ای روشن و کمی تیره کنار هم ترکیب رنگی شیکی را تشکیل می­دهد. سایه های تکی شاین دار نود و یا برخی از سایه چشم های پودری یا مدادی ساده با کیفیت بالا از برندهای معتبر برای آرایش عروس استفاده زیادی دارند اما سایه های مایع نسبت به دیگر سایه ها کمتر استفاده می­شوند. رنگ های روشن را در قسمت ابتدایی چشم و رنگ های کمی تیره تر را قسمت های انتهایی چشم استفاده می­کنند.

  1. خط چشم

در قدم بعد باید خط چشمی متناسب با نوع چشم بکشید. کسانی که چشم های کشیده تری دارند خط چشم های گربه ای چشمانشان را جذاب تر می­کنند البته این نوع خط چشم برای اکثر افراد مناسب به نظر می­رسد تنها باید در نظر داشته باشیم خط چشم زیر پلک قرار بگیرد تا چشم ها افتاده به نظر نرسد. اگر فرد چشمانی با پلک های افتاده ای دارد بهتر است قبل از آرایش از یک چسب لیفت استفاده کند تا کمی پلک بالاتر رفته و جا برای آرایش چشم و خط چشم بیشتر باشد. برای تشخیص بهتر فرم چشم‌های خود اینجا کلیک کنید.

  1. کاشت مژه

برای عروس بهتر است از کاشت مژه به سبک مگا والیوم و یا والیوم استفاده کنیم و از مژه های مصنوعی و غیر طبیعی استفاده نکنیم. مژه های مصنوعی فرم چشم را نشان نمی­دهند و پشت پلک را پوشش می­دهند به صورتی که چشم ها ریز و با مژه هایی بلند دیده خواهد شد و پشت پلک و سایه ها عملا دیده نخواهند شد.

  1. انتخاب رنگ ابرو

5+1 نکته مهم برای آرایش چشم لایت عروس

برای آرایش روز عروسی از روشن و بلوند کردن ابروهایتان اجتناب کنید چون صورت شما را بی حال و مریض نشان خواهد داد و از رنگ طبیعی ابروی خودتان استفاده کنید. می­توانید با لیفت کردن کمی آن را پررنگ تر کنید همچنین برای زیر ابرو از کانسیلری که زیر سایه زده اید استفاده کنید. در نظر داشته باشید ابروهایی کوتاه و نازک از مد افتاده است و به آرایشگر خود بگویید ابروهایتان را تا حد امکان نازد نکند و ابروهایتان را لیفت کند. برای داخل ابرو ها اگر تاتو دائمی ندارید بهتر است خرید انواع سایه ابرو آرایشی را جایگزین کنید و یا از هاشورهای ماژیکی استفاده کنید.

  1. ابزار آرایشی مناسب

ابزار آرایشی اگرچه به نظر مهم نمی­آید اما یکی از مهمترین بخش های آرایش عروس می­باشد و دلیل این اهمیت ظرافت آرایش عروس است. داشتن قلمو با سایزهای مختلف و براش های مختلف برای مانسیلر و رژگونه بسیار مهم و ضروری است. قلمو ها باریک و مویی در کشیدن خط چشم های عروسکی و همچنین در استفاده از سایه های پودری کادر دار تاثیر بسیار خوبی دارد و باعث می­شود آرایش بدون ایراد انجام شود.

آرایش عروس و روز عروسی یکی از مهمترین روز های زندگی هر خانم جوانیست و حساسیت آرایش این روز به دلیل تحرک زیاد و عدم داشتن زمان کافی برای آرایش مجدد است و به همین دلیل اکثر میکاپ آرتیست ها از لوازم آرایشی ضد آب استفاده می­کنند تا مشکلی در طی روز برای آرایش پیش نیاید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو